Business news from Ukraine

Охтирський пологовий будинок отримає альтернативне отеплення в рамках проєкту «Ліга тепла»

Українські лікарні і пологові будинки матимуть теплу зиму – такою є мета проєкту «Ліга тепла» – відкритої благодійної ініціативи для бізнесів, започаткованої компанією Vodafone. Першим гарантоване отеплення отримує пологовий будинок у місті Охтирка Сумської області. Про це сьогодні укладено меморандум між Vodafone, комунальним некомерційним підприємством Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня», Охтирською міською радою та Благодійним фондом «Твоя опора».

Vodafone перераховує 20 000 євро на отеплення пологового будинку у місті Охтирка, яка постраждала від російського вторгнення. Виділені кошти будуть спрямовані на закупівлю технічного обладнання та кондиціонування для отеплення приміщень та його встановлення в Пологовому будинку м. Охтирка.

«На порозі зимового сезону мені хочеться буквально зігріти малюків, які народжуються в Україні, – пояснює рішення компанії Ольга Устинова, СЕО Vodafone Україна. – У мене самої є дві чудові онучки і я знаю, яким важливим є тепло для малечі. Тому ми об’єднуємо український бізнес, щоб зігріти наших маленьких українців».

Окупанти свідомо руйнують об’єкти тепло- та електропостачання. Зважаючи на ці виклики і ризики використання традиційних джерел в умовах війни, вирішено застосувати для обігріву пологових і лікарень альтернативне опалення – теплові помпи, що використовують відновлювану енергію повітря або землі.

«Це обладнання має високий коефіцієнт продуктивності,  воно надійне в експлуатації, екологічне і працює від енергії землі та повітря. Це дасть змогу обігрівати або додатково підігрівати, якщо ТЕЦ не буде працювати повністю або частково, – пояснює Олег Деніченко, медичний директор Комунального некомерційним підприємством Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня».

«Це дуже важлива соціальна ініціатива для нашого міста в реаліях війни. В приміщеннях пологового будуть встановлені кондиціонери, які забезпечать тепло взимку і комфорт влітку. – вітає ініціативу Павло Кузьменко, міській голова Охтирської територіальної громади. – Сподіваюсь, що інші компанії також приєднаються і підтримають ідею подарувати тепло малюкам».

Доєднатись до «Ліги тепла» може будь-яка компанія, умова участі – перерахувати 20 000 євро для отеплення пологових будинків альтернативним опаленням та публічно оголосити про приєднання до «Ліги тепла». CEO компанії може зробити це на своїх сторінках в соціальних мережах, вдягнувши свій улюблений теплий шалик – символ проєкту.

Партнером ініціативи виступає благодійний фонд «Твоя опора», який є одним з найбільших фондів України. Отеплення також можна профінансувати самостійно – через власноруч обраний фонд або підрядника. Готові приєднатись до «Ліги тепла» або хочете дізнатись про проєкт більше? Тоді заповнюйте заявку на https://www.ligatepla.com.ua/

Про Vodafone

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, зокрема мобільний голосовий зв’язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює в 21 країні та має партнерські угоди з операторами 48 країн. Станом на 30 червня 2022 року Vodafone надає послуги понад 323 мільйонам абонентів мобільного зв’язку і 28 мільйонам користувачів фіксованого інтернету, 22 мільйонам користувачів ТВ-послуг та об’єднує понад 159 мільйонів IoT пристроїв і платформ. Більш детальна інформація на сторінці: www.vodafone.com.

Vodafone Україна – провідна українська телеком компанія, що надає послуги швидкісного інтернету 3G і 4G, фіксованого зв’язку та інтернету. Інвестиції Vodafone у період активного будівництва мереж швидкісного в 2015 – 2 кв. 2022 року перевищили 33,6 млрд грн. Рекордні інвестиції дозволили забезпечити технологічне лідерство й розвивати нові технологічні послуги – Інтернет речей (IoT), технології та рішення для Smart City, аналітика великих даних, фінтех послуги, хмарні сервіси. В Україні послугами Vodafone користуються 16,6 млн клієнтів. З грудня 2019 року Vodafone Україна входить до складу NEQSOL Holding.

Про NEQSOL Holding

NEQSOL Holding – це диверсифікована група компаній, що працюють у різних галузях і країнах. Основні напрями діяльності: нафтогазова, телекомунікаційна, високотехнологічна і будівельна галузі.

Група компаній працює у Великій Британії, США, Туреччині, Азербайджані, Україні, Грузії, Казахстані, ОАЕ та інших країнах.

Наприкінці 2020 року у зв’язку з планами щодо подальшого розвитку бізнесу в Україні холдинг відкрив представництво в Україні.

, , ,

lifecell подовжує акції для українців у роумінгу до кінця 2022 року

03 жовтня 2022 року. Мобільний оператор lifecell подовжив до кінця 2022 року дію акцій «Гігабайти без кордонів» та «Вхідні дзвінки без додаткової плати у роумінгу», щоб абоненти залишалися на зв’язку з близькими.

Оператор lifecell дбає про своїх абонентів, які були змушені виїхати за кордон, тому подовжує дію акцій у роумінгу до кінця 2022 року. Завдяки цим пропозиціям українці можуть і надалі користуватися швидкісним мобільним інтернетом та отримувати дзвінки без плати у роумінгу, сплачуючи лише свій звичайний пакет послуг

З травня по серпень акційною пропозицією «Гігабайти без кордонів» щомісячно користувалися близько 300 тис. унікальних користувачів, використавши загалом майже 4 млн ГБ трафіку. Середнє використання інтернету при цьому склало близько 4 ГБ на одного дата-абонента

Найбільше дата-трафіку абоненти lifecell використовували у таких країнах — Німеччина, Польща, Туреччина, Болгарія, Чехія.

Країни-лідери за кількістю користувачів — Польща, Німеччина, Румунія, Чехія, Болгарія.

Найвище середнє використання ГБ мобільного інтернету на абонента — у Туреччині, Німеччині, Болгарії, Швеції та Іспанії.

Акція «Гігабайти без кордонів» не потребує підключення і надається автоматично без додаткової плати, коли абонент-роумер оплачує пакет послуг за чинним тарифним планом або перезамовляє його у період проведення акції (але не пізніше 31 грудня 2022 року). Використати тарифні гігабайти відтепер можна у 34 країнах: Австрія, Бельгія, Болгарія, Великобританія, Греція, Данія, Естонія, Ірландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Латвія, Литва, Ліхтенштейн, Люксембург, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сербія, Словаччина, Словенія, Туреччина, Угорщина, Франція, Хорватія, Чехія, Чорногорія, Швеція, Швейцарія. Повні умови акції — на сайті.

Крім того, у рамках акції «Вхідні дзвінки без додаткової плати у роумінгу» абоненти lifecell, які поповнили рахунок за своїм тарифним планом, можуть без додаткової плати приймати вхідні дзвінки з будь-яких номерів у 12 країнах Європи: Бельгії, Болгарії, Греції, Іспанії, Люксембургу, Молдові, Польщі, Румунії, Словаччині, Словенії, Франції та Хорватії. Детально про її умови — за посиланням.

Команда lifecell і надалі забезпечуватиме якісний зв’язок і надаватиме підтримку своїм абонентам в Україні та по всьому світу.

***

lifecell — український телекомунікаційний оператор, що надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему телекомунікаційної галузі, реалізовуючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розгортання мережі IoT (інтернету речей).

Діджитал-оператор lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи і послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music тощо.

Станом на кінець другого кварталу 2022 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 8,4 млн користувачів.

lifecell належить Turkcell — найбільшому турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Акції Turkcell котируються на Нью-йоркській фондовій біржі (NYSE) та турецькій фондовій біржі Borsa Istanbul (BIST).

, ,

Відтепер перенести свій номер до lifecell можна онлайн

08 вересня 2022 року. lifecell надав можливість абонентам, які хочуть змінити мобільного оператора, робити це без відвідування магазину. Відтепер процедуру перенесення номера до lifecell можна здійснити за допомогою eSIM або нового стартового пакета оператора.

lifecell першим серед мобільних операторів України запустив можливість переходу в мережу оператора (за процедурою MNP) без відвідування магазину. Відтепер при перенесенні номера абонент може обрати оптимальний для себе варіант: онлайн для eSIM, перенесення номера на новий стартовий пакет чи отримання картки в магазині lifecell.

«Можливість перенести свій номер онлайн дозволяє абонентам навіть під час війни мати вибір і вільно змінювати оператора. Ми надаємо користувачам можливість переходити до lifecell безпечно й зручно. Не у кожного українця зараз є змога піти у брендовий магазин, а SIM-картку можна купити майже в кожному продуктовому супермаркеті чи на АЗС», — коментує Вадим Приходько, керівник департаменту маркетингу lifecell.

Спрощена процедура отримання номера lifecell зручна, якщо:

  • абонент перебуває за кордоном або не має поряд магазину lifecell;
  • абонентові зручніше купити стартовий пакет lifecell у будь-якій точці продажів, ніж забрати SIM-картку в магазині;
  • є опція замовити стартовий пакет lifecell онлайн з доставкою;
  • у абонента вже є нова неактивована SIM-картка lifecell;
  • смартфон підтримує технологію eSIM і абонент бажає перенести свій номер на цифрову SIM-картку без додаткової плати.

Сама процедура переносу номера від оператора-донора до lifecell залишилася без змін – швидкою і безпечною. Щоб перенести номер від іншого оператора, абонент може купити будь-який стартовий пакет lifecell у супермаркеті, на заправці тощо й використати його для процедури перенесення. Якщо смартфон підтримує eSIM, перенести свій номер на eSIM можна не виходячи з дому.

Як перенести свій номер до lifecell:

  • Пройти ідентифікацію та подати заявку онлайн або в магазині lifecell. При подачі заявки онлайн можна також зареєструвати номер за допомогою КЕП, BankID або в магазині lifecell за наявності документу, що посвідчує особу;
  • Отримати SIM-картку в магазині lifecell або ввести дані SIM/eSIM онлайн;
  • Підготувати SIM-картку до перенесення – поставити в телефон.

Детальніше про використання технології можна дізнатися на сайті.

***

lifecell — український телекомунікаційний оператор, що надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему телекомунікаційної галузі, реалізовуючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розгортання мережі IoT (інтернету речей).

Діджитал-оператор lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи і послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music тощо.

Станом на кінець другого кварталу 2022 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 8,4 млн користувачів.

lifecell належить Turkcell — найбільшому турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Акції Turkcell котируються на Нью-йоркській фондовій біржі (NYSE) та турецькій фондовій біржі Borsa Istanbul (BIST).

Як не водонепроникні телефони вартували Samsung 14 млн дол. США

Для однієї з найбільших компаній світу це краплина в морі. Але вирок австралійського федерального суду про стягнення з компанії Samsung 14 млн дол. США за неправдиву рекламу похитнув репутацію компанії на одному з головних для неї ринків планети.

Після 3-річного судового розгляду за участю представників компанії “Samsung” та Австралійської комісії з питань конкуренції та захисту прав споживачів (ACCC), суддя Майкл Мерфі визнав таку суму справедливою.

На думку державного регулятора, компанія вводила споживачів в оману неправдивим твердженнями про водонепроникність пристроїв.

Після тривалого протистояння суд південного материка став на сторону споживачів.

Судовий позов 

Позов до суду подавав державний регулятор Австралії в справах захисту споживачів – АССС. Такі організації обстоюють права споживачів у різних країнах світу. Наприклад, ви зареєструвалися на сайті тому, що бажаєте скористатися спеціальною пропозицією (бездепозитні бонуси в казино або безоплатний преміальний доступ), і регулятори стежать за тим, аби споживач отримав обіцяне.

Те саме і з рекламними кампаніями: якщо компанія вводить пересічних громадян в оману й люди купують товар або послугу через фальшиву обіцянку, регулятор стає на захист споживачів. Щодо Австралії, то у 2019 році представники ACCC подали позов до суду проти Samsung через заяви про те, що 7 моделей їхньої продукції є водонепроникними.

Справа ґрунтувалася на більш як 300 рекламних матеріалах, що публікувалися ще з лютого 2016 року. У позові стверджувалося, що матеріали Samsung “вводять споживачів в оману й обманюють їх” про те, що пристрої компанії працюють навіть якщо тримати їх у воді на глибині 1,5 метри впродовж 30 хвилин.

Така інформація публікувалася в різноманітних ЗМІ (разом із соціальними мережами, телебаченням та білбордами) та демонструвала пристрої в басейнах і на пляжах. В одній рекламі телефоном Samsung користувався чоловік на надувному матраці в басейні, а в іншій пристрій використовувався під водою.

Представники регулятора стверджували, що на той час у компанії Samsung не було достатньої кількості результатів випробувань телефонів для таких тверджень, а ще компанія відмовляла споживачам у гарантійному обслуговуванні через те, що телефони були пошкоджені водою.

У відповідь представники Samsung стверджували, що вони “не відмовляються від маркетингових матеріалів і реклами” й додавали, що відповідно до Закону Австралії “Про захист прав споживачів” компанія безкоштовно відшкодовувала збитки.

Тоді ніхто не уявляв, що через пандемію COVID-19 розгляд цієї справи розтягнеться на 3 роки, і що суд винесе вирок лише в червні 2022 року.

Вирок суду

Суть справи стосувалася конкретної проблеми, що спостерігалася з пристроями Samsung після контакту з водою. Юрист АССС Керін ван Проктор назвала її “пошкодженням через іржавіння отвору для заряджання телефону”.

Попри твердження компанії, якщо користувачі заряджали телефон, коли в отворі для заряджання залишалася вода, вона могла суттєво шкодити пристрою.

Представники Samsung апелювали до наявності в таких випадках попереджувального сигналу, але це суперечило оголошенням, що суттєво допомогли компанії продати майже 3 млн апаратів у всьому світі.

Суддя Майкл Мерфі задовольнив пропозицію обох сторін виплатити 14 млн дол. США, оскільки споживачі купують і використовують телефони з огляду на рекламу. Він зауважив, що ця сума “стримуватиме” компанію та є “реальною та достатньою платою” з урахуванням щорічних прибутків австралійського підрозділу Samsung упродовж попередніх 6 років.

У кінці виступу суддя розкритикував рекламний бізнес Австралії, оскільки останнім часом федеральний суд розглядає чимало справ про введення споживачів в оману в рекламних кампаніях. Він дорікнув Samsung за те, що представники компанії погодилися владнати справу лише після декількох років судового провадження.

Репутація Samsung

З огляду на те, що у 2021 році компанія Samsung заробила 31 млрд дол. США, такий вирок не сильно позначиться на її фінансових показниках, проте може підірвати її репутацію на одному з головних ринків.

У лютому 2022 року користувачі порталу YouGov обрали цю компанію “Рекламодавцем місяця” в цьому регіоні, що підбадьорило керівників корейського гіганта. Водночас вирок суду є офіційним підтвердженням того, що матеріали компанії Samsung вводили споживачів в оману, що є смертним гріхом на вельми конкурентному ринку смартфонів.

З огляду на швидкоплинність сучасного світу австралійці можуть швидко забути про цю суперечку, на що дуже сподіваються керівники Samsung, адже це вкрай важливо в боротьбі з компанією Apple за право називатися провідним виробником мобільних телефоні.

Автор фото Khiet Tam на Unsplash

GlobalLogic та Укрпошта створили марку та присвятили її айтівцям-волонтерам

Міжнародна IT-компанія GlobalLogic спільно з Укрпоштою створили лімітований тираж поштових марок та присвятили їх волонтерам з ІТ-спільноти. Марка створена до Дня Незалежності України та буде презентована IT-фахівцям, які від початку повномасштабного вторгнення активно допомагають Україні в її боротьбі проти ворога.

Майже половина IT-інженерів відправляють на допомогу ЗСУ та волонтерам 5-20% власного доходу, а 3% – половину своїх грошових надходжень, відповідно до опитування Djinni у липні 2022 року. Сотні IT-спеціалістів долучились до лав ЗСУ та сил ТРО, ще тисячі інженерів доєднались до ІТ-армії, яка завдає ударів на кіберфронті.

Інженери GlobalLogic за півроку повномасштабного вторгнення власними силами зібрали понад 15 мільйонів гривень. На ці кошти було закуплено десятки дронів та інші необхідні для українських військових речі. Аби відзначити важливу роль ІТ-фахівців у наближенні перемоги, GlobalLogic з Укрпоштою випустили лімітований тираж поштової марки.

«Українські інженери – справжні супергерої, що поєднують у собі людину-професіонала і людину-волонтера. Щоб відзначити їх вклад, ми створили цю марку – на ній не дарма зображений квадрокоптер, як один з інструментів визвольної боротьби. Ще з 2014 року наші інженери допомагають “Аеророзвідці” – підрозділу, що демонструє фантастичні результати у цій боротьбі», – відзначив старший віцепрезидент GlobalLogic Андрій Яворський.

На святковій марці зображено симбіоз соняшника, як символу України, та октокоптера, як потужного інструмента у боротьбі проти ворога. Завдяки глобальній кооперації з колегами у всьому світі, українські інженери GlobalLogic забезпечили підрозділи ЗСУ авіаполком квадрокоптерів, що мають можливість вести нічну розвідку.

GlobalLogic вітає Україну з Днем Незалежності та бажає беззаперечної перемоги нашій країні.

Про GlobalLogic

GlobalLogic (www.globallogic.com) — лідер у сфері цифрової інженерії. Ми допомагаємо провідним світовим брендам проєктувати та створювати інноваційні продукти, платформи й цифрові рішення для сучасного світу. Поєднуючи стратегічний дизайн, комплексний інжиніринг й експертизу в галузі даних, ми допомагаємо нашим клієнтам вийти на нові рівні можливого і прискорити їхній перехід до цифрового бізнесу майбутнього. Центральний офіс GlobalLogic знаходиться у Кремнієвій долині у США, а інжинірингові та дизайн-центри розташовані по всьому світу. Ми ділимося нашою глибокою експертизою з клієнтами у сферах автопрому, комунікацій, фінансових послуг, охорони здоров’я, промисловості, медіа і розваг, напівпровідників і технологій. GlobalLogic — компанія групи Hitachi, що входить до складу Hitachi, Ltd. Ми розвиваємо соціальні інновації за допомогою даних і технологій, щоб підвищувати якість життя людей у всьому світі.

, ,

lifecell пропонує 5 ГБ мобільного інтернету до Дня незалежності України

23 серпня 2022 року. Мобільний оператор lifecell запускає акцію до Дня державного прапора та Дня незалежності України.

За умовами акції у період з 23 по 25 серпня 2022 року кожен індивідуальний абонент lifecell зможе замовити 5 ГБ мобільного інтернету лише за 0,01 грн.

Використати ці гігабайти можна буде протягом 5 днів після замовлення. Акційні гігабайти будуть списуватися з рахунку в першу чергу, перед звичайними тарифними гігабайтами.

Скористатися акційною пропозицією можна на сайті www.lifecell.ua або через USSD-код: *431*21#. Повні умови акції за посиланням. Дізнатися про інші нарахування оператора lifecell в Україні та за кордоном можна на сайті.

***

lifecell — український телекомунікаційний оператор, що надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему телекомунікаційної галузі, втілюючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розбудови мереж IoT (інтернету речей).

Діджитал-оператор lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи та послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music тощо.

Станом на кінець 2 кв. 2022 року активна 3-місячна абонентська база lifecell склала 8,4 млн користувачів.

lifecell належить Turkcell — найбільшому турецькому постачальнику конвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Акції Turkcell котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE) та турецькій фондовій біржі Borsa Istanbul (BIST).

Сайт: www.lifecell.ua

За додатковою інформацією

звертатися до
Відділу корпоративних комунікацій
lifecell

 publicrelations@lifecell.com.ua

,