Business news from Ukraine

180+ ФІЛЬМІВ, МУЛЬТФІЛЬМІВ І СЕРІАЛІВ ЗАЗВУЧАЛИ УКРАЇНСЬКОЮ: SWEET.TV ОПРИЛЮДНИВ РЕЗУЛЬТАТИ ПРОЄКТУ «HOLLYWOOD УКРАЇНСЬКОЮ»

Національний онлайн-кінотеатр SWEET.TV оприлюднив результати проєкту “Hollywood українською” за рік роботи. Загалом сервіс власним коштом і за власної ініціативи створив дубляж і озвучку українською мовою для 1197 фільмів, мультфільмів, епізодів серіалів і трейлерів.

“Hollywood українською” — це проєкт, у якому SWEET.TV власним коштом створює україномовний дубляж і озвучку для фільмів, мультфільмів і серіалів, що раніше їх не мали. Напередодні 30-ї річниці Незалежності України, онлайн-кінотеатр підбив підсумки першого року роботи проєкту.

“Для SWEET.TV українізація фільмів — це вже давно норма, яку ми визначили для себе самі. Популяризацію української мови та україномовного контенту ми вважаємо нашою соціальною місією. На жаль, велика частина фільмів, що виходили до 2006 року, не отримали україномовного звучання, тож ми це виправляємо”, — зазначає директор онлайн-кінотеатру Олександр Резунов.

За рік існування проєкту україномовну аудіодоріжку отримали 181 фільм, мультфільм і серіал (187 епізодів). Також українською зазвучали 829 трейлерів. Загалом українською мовою заговорили 18 784 хвилини контенту.

Для того, щоб реалізувати цей проєкт, SWEET.TV став першим українським онлайн-кінотеатром, що уклав прямі контракти з голлівудськими кіностудіями саме для території України, а не для СНД. Ці домовленості відкрили доступ до вихідних файлів, інструкцій і аудіодоріжок, що необхідні для створення дубляжу та озвучки.

“Прямі контракти з “Голлівудом” — це велике досягнення, що коштувало компанії значних зусиль. Знадобився рік для того, щоб довести кіностудіям перспективність українського ринку”, — говорить Олексендр Резунов.

Дуже багато українських глядачів обирають дивитися кіно державною мовою. Загалом абоненти SWEET.TV переглянули фільми, мультфільми та серіали з проєкту “Hollywood українською” 1.2 млн разів. Трейлери дивились 3 млн разів.

За рік роботи проєкту українською мовою зазвучали фільми “Форрест Ґамп”, “Кримінальне чтиво”, “Найкращий Стрілець”, перші дві частини “Людей в чорному”, перші три фільми франшизи “Місія: Нездійсненна”, “Щоденник Бріджит Джонс”, “День Бабака”, трилогія “Володар перснів”, перші три частини “Гаррі Поттера”, мультфільми “Шрек 2” та “Мадагаскар”, серіали “Мільярди”, “Декстер”, “Елементарно” та багато іншого.

Контент “Hollywood українською” доступний абонентам SWEET.TV в тарифі без доплат. Крім того, на сервісі є ще 10 000+ фільмів і 260+ телеканалів, зокрема в HD та 4К, серед яких 29 фільмових, де 24/7 транслюють кіно різноманітних жанрів.

Для нових абонентів національний онлайн-кінотеатр надає безкоштовний доступ на 7 діб. Детальніше — за посиланням.

НАЦІОНАЛЬНА ПАРАЛІМПІЙСЬКА ЗБІРНА ОТРИМАЛА МОДЕРНІЗОВАНІ ВІЗКИ ВІД КОМАНДИ PARIMATCH

16 серпня, напередодні від’їзду паралімпійської збірної команди з плавання до Токіо, у басейні Купава, що  в Броварах, відбулася зустріч з благодійним фондом Parimatch Foundation та компанією Parimatch. Нагодою для зустрічі стала особлива партнерська підтримка національної паралімпійської збірної команди України та Національного  паралімпійського комітету України  перед Паралімпіадою в Токіо-2020.

Команда потребувала сучасних колісних візків та звернулася за допомогою до Parimatch Foundation. Спортивні досягнення українських паралімпійців напряму залежать від комфортних умов у побуті та тренуваннях, тому до ініціативи доєдналася компанія Parimatch Ukraine, яка підтримує український спорт на всіх його рівнях. В рамках програми сталого розвитку компанії були модернізовані візки для паралімпійської збірної команди з плавання.

“Ми дуже цінуємо потужну співпрацю наших партнерів з Національним комітетом спорту інвалідів України, яка кілька років тому розпочалась з підтримки дітей з інвалідністю, обдарованих у спорті – “Так, я можу!”. А сьогодні ми особливо вдячні за те, що вони відгукнулись на наше прохання в критичний момент для національної збірної команди України: в час, коли  не вистачило коштів на покращену, пристосовану для кожного спортсмена, версію візків для національної збірної учасників Паралімпіади-2020. Вдячні за цю допомогу, за вміння підставити своє сильне плече у надважкий момент”, – зазначив президент Національного паралімпійського комітету України Валерій Сушкевич.

Спортсмени національної команди  задоволені якістю візків та впевнені, що це забезпечить додаткові можливості для високих  спортивних  результатів  українських параатлетів на літніх Паралімпійських іграх. До збірної плавання входить 39 спортсменів. Зокрема Єлизавета Мерешко, яка стане прапороносцем України у Токіо, поділилася емоціями – багаторазова чемпіонка та бронзова призерка Паралімпіади в Ріо відзначила, що будь-яка підтримка важлива, тим паче, коли і словом, і ділом.

“Ці хлопці та дівчата – герої! Завдяки їм український прапор підіймається на світовій спортивній арені, а гімн звучить у різних куточках світу. В момент, коли наші паралімпійці потребували допомоги, Parimatch, як соціально-відповідальна компанія, просто не могла залишитися в стороні. Сподіваємося, що наш невеликий внесок допоможе нашим спортсменам у досягненні нових висот та віримо, що українська паралімпійська збірна посяде найвищі місця у командному заліку Токіо”, – сказав директор зі сталого розвитку Parimatch Ukraine Вадим Місюра.

Журналісти, паралімпійці та представники фонду мали змогу поспілкуватися у неформальних обставинах і побажати успіхів у виступах на найважливіших змаганнях у житті кожного параатлета. Високі результати українських спортсменів спонукають небайдужий та відповідальний бізнес до підтримки та розвитку спорту у всіх сферах життя.

,

ЗАПОЧАТКУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО ГАЗОВОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО КОНГРЕСУ

  • 1000 політичних та бізнес-лідерів з усього світу та 30 спікерів зберуться на три дні.
  • Беручи особисту участь в заході, що пройде 20-22 жовтня 2021 р. в Києві, вони обговорюватимуть і створюватимуть комерційні та партнерські можливості для забезпечення безпечного енергетичного майбутнього.
  • Захід продемонструє можливості українського газового сектору та привабливий інвестиційний клімат, а також центральну роль газової галузі України в забезпеченні енергопостачання Європи.

Нафтогаз та організатор заходу DMG Events оголосили про започаткування ключового заходу газової галузі України. Український газовий інвестиційний конгрес (Ukrainian Gas Investment Congress – UGIC), який відбудеться 20-22 жовтня 2021 року під патронатом Міністерства енергетики України та за підтримки Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, збере разом лідерів галузі з усього світу для обговорення енергетичного переходу, нових технологій і трансформацію галузі, а також головні торговельні потоки та стратегії постачання.

Захід ідеально сплановано на час, коли Україна докладає зусилля для посилення зв’язків з Європейським Союзом та досягнення енергетичної незалежності до 2030 року. Зважаючи на зростаючу важливість енергетичної безпеки Європи, захід надасть платформу для урядових міністрів, лідерів енергетичної галузі, інвесторів та новаторів у сфері технологій для перевірки можливостей модернізації ресурсів України.

Ці ресурси швидко перетворюються на привабливу інвестиційну пропозицію, а учасники заходу зможуть ознайомитися з добре розвиненою газотранспортною інфраструктурою, що сприяє монетизації нових розробок на належному рівні, торгівлі із забезпеченням активами і широкому потенціалу експорту в Європу, враховуючи найбільші в Європі газосховища та транзитні можливості в обсязі 90 млрд  м3 газу.

Енергетична стратегія України до 2035 року має на меті створення високо конкурентоздатного енергетичного ринку, що сприяє залученню прямих іноземних інвестицій та створює фундамент для швидкого розвитку інфраструктури та інтеграції в систему ЄС. Газовий інвестиційний конгрес надає майданчик для стратегічних партнерів для залучення капіталу та технологічного досвіду, що забезпечать можливості для зростання та отримання фінансового прибутку.

Голова правління НАК «Нафтогаз України» Юрій Вітренко зазначив: «Україна, а разом з нею і Нафтогаз, відіграють ключову роль у забезпеченні енергетичної безпеки Європи. Маючи другі за обсягом запаси газу на континенті, Україна має найбільшу можливість зростання видобутку природного газу в Європі. Як демонструє Український газовий інвестиційний конгрес, інвестиційні можливості в газовій галузі величезні».

Крістофер Хадсон, президент компанії Global Energy, DMG Events прокоментував: «Ми дуже сподіваємось об’єднати зусилля з Нафтогазом для проведення цієї події в Україні. Збираючи лідерів енергетичної галузі, політиків та інвесторів, Український газовий інвестиційний конгрес представить світові можливості українського природного газу та привабливий інвестиційний клімат».

Якщо ви зацікавлені долучитися до події, будь ласка, заповніть форму за посиланням: https://www.ukrainegasinvestmentcongress.com/register-your-interest-to-attend/

Про Нафтогаз:

Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» є найбільшою нафтогазовою компанією України. Їй належать 38 000 км газових трубопроводів та 30 млрд м3 газосховищ. Стратегія розвитку вуглеводної ресурсної бази Нафтогазу має на меті подвоєння запасів газу в Україні впродовж 10 років.

Про dmg :: events:

DMG є одним з провідних організаторів заходів у світі, який працює в декількох ключових галузях. До його енергетичного портфелю входить декілька найбільших заходів в енергетичній галузі, такі як Gastech, ADIPEC та Global Energy Show.

Контактні дані для запитів ЗМІ:

Юлія Пряникова, jpryanykova@be-it.com.ua / +38 098 3099953

,

E-COMMERCE DIGITAL DAY – ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЯ З ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

У минулому році і так постійно процвітаючий ринок інтернет-торгівлі домігся неймовірних успіхів. Обмеження, пов’язані з Covid-19 істотно прискорили розвиток e-commerce. Зростання ринку склав більше 40%, а кількість грошей, витрачена онлайн – більше 100 млрд грн. Прогнозується, що в 2021 році, сума, витрачена українцями на товари і послуги в інтернеті виросте до 137 млрд грн.

І в той же час, всього лише 9% покупок відбувається онлайн. Але ж частина українських виробників навіть не представлені в інтернеті, і це – найкраща можливість серйозно взятися за онлайн-просування свого бренду.

12 серпня 2021 року відбудеться вже другий E-commerce digital day – онлайн конференція, на якій в супроводі 17 digital-експертів будемо розбирати всі найдрібніші подробиці збільшення продажів, утримання клієнтів, поліпшення ланцюжків поставок і створення ефективної маркетингової стратегії.

Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрали цікаві кейси, перевірені інструменти і кращих експертів. Своїм чесним досвідом поділяться представники топових компаній, які досягли значного успіху на ринку інтернет-торгівлі, а саме: Exist.ua, Vodafone, Фокстрот, Ельдорадо, Intertop Ukraine, Citrus, MOYO, Kasta, USUPSO Ukraine, Укрзолото, Fishki.ua, МебельОк, Wellamart, COLLAR Company та інші.
Спікери готують яскраві інформативні доповіді, графіки, таблички, цифри, кейси, і все, що може бути корисним для застосування в будь-якому онлайн-бізнесі.

Що вас чекає на конференції?
17 півгодинних доповідей з реальними кейсами і особистим досвідом представників інтернет торгівлі;
9,5 годин надихаючих прикладів і свіжих ідей;
можливість задати питання спікеру в чаті;
нетворкінг в закритому Telegram-чаті конференції;
бонуси, акції та подарунки від організатора і партнерів.

На конференції ви дізнаєтесь:
які тренди в електронній комерції сьогодні;
тенденції ринку e-commerce України;
чому варто переходити в e-commerce;
як розвивається ринок електронної комерції в Україні;
як обігнати конкурентів на маркетплейсах;
тільки унікальні корисні кейси, які раніше не були озвучені.

Конференція стане джерелом практичної інформації для всіх, хто готовий в 2021 році ще більше розширювати онлайн-горизонти і піднімати продажі: для власників та керівників інтернет-магазинів, представників онлайн і офлайн рітейлу, великих постачальників товарів, і інтернет-маркетологів, яким важливо тримати руку на пульсі і отримувати свіжі знання від колег по цеху.

Встигніть зареєструватись на конференцію до 12 серпня та придбати квиток зі знижкою -15% за промокодом e-commerce_day_15

Зареєструватися

Організатори та спонсори: WebPromoExperts, Webpromo, Collaborator

Вам може бути цікаво:
онлайн курсы WebPromoExperts по интернет-маркетингу

КНИЖКОВИЙ ФЕСТИВАЛЬ «ЗЕЛЕНА ХВИЛЯ» 2021

Фестиваль проходить за підтримки Українського культурного фонду.

Програма фестивалю триває більш ніж два місяці – з 5 серпня по 10 жовтня.

Офлайн-програма
Книжковий ярмарок фестивалю – з 5 по 8 серпня 2021 р.
Перша частина офлайн-програми – з 5 по 8 серпня 2021 р.
Друга частина офлайн-програми – впродовж вересня 2021 р.
Локації: м. Одеса, парк ім. Т. Г. Шевченка («Книжкова алея», «Книжкова сцена», «Територія дитячої творчості»), Одеська національна наукова бібліотека, Одеський літературний музей, готель «Лондонська», галерея «ArtOdessa» та інші.

Відеопрограма
Продовжуємо створювати власну відеопродукцію – тематичні цикли та спецпроєкти.
Також зафільмовуємо частку подій офлайн-програми – в такий спосіб ми зберігаємо та розповсюджуємо ці події, розширюємо аудиторію глядачів.
Відеопрограма транслюється на інтернет-ресурах фестивалю з 20 серпня по 10 жовтня 2021 р.

Заходи фестивалю проходять в гібридному форматі – офлайн, офлайн+онлайн, онлайн.

КНИЖКОВИЙ ЯРМАРОК
З 5 по 8 серпня в парку ім. Т. Г. Шевченка («Книжкова алея») пройде книжковий ярмарок, до участі в якому запрошені видавництва, книготорговельні та поліграфічні підприємства, культурні інституції, освітні установи.
Час роботи ярмарку: 10.00-20.00

ПРОГРАМА 5-8 СЕРПНЯ (офлайн)
Парк ім. Т. Г. Шевченка, «Книжкова сцена», час роботи: 11.00-21.00
⧫ Концерт-відкриття фестивалю «Енергія книги» (колаборація Zira)
⧫ Концертна програма до Дня незалежності України
⧫ Програма «Літературні гастролі»:
⬑ Перфоманс «Кохання-Море-Ніч». Вечір літагенції OVO (м. Київ)
⬑ «ШО тут у нас». Літературні гастролі журналу «ШО» в Одесі (м. Київ)
⬑ «Суєта суєт і всіляка суєта». Вистава театру «Ланжерон» (м. Харків)
⧫ «Енергія книги» – відкрите бліц-інтерв’ю з учасниками фестивалю
⧫ Серія заходів програми «Одеса в літературі. Література в Одесі»
⧫ Вечір пам’яті Михайла Жванецького
⧫ Благодійні акції «Книги з добрих рук», «Книги на виріст»
⧫ Професійні книжкові конкурси:
⬑ «Одеса на книжкових сторінках»
⬑ «Мистецтво книги»
⧫ «Evergreen»: концерт камерного оркестру Одеської філармонії
⧫ Концертна програма Одеського академічного театру музичної комедії
⧫ Авторські читання, книжкові прем’єри, презентації книг учасників фестивалю, вечори поезії та багато іншого.
Парк ім. Т. Г. Шевченка, дитяча та підліткова програма на «Території дитячої творчості», час роботи: 11.00-20.00
⧫ Ранкові чаювання з письменниками
⧫ Серія майстер-класів для малечі «Вчимося читати»
⧫ Серія майстер-класів «Пиши легко»
⧫ Заняття «Складаємо вірші англійською»
⧫ Дискусія «Книжкове блогерство»
⧫ Художні майстерні зі створення ілюстрацій і коміксів
⧫«Відкритий літмікрофон» для дітей та підлітків
⧫ Фінал та церемонія нагородження лауреатів Міжнародного конкурсу цифрової книжкової ілюстрації серед дітей та підлітків «iParus»

ПРОГРАМА НА МІСЬКИХ ЛОКАЦІЯХ В СЕРПНІ
⧫ Дискусія «Новий вимір свободи слова»
5 серпня,14.00-16.00, Одеська національна наукова бібліотека
За участю українських публіцистів, письменників, журналістів, представників міст літератури ЮНЕСКО.
Дискусія проходить офлайн в залі з підключенням віддалених спікерів за допомогою телемостів.
Міжнародна мова спілкування – англійська. Синхронний переклад.
Тези для обговорення:
Вплив цифрової епохи на свободу слова.
Чи може свобода слова бути абсолютною?
Межі свободи слова.
Вплив нової етики на свободу слова.
Самоцензура.
Свобода слова в літературі.

⧫ Диспут «Дорослі проблеми дитячої літератури»
6 серпня,12.00-16.00 (з перервою на каву), Одеська національна наукова бібліотека.
За участю українських та іноземних видавців, педагогів, письменників, бібліотекарів, психологів, батьків, школярів.
Диспут проходить офлайн в залі з підключенням віддалених спікерів за допомогою телемостів.
Міжнародна мова спілкування – англійська. Синхронний переклад.
Тези для обговорення:
Глобальні дискурси в дитячій літературі та літературі для підлітків.
Ким формуються тенденції сучасного дитячого книговидання – преміями, Болонським ярмарком, топ-10 «Амазону»?
Досвід і приклади розвитку дитячого книговидання в різних країнах світу.
Український досвід і перспективи розвитку дитячого книговидання.
Видання дитячих книг – це бізнес чи суспільно значуща місія?
Що найважливіше в дитячій книжці?
Чи існує соціальне замовлення в дитячій літературі?
Чи актуальна зараз класична «золота полиця» дитячої літератури?
Як відбивається в дитячій літературі нова етична реальність

⧫ Цикл «Усні мемуари»
Літературна Одеса 60-х – 80-х років. Діалог Євгена Голубовського і Сергія Рядченка
(в рамках програми «Одеса в літературі. Література в Одесі»)
7 серпня, 18.00, готель «Лондонська»

ПРОГРАМА В ВЕРЕСНІ (офлайн)
⧫ Продовження програми «Літературні гастролі»
⧫ Продовження програми «Одеса в літературі. Література в Одесі»
⧫ Цикл програм «Винні читання»
⧫ Цикл програм «Книжкова гастрономія»
⧫ Виставка та презентація альбому Міжнародного конкурсу цифрової книжкової ілюстрації серед дітей та підлітків «iParus»

ВІДЕОПРОГРАМА
Продовження тематичних циклів, що започатковані у 2020 році:
⧫ «Музейна книжність України»
⧫ «Видавничі новини»
⧫ «Читання здалеку»
⧫ «Усні рецензії»
⧫ Лекції на «Зеленій хвилі»
Нові тематичні цикли:
⧫ «Бібліофіли»
⧫ «Книжкова гастрономія»
⧫ «Новий вимір свободи слова»
⧫ «Інтелектуальна чесність в літературі та в науці»
⧫ «Літературна Одеса»: виробництво та розповсюдження відеофільму, що розкриває це поняття (історія, сучасність, імена, твори, внески тощо)

Програма оновлюється та доповнюється, стежте за нашими анонсами і новинами.

➤ Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду. Позиція Українського культурного фонду може не збігатись з думкою авторів.

➤ Український культурний фонд — державна установа, створена у 2017 р. як нова модель надання на конкурсних засадах державної підтримки та промоції ініціатив у сфері культури та креативних індустрій. Діяльність Фонду, відповідно до чинного законодавства, є невід’ємною частиною політики і визначених пріоритетів діяльності Міністерства культури та інформаційної політики України.
сайт: ucf.in.ua
facebook: www.facebook.com/ucf.ua

B2B MASTER-2021: ПРОРИВ РОКУ В УПРАВЛІННІ ТА ПРОДАЖАХ

9 липня 2021 року в Києві відбулася XI Міжнародна бізнес-зустріч, яка пройшла у форматі битви кращих тренерів «B2B Master-2021: Прорив року в управлінні та продажах».

Як працюватимуть компанії майбутнього? Що забезпечить їм продажі та кваліфікованих продавців? Про це на Міжнародній бізнес-зустрічі говорили провідні фахівці у сфері управління та продажів.
У заході взяли участь понад 100 генеральних директорів, власників, керівників з продажів, комерційних директорів, керівників з маркетингу, HR-спеціалістів тощо.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Партнерами конференції стали компанії:
IT-Телеком Партнер – Phonet LLC
Консалтинг Партнер – 4Service Group;
Єкспертний Партнер – Евгений Тепляков
Партнер кава-брейків – Феникс Инвест Трейд
Поліграфичний партнер – Паперовий змійЄ
Єкспертний партнер – Expert Partner
Експертний Партнер – Бізнес Психологи Україна
Модератором і ініціатором події стала Тетяна Ільєнко, засновниця TradeMasterGroup і Клубу Ефективних Коучів Youcoach, коуч керівників PCC ICF.

За традицією, конференція складалася з двох практичних сесій: «Антикризове управління компанією» і «В2В- продажі».

Відкрив серію виступів найактивніший мандрівник України Костянтин Ліорек, який розповів про «Подорож довжиною в життя. Як жити й працювати без кордонів».
Костянтин відвідав понад 170 країн світу і має за плечима великий досвід роботи в авто бізнесі. Спікер розповів, як можна поєднувати віддалену роботу з подорожами і жити у своє задоволення. Він зазначив, що переваги віддаленої роботи дозволяють краще насолоджуватися життям і здійснювати власні мрії, на які раніше не вистачало часу.

Далі учасники заходу заслухали виступ Григорія Осадчого, CEO Phonet LLC, який презентував доповідь «Телефонія ефективних продажів». Спікер представив програмний комплекс АТС для бізнесу власної розробки Phonet, який забезпечує повний контроль над дзвінками компанії.
Зокрема АТС від Phonet має низку корисних функцій, як-то: облік дзвінків і зручний пошук, контроль пропущених дзвінків, відстеження активних дзвінків і черги, можливість дзвінків у найпопулярнішому браузері Chrome, фіксація розмов по корпоративним мобільним номерам, прийом вхідних на мобільні, інтеграція з CRM компанії тощо.
Григорій розповів про багатий аналітичний функціонал продукту, який забезпечує вичерпну статистику дзвінків компанії, а також торкнувся ще однієї корисної функції – оптимізації реклами за допомоги Call-Tracking і показав, як сервіси Phonet допоможуть поліпшити ефективність продажів для бізнесу.

Сесію «Антикризове управління компанією» відкрила Наталя Сушко, сертифікована експертка з оцінки й розвитку бізнес-компетенцій. Темою її виступу були «Чотири помилки керівника, які руйнують команду».
Спікерка акцентувала увагу на стилі управління підлеглими, який обирають керівники, і задалася питанням його впливу на команду. Перелічивши чинники, які впливають на формування стилю управління, Наталя запропонувала коротке анкетування, яке має визначити, який саме стиль властивий для конкретного керівника. Також учасники конференції ознайомилися з реальним кейсом з розвитку менеджерів середньої ланки.
Зрештою, спікерка розібрала типові помилки в управлінні, властиві для керівників. Це – низька адаптивних стилів менеджменту, неефективне забезпечення зворотнього зв’язку, дисбаланс між орієнтацією на результат і орієнтацією на людей і занизька гнучкість керівників.

Продовжила сесію Яна Олентир, CEO компанії YouCoach, член ICF, Executive коуч АСС ICF, яка презентувала доповідь «Антикризові інструменти майбутнього. Кидаючи виклик складним часам».
Яна навела п’ять головних пороків команди – недовіра, страх конфлікту, безвідповідальність, невимогливість і байдужість до результату – і показала алгоритм, яким чином ці пороки можна діагностувати.
Спікерка у подробицях розповіла, як боротися з негативними моментами всередині команди, а також підкреслила роль самого керівника цьому процесі.
Наприкінці виступу, Яна навела як приклад головні тренди у запитах замовників бізнес-коучингу і надала низку корисних порад лідерам колективів, які допоможуть запобігти «вигорянню».

Кирило Солодкий, співзасновник 4Service Club в Україні та Казахстані, продовжив тему аналізу лідерів компаній. Його доповідь мала назву «Лідерство. Фундаментальні засади і про ще не прийнято говорити».
Кирило проаналізував концепцію лідерства під кутом впливу в системі міжособових відносин у колективі. На його думку, саме завдяки соціальному впливу лідер отримує необхідну для досягнення мети підтримку з боку інших членів спільноти.
Лідерство, за словами спікера, має вагомі переваги: воно дозволяє домогтися більше відданості й продуктивності від підлеглих, витрачати менше зусиль на контроль і продаж ідей, підлеглі готові жертвувати заради мети тощо.
Розмірковуючи над тим, як розвити лідерський потенціал, Кирило зробив короткий огляд низки теорій лідерства й дослідження лідерської поведінки. Учасники конференції дізналися про два фундаментальних чинника лідерства – це особисті якості (інтелект, стратегічне бачення, цілеспрямованість тощо) і ставлення до потенційного послідовника (прояв піклування, увага до особистих особливостей, потреб і цінностей людей, які йдуть за лідером).
Наприкінці свого виступу спікер застеріг потенційних лідерів від потрапляння до небезпечних пасток розвитку лідерського потенціалу і дав поради, як їх уникнути.

Володимир Малічевський, власник і СЕО ICPM Consulting, розповів про «Управління швидкістю мозку організації». Він наголосив на величезному значенні швидкості прийняття рішень для успішного функціонування компанії і навів недоліки традиційної системи прийняття рішень на прикладі середньостатистичного колективу.
Володимир переконливо довів, що багато часу й ресурсів компанії витрачається даремно, і недостатня швидкість прийняття рішень призводить до втрати в середньому від 8% до 15% річних прибутків.
Спікер запропонував нову філософію ефективної наради – PROMEET, яка дозволяє значно покращити управління швидкістю рішень і на прикладах показав, як це впливає на зростання прибутку та продуктивності компанії.

Продовжив сесію засновник і керівник компанії “Getman chuk Group” Євген Гетманчук. Він виступив із доповіддю «Agile в продажах і управлінні Комплексні стратегії розвитку бізнес-гнучкості компанії».
Спікер розкрив сутність методу Agile або Sway продажів – це система продажів, яка заснована на самоорганізованості, крос-функціональності та ціннісному підході. Ця система підходить компаніям, які орієнтуються на результат на підставі створення цінностей для клієнта та його щастя.
Євген розповів про головні цінності Agile (люди важливіші процесів, співпраця із замовником приорітетніше за погодження умов контракту, готовність до змін важливіша за початковий план тощо). Також він презентував комплексний підхід до розвитку навичок співробітників, детально зупинившись на кожному моменті.
Наостанок спікер познайомив учасників заходу з інструментом оцінки персоналу – поведінкових факторів і мотиваційних чинників.

Наступним спікером став Сергій Сліпченко, бізнес-тренер компанії NRG (NewRealGoal). Тема його презентації – «Ірраціональне управління».
Спікер вивів піраміду управлінської майстерності, на нижньому щаблі якої – ручне керування, а на верхівці – ідеологічне управління, після чого розповів про головні чинники й ознаки кожного з рівнів. Далі Сергій запропоновував згадати сучасні виклики реальності і зробив сміливий висновок: в ірраціональному світі не можливо керувати раціонально.
Як підсумок, спікер висвітлив проблеми впровадження ірраціонального управління і запропонував стратегію, як їх уникнути.

Завершив цикл виступів у першій практичній сесії Андрій Левченко, бізнес-консультант, бізнес-тренер і підприємець. Він представив доповідь на тему «Стратегія бізнесу/організації: як не видумати, а розрахувати та забезпечити».
Спікер наголосив, що компанія, яка не має стратегічної мети розвитку й конкретних планів з її досягнення, приречена дрейфувати за поточними подіями з туманними перспективами на майбутнє. Проте розробка стратегічного плану вимагає від менеджменту високих компетенцій і навичок, оскільки передбачає здатність спрогнозувати динаміку бізнесу з урахуванням ризиків і можливостей.
Андрій познайомив учасників конференції з типовими стратегічними помилками, до яких вдаються власники бізнесу, після чого висунув низку умов для успішної реалізації стратегії в компанії.

Сесія «В2В продажі» розпочалася з виступу Валерія Глубоченко, одного з творців тренінгового ринку України. У доповіді «Як ми поліпшили конверсію та поліпшили середній чек, впроваджуючи чек-лист за вхідними дзвінками в В2В продажах. Історія одного проекту» він на підставі власного досвіду дав практичні поради з поліпшення продажів, і як наслідок – збільшення прибутковості компанії.
Доповідь Валерія була насичена прикладами багатьох гострих питань, які кожен день постають перед компаніями будь-якого рівня. Зокрема, чому керівники не прослуховують і не оцінюють дзвінки своїх менеджерів? Як мотивувати продавця краще спілкуватися з клієнтами? Як виявити втрати в конверсії та середньому чеку? Як організувати обмін досвідом у відділі продажів? Як зняти страх і виявити деструктивні переконання, тощо.
Проаналізувавши перелічені моменти, Валерій навів перелік типових помилок, властивих для керівників під час надання зворотнього зв’язку і дав низку порад, яким чином можна якнайшвидше навчити успішним методикам продажів якомога більшу кількість продавців.

Тему продажів підхопив Євген Тепляков, сертифікований бізнес-тренер і коуч європейського стандарту. Його доповідь мала назву «Емоції в продажах або як допомогти клієнту швидко прийняти позитивне рішення за вашою комерційною пропозицією».
Спікер навів сучасні реалії на ринку продажів – де висока конкуренція не викликає проблем у покупця – що купити? Натомість проблеми щось продати виникають у продавців. Євген занурив аудиторію у внутрішній світ клієнта і розкрив чинники його поведінки, задоволення яких допоможе йому прийняти рішення, яке потрібне продавцеві.
Євген наголосив, що саме емоції є головним спонукальним фактором до покупок, саме на них і має орієнтуватися сучасний продавець.
Наостанок спікер запропонував кілька технік і методів, які допоможуть переконати клієнта зробити потрібний продавцеві вибір.

Юрій Горнєв, засновник тренінгової компанії Expert Partner, у своїй доповіді «Переконання – «сірий кардинал» у сучасних перемовинах» торкнувся однієї з важливих складових мистецтва продажів.
Спікер наголосив, що розуміння психології покупця відіграє чи не найважливішу роль в успіху продажів. І переконання у перевагах власного продукту, надійності власної компанії допомагає і клієнту повірити в унікальність пропонованого йому товару.
Юрій запропонував алгоритм роботи з «переконаннями», який має відкинути обмежувальні переконання й натомість виявити переконання спонукальні. Наприкінці доповіді спікер навів низку прикладів із сучасної історії, як переконання допомогли поставити на ноги всім відомі світові компанії.

Цікавим і оригінальним виявився виступ Сергія Ліщука, міжнародного консультанта й експерта-практика з 25-річним стажем. У своїй доповіді «Секс-підхід до продажів» він провів паралелі між комерційними продажами і мисливством дівчат на олігархів.
У на перший погляд абсолютно різних процесах при більш детальному аналізі виявилося багато спільних рис. Сергій докладно розібрав принципи, за якими дівчата полюють на успішних бізнесменів і показав, що ці методики цілком гармонійно вписуються в стратегію поліпшення продажів – загалом тому, що потенційні наречені також займаються пошуком «покупця» і користуються широким спектром засобів для вдалого завершення цього «полювання».

Наступним доповідачем виступив Іван Фролков, засновник консалтингово-освітньої компанії «Формули продажів», із презентацією «Психологія продажів. Як мислить твій покупець». Перш за все спікер завів мову про психологічний портрет клієнта, особливості його мислення, його потреби тощо. Іван порадив під час презентації цінності продукту зосередитися на тих потребах, які актуальні для покупця, в залежності від його психотипу.
Також спікер дав поради для роботи з клієнтом, в залежності від його типу бізнесу – малий, великий або дистриб’ютор тощо, а також навів детальний аналіз типових портретів покупців з визначенням головних моментів, на яких слід сконцентруватися при роботі з ними. «Люди роблять покупки емоційно, – заключив Іван. – Тому слід посилювати позитивну емоцію, яку клієнт отримає від використання вашого товару або послуги».

Завершив сесію «В2В продажів» Борис Жаліло, бізнес-тренер року (2016-2019), Золотий тренер СНД. Він представив доповідь «Сила впливу в продажах і перемовинах».
Спікер продовжив думку попередніх доповідачів щодо необхідності працювати з емоціями, психологією покупця. Він запропонував кілька порад, які мають допомогти керувати емоціями клієнта, зокрема: щиро хвалити його, вітати, просити згадувати позитив, використовувати позитивні ярлики, робити подарунки, прохати про допомогу, демонструвати вразливість тощо.
Борис запропонував алгоритм керування рішеннями клієнта у В2В продажах і перемовинах і навів низку правил, як переконувати покупця, не вдаючись до маніпуляцій.
На завершення доповіді Борис Жаліло розібрав кілька практичних кейсів, в яких продемонстрував, які інструменти слід використовувати для подолання найчастіших заперечень і відмовок.

Конференція проходила у форматі Битви кращих тренерів, а це означає, що учасники заходу змогли оцінити спікерів, які проводили майстер-класи. За підсумками голосування були обрані кращі тренери 2021 року.

У першій сесії «Антикризове управління компанією» Золотими тренерами були визнані Андрій Левченко та Кирило Солодкий. Диплом Срібного тренера отримав Сергій Сліпченко. Бронзовими тренерами стали Володимир Малічевський і Яна Олентир.

У другій сесії «В2В продажу» Золотим тренером був обраний Євген Тепляков. Диплом Срібного тренера отримав Іван Фролков, Бронзовим тренером став Валерій Глубоченко.

Організатор XІ Міжнародної Бізнес-зустрічі у форматі Битви Кращих тренерів, B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами, а тренерів з національним визнанням!
До зустрічі – адже ми завжди раді бачити нас наших конференціях!

Висновки події за посиланням