ChatGPT та інші додатки на основі генеративного штучного інтелекту (штучного інтелекту (ШІ), що створює контент, поступово витіснятимуть традиційні пошукові системи, вважає співзасновник і голова американської консалтингової компанії Activate Майкл Вулф.
За даними Activate, наразі близько 13 млн дорослих американців починають свій пошук в інтернеті з сервісів генеративного штучного інтелекту. До 2027 року кількість таких користувачів перевищить 90 млн, очікує Вулф і пов’язує це зі здатністю генеративного ШІ видавати набагато точніші та персоналізовані результати.
“Генеративний ШІ фундаментально змінює модель пошуку, тому що результати подаються вже не у вигляді посилань, – наводить The Wall Street Journal слова експерта. – Він видає інформацію абсолютно “упакованою” і готовою до використання”.
Найбільше від нової тенденції виграють сервіси зі значними обсягами клієнтських даних, які полегшать видачу персоналізованої інформації, вважає Вулф.
З його точки зору, лідером у цій сфері стане TikTok. За даними Activate, користувачі проводять у китайській соцмережі в середньому понад 54 хвилини на день. Аналогічний показник YouTube – 49 хвилин, Instagram і Facebook (інформаційні ресурси Meta Platforms – 33 і 31 хвилина відповідно.