Business news from Ukraine

Індіанка зібрала фігури на шаховій дошці за рекордний час

Оделія Жасмін з Індії встановила рекорд Книги Гіннесса, коли зібрала фігури на шахівниці в правильному порядку однією рукою за мінімальний час.

Їй вдалося побити рекорд за 29,85 секунд. Вона зробила успішну спробу в місті Пондічеррі в Індії.
Попередній рекорд належав Девіду Рашу, він зумів розставити шахові фігури на дошці за 30,31 секунду однією рукою.

Жасмин розповіла представникам Книги рекордів Гіннесса про те, що тренувалася більше року, щоб побити рекорд.
“Я дуже давно мріяла про те, щоб отримати статус рекордсмена Книги рекордів Гіннесса”, – сказала вона.

, ,

Регіональні офіси СК “ВУСО” працюють по всій Україні

Страхова компанія “ВУСО” (Київ) здійснила перегляд і впорядкування регіональних представництв, у зв’язку з триваючим процесом об’єднання двох компаній – “АСКА” і “ВУСО”, повідомляється в прес-релізі страховика.

“Відділення компанії продовжують свою роботу в усіх регіонах України під єдиним брендом “ВУСО” і продовжують надавати страхові послуги клієнтам”, – наголошується в прес-релізі.
Як повідомлялося, 24 серпня 2022 року акціонери страхової компанії “ВУСО” офіційно оголосили про купівлю УАСК АСКА з метою створення великого гравця страхового ринку з українським капіталом.

СК “ВУСО” заснована 2001 року. Наразі компанія має рейтинг “uaAA” фінансової стійкості та володіє 50 ліцензіями: 34 – на добровільні та 16 – на обов’язкові види страхування. Представлена в усіх регіонах України. Компанія є членом МТСБУ та УФС, учасником Угоди про пряме врегулювання збитків та членом Ядерного страхового пулу.

,

СГ “ТАС” збільшила обсяг чистих премій на 1,3%

Страхова група “ТАС” (Київ) у 2022 році залучила 2,343 млрд грн чистих страхових премій, що на 1,3% перевищує відповідний показник роком раніше, повідомляється на сайті компанії.

При цьому уточнюється, що за договорами страхування наземного транспорту (КАСКО) компанія зібрала 500,89 млн грн страхових платежів, що становить 21,38% від загального обсягу чистих надходжень страховика за рік. За обов’язковим страхуванням автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) обсяг зібраних премій склав 846,95 млн грн (36,15%), а за полісами “Зелена картка” вони зросли на 89% порівняно з показником за 2021 рік – до 438,57 млн грн (18,72%).

За договорами добровільного медичного страхування СГ “ТАС” за 2022 рік зібрала 263,8 млн грн чистих страхових платежів, водночас частка ДМС у портфелі компанії склала 11,26%.

У свою чергу за договорами страхування майна було зібрано 63,22 млн грн чистих платежів, а за іншими договорами страхування – 229,46 млн грн.

СГ “ТАС” зареєстрована в 1998 році. Є універсальною компанією, що пропонує клієнтам понад 80 видів страхових продуктів з різних видів добровільного та обов’язкового страхування. Має розгалужену регіональну мережу: 28 регіональних дирекцій і філій.

, ,

Уряд України скасує 2% спрощенки з 1 липня 2023 року

Кабінет міністрів України майже виконав один із п’яти структурних маяків Моніторингової програми з Міжнародним валютним фондом (МВФ) та схвалив законопроект, який передбачає скасування з 1 липня цього року низки пільгових норм у Податковому кодексі, запроваджених Верховною Радою навесні минулого року після початку повномасштаб російської агресії.

“…окремі норми діють до припинення або скасування військового, надзвичайного стану на території України, але не пізніше 1 липня 2023 року, зокрема: можливість для ФОП та юридичних осіб бути платниками єдиного податку III групи із застосуванням ставки єдиного податку у розмірі 2% суми доходу”, – зазначив представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук.

Згідно з його постом у Телеграм, з середини року пропонується також скасувати можливість для ФОП-платників єдиного податку І та ІІ груп не сплачувати єдиного податку; відновити проведення документальних перевірок та застосування штрафних санкцій за порушення податкового законодавства.

Як повідомлялося, один із п’яти структурних маяків Моніторингової програми з МВФ передбачає подання до Верховної Ради до 31 січня трьох законопроектів, що набирають чинності з 1 липня цього року: про відміну мораторію на проведення податкових перевірок; скасування особливостей застосування спрощеної системи оподаткування у вигляді єдиного податку у розмірі 2% та відновлення довоєнного режиму для таких платників; про забезпечення ефективного та повноцінного застосування реєстраторів розрахункових операцій у закладах роздрібної торгівлі (та пов’язаної з ними розрахунково-платіжної інфраструктури), включаючи поновлення відповідальності за порушення цих вимог.

Проєкт «Як ти, брате?» презентував вихід другого посібника

Алгоритми, запропоновані у посібнику «Як ти, кохана(ий)?», допомагають українцям спілкуватись і зберігати стосунки на відстані.

24 січня об 11:00 у пресцентрі Українського Кризового Медіа Центру відбулася презентація посібника «Як ти, кохана(ий)?». Він має на меті допомогти українцям підтримувати стосунки зі своїми рідними, адже зараз багато родин розділені цією війною, і близькі люди вимушено перебувають далеко одне від одного.

Посібник розроблено в рамках волонтерського проєкту «Як ти, брате?», який покликаний навчити людей (як військових, так і цивільних) надавати психологічну допомогу одне одному під час війни. Засновник проєкту – психотерапевт і соціальний психолог Антон Семенов. Разом з командою він розробляє посібники, які містять прості та дієві алгоритми взаємодії в складних ситуаціях. Всі посібники безкоштовні, їх можна завантажити на сайті проєкту або замовити друковану копію.

Посібник «Як ти, кохана(ий)?» – другий у серії. Перший, який називався так само як і проєкт, «Як ти, брате?», вийшов у жовтні 2022 року. Він орієнтований на те, щоб допомагати тим, хто поруч, пережити травматичний досвід і навчитись розмовляти про нього. Відтоді понад 2000 користувачів отримали його друковані версії.

На презентації Антон Семенов, який разом з командою проєкту і в співпраці з військовими і цивільними психологами розробив і удосконалив обидва посібники протягом кількох місяців на реальних кейсах, розповів про суттєвий соціальний запит на подібні матеріали.

Так, згідно з дослідженням “Психологічний стан населення України в умовах повномасштабної війни”, 57% українців перебувають у зоні ризику розвитку посттравматичного стресового розладу, бажання звернутися до психолога позначили 23% опитаних, і лише 3% респондентів зверталися за психологічною допомогою. При цьому, за даними американського Центру з контролю та профілактики захворювань, в більшості випадків розвитку ПТСР можна запобігти.

«У таких умовах більшість моїх колег зосередилися на роботі з лікуванням ПТСР. Я же для себе вирішив, що буду більш корисним у роботі з профілактики цієї хвороби» – сказав Семенов та уточнив, що головним фактором, який впливає на профілактику і одужання від ПТСР, є наявність і якість стосунків. Тобто наявність спілкування з іншими людьми, довіри, можливості поділитися своїми думками, спільно пережити емоції. Саме тому в проєкті «Як ти, брате?» розробляють посібники про те, як розмовляти одне з одним у складних випадках.

Досвідом використання на практиці посібника «Як ти, брате» поділився медик Іноземного легіону ЗСУ Альбертас Глазаускас. За його словами, багато військових, з якими доводиться працювати, починають відчувати психологічні проблеми саме тоді, коли повертаються з місць ведення бойових дій у мирні міста, у відпустку чи на реабілітацію. У бійців змінюється поведінка, вони стають замкненими, іноді проявляють агресію. У подібних ситуаціях військові медики не завжди знають, як краще побудувати спілкування з людиною, допомогти подолати відчуження, щоб розпочати роботу з травматичним досвідом. Саме тут у нагоді стає посібник «Як ти, брате?», оскільки він дає чіткі рекомендації, як розмовляти з людиною, котра отримала травматичний досвід і перебуває поруч. Пан Глазаускас завжди носить один примірник із собою та кладе їх у «рюкзаки парамедика», які передає колегам на передову. Є вже багато прикладів, як використання алгоритмів допомагає розпочати психологічну реабілітацію військових вже у зоні бойових дій.

Другий посібник – «Як ти, кохана(ий)?» – про стосунки на відстані. На жаль, нас не вчать, як долати складності у спілкуванні, щоб зберігати важливі для нас взаємини під час тривалої розлуки. Тепер ця проблема набула системних масштабів. Згідно з останніми даними Міжнародної Організації з Міграції (МОМ), більш ніж 2,7 мільйонів українців, які виїхали після 24 лютого, залишаються за кордоном. Ще 5,9 мільйонів переїхали зі своїх домівок у більш безпечні регіони в межах України.

За даними опитувань, більшість людей, які перебувають далеко від своїх близьких, з часом мають суттєві проблеми у спілкуванні з ними, виникають конфлікти, контактів стає менше. Від цього дуже страждає якість стосунків.

Зі свого боку команда  проєкту також провела онлайн-опитування, щоб з’ясувати, наскільки актуальною є потреба у покращені якості спілкування на відстані, і головне – наскільки люди готові звертатися по експертну допомогу і дійсно сприймати практичні поради.

Головний результат полягає в тому, що 67% респондентів визнали, що дійсно мали труднощі у спілкуванні й відчували потребу у порадах психолога їх подолання.

Чим довше тривала розлука, тим сильніше проявлялися проблеми і відчувалася потреба у зовнішній допомозі. У тих, хто перебуває в розлуці з початку вторгнення і досі, потреба у психологічних порадах складає 74%.

Відповіддю на цей запит став посібник «Як ти, кохана(ий)?» в якому пояснюються особливості розмови на відстані, а також наведено декілька простих правил і алгоритм, використати який може кожен. У посібнику застосований підхід із клієнтоцентрованої психотерапії, яка орієнтована на створення опорних відносин та навчає людей без спеціальної підготовки основам психологічної допомоги.

Завдяки допомозі HR-департаменту компанії Vodafone перший тираж посібника вже надрукований. У пресконференції взяла участь керівниця відділу розвитку персоналу та корпоративних комунікацій Vodafone Україна, Тетяна Кіпіані. Вона розповіла, що рішення підтримати цей  проєкт далося напрочуд легко. Пані Кіпіані відчула переваги на власному досвіді, адже її чоловік і син служать у ЗСУ, тож проблема спілкування на відстані зі своїми рідними постає щодня. Окрім того, odafone – велика компанія, де частина співробітників служить у ЗСУ. Також багато працівників або виїхали самі, або відправили свої родини за кордон. «У нас є лише два критерії у прийнятті рішень: ефективність і людяність. Те, що робить команда проєкту «Як ти, брате?» – і про перше, і про друге. Це дійсно допомагає, це про людей і для людей… Ми точно знаємо, що людей підтримують і лікують люди», – зазначила пані Тетяна. Компанія вже відправила друковані примірники своїм співробітникам, які перебувають у ЗСУ, розповсюджує їх серед персоналу в Києві, та зацікавлена у подальшій роботі з проєктом.

Підсумовуючи, Антон Семенов висловив вдячність всім, хто доклався до розвитку  проєкту, а також зазначив: «Ми радіємо, що наші посібники вже приносять користь тим, хто на практиці застосовує пропоновані нами алгоритми роботи із травматичним досвідом, а також поради щодо підтримки стосунків на відстані. Проєкт розвивається, і аудиторія користувачів поступово росте. Ми сподіваємось, що поширення інформації про нього дозволить ще більшій кількості українців отримати доступ до такої потрібної їм інформації».

Відповідаючи на запитання журналістів, Семенов розповів про подальші плани роботи  проєкту. Зокрема, буде принаймні ще 2 посібники. Один з них, під назвою «Як ти….», розповідатиме, як розмовляти про втрату близької людини. Цей посібник уже розроблено, він перебуває на стадії технічної верстки, і скоро його буде надруковано. Пізніше буде посібник про те, як розмовляти з дітьми під час війни, оскільки більшість порад дитячих психологів, які добре працюють у мирний час, на жаль, непридатні в умовах війни.

Учасники пресконференції також обговорили взаємодію волонтерів і держави по напрямках, по яких працює, зокрема,  проєкт «Як ти, брате?». Семенов відзначив, що попри те, що бюрократичні механізми дійсно є повільними, має місце певний прогрес, оскільки завжди є небайдужі люди, орієнтовані на користь і результат. «А якщо люди будуть працювати, то жодна система не може стримати цей рух» – підсумував він.

Посилання на фотоматеріали: https://photos.app.goo.gl/y3PkxCxRwwsVtjCt8

Відео з пресконференції: https://youtu.be/4zphMGkGm3A  

Сайт проєкту: https://yakty.com.ua/

За додатковою інформацією звертайтесь до Ксенії Сотнікової (тел: 0509489638, email: kseniya.sotnikova@gmail.com), або Антона Семенова (тел. 095 503 0665).

Мережа піцерій приготувала піцу розміром у 1300 квадратних метрів

Мережа піцерій Pizza Hut відзначила повернення в меню популярної позиції, приготувавши величезну піцу розміром у 1300 квадратних метрів.

Піца Big New Yorker повернулася в меню піцерії через 25 років перерви. Працівники надихнулися спробою приготувати величезну страву в конгрес-центрі Лос-Анджелеса, щоб потрапити в Книгу рекордів Гіннесса.

Шеф-кухарі з Pizza Hut розклали тісто на підлозі в конгрес-центрі, потім клали на нього соус і сир, нагріваючи це під світловими лампами.

Приготовану піцу розділили на 68 тис. шматочків.

На даний момент розмір найбільшої піци за Книгою рекордів Гіннесса становить 1250 квадратних метрів.

,