АТ “Укрзалізниця” додала у свій чат-бот до Apple Messages можливість оплати квитків через Apple Pay, повідомила прес-служба “Укрзалізниці” у п’ятницю.
“Тепер у Apple Messages можна розраховуватися в один клік – через звичну для користувачів Apple систему Apple Pay”, – цитується в повідомленні заступник голови правління “Укрзалізниці” з розвитку бізнесу Євген Ентіс.
Згідно з релізом, для запуску Apple Messages достатньо натиснути іконку “Повідомлення” на сайті “Укрзалізниці”, після чого відкриється діалогове вікно для придбання квитків через Apple Pay або спілкування з оператором служби підтримки.
Apple Messages доступний для користувачів по всьому світу на 1650000000 пристроїв Apple і інтегрований з додатком “Повідомлення”, а також нативними функціями та сервісами iOS.
Як повідомлялося, “Укрзалізниця” запустила свій перший чат-бот у Viber та Telegram у січні 2021 року, а наприкінці минулого року чат-бот став доступним у Facebook Messenger та Apple Messages.
Зовнішньоторговельний оборот за найважливішими позиціями в січні-травні 2022 р (експорт)
Дані: Держстат України
Відома нідерландська пивоварна компанія Heineken анонсувала новий продукт – кросівки з пивом.
Компанія повідомила, що запускає новий товар – це кросівки, в яких ви зможете “ходити по пиву”. Зовні вони виглядають як звичайні зелено-білі з червоними лініями кросівки, але у їхній підошві – улюблений напій багатьох – справжнє пиво.
Крім того, до «язичка» кожного кросівки прироблено металеву відкривачку, яку, за бажання можна прибрати, або їй можна скористатися, щоб відкрити пляшечку холодненького пива.
Поки кросівки випустили обмеженою серією, вони будуть доступні з 11 серпня. Всього 32 щасливчики зможуть придбати таку незвичайну пару взуття.
Для створення цих кросівок пивоварна компанія залучила дизайнера Домініка Чіамброна, якого ще називають у світі моди «Взуттєвим хірургом».
«Співпраця з Heineken була веселим завданням. Ми всі любимо інновації та розширювати горизонти. Взуття не тільки відображає енергетику пива, але й буквально несе її в собі. Я можу сказати, що ніколи раніше не створював кросівки з пивом усередині», – розповів дизайнер.
Агропромислова група компаній “Овостар Юніон”, один з провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, не виплачуватиме дивіденди за 2021 рік, нерозподілений прибуток за рік у розмірі $1,65 млн направить на поповнення оборотних коштів.
Відповідне рішення акціонери компанії затвердили на щорічних зборах 3 серпня, повідомив “Овостар” на Варшавській фондовій біржі у четвер.
Крім того, акціонери вирішили обмежити на рівні EUR500 тис. сукупну винагороду, яка виплачується топ-менеджменту у 2022 році.
Група компаній “Овостар Юніон” – вертикально інтегрована публічна холдингова компанія, один із провідних виробників курячого яйця та яєчних продуктів у Європі. Є сертифікованим експортером до країн ЄС із 2015 року.
Холдингова компанія групи – Ovostar Union N.V. – у середині червня 2011 року провела IPO 25% акцій на Варшавській фондовій біржі та залучила $33,2 млн. Мажоритарний пакет акцій компанії знаходиться у власності Prime One Capital Limited, яка контролюється її гендиректором Борисом Бєліковим та головою ради директорів Віталієм Вересенком.
“Овостар” за підсумками 2021 року отримав $1,65 млн. чистого прибутку, що на 38% менше у порівнянні з 2020 роком. Показник EBITDA скоротився на 29% – до $5,7 млн, тоді як виторг зріс на 35% – до $133,3 млн.