ПрАТ “СК “Інтер-Поліс” (Київ) планує збільшити статутний капітал на 58,4%, або на 17,691 млн грн – до 48 млн грн, повідомляють на порядку денному зборів акціонерів, що заплановані на 29 лютого 2024 року, в системі розкриття інформації Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (НКЦПФР).
Згідно з документом, емісію буде проведено за рахунок випуску 31,422 тис. акцій наявної номінальної вартості.
Як повідомлялося, СК “Інтер-Поліс” заснована в 1993 році. Має 20 ліцензій на здійснення добровільного та обов’язкового видів страхування, а також філії та представництва у всіх великих обласних центрах країни.
Згідно з даними НКЦПФР станом на другий квартал 2023 року, 50,0046% акцій страховика належало АТ “Укрзалізниця”, 9,9608% – СК “Схід-Захід”, по 9,96%, 9,786%, 5,312% і 5,076% – фізичним особам.
В Україну доставили понад 1 млн доз болгарської вакцини від дифтерії та правця (АДП-М) зі зменшеним вмістом антигену, закупленої держпідприємством “Медичні закупівлі України” (МЗУ).
Як повідомляється на сайті Міністерства охорони здоров’я, наступна поставка становитиме 18300 доз.
МОЗ уточнює, що 75% отриманої вакцини буде розподілено на медичні заклади в регіонах, а 25% вакцини зберігатимуться на національному рівні як резерв і можуть розподілити по регіонах у разі потреби.
Вакцина призначена для вільних щеплень у календарі профілактичних вакцинацій проти дифтерії та правця, препарат містить очищені антитоксини.
Вакцинація для профілактики дифтерії та правця з вакциною АДП-М проводиться в 16 років і під час ревакцинації дорослих.
“Не дивлячись на військові виклики, МОЗ зуміло забезпечити поставку вакцин для рутинної вакцинації”, – прокоментував закупівлю заступник міністра охорони здоров’я, головний санлікар Ігор Кузін.
До календаря вакцинації внесено щеплення від 10 інфекційних захворювань: туберкульоз, гепатит “В”, кір, епідемічний паротит, краснуха, дифтерія, правець, кашлюк, поліомієліт і хіб-інфекція.
Помірний дощ очікується в Україні в суботу, 10 лютого, у Карпатах та на Закарпатті значний дощ, у північно-східних, вночі й у Черкаській, Київській та Житомирській областях сніг із дощем, ожеледиця.
Як повідомляє Укргідрометцентр, на дорогах України очікується ожеледиця, місцями налипання мокрого снігу, на півдні країни без опадів. Вітер південних напрямків, 7-12 м/с.
Температура вночі в північній, східній частинах країни, на Полтавщині та Черкащині від 2° тепла до 3° морозу (у Сумській та Чернігівській областях 3-8° морозу), на решті території 3-8° тепла; вдень у північно-східних областях близько 0°, у Київській та Житомирській областях 1-6° тепла, на решті території 7-12°, у Закарпатській, на півдні Одещини та в Криму до 16° тепла.
У Києві 10 лютого мокрий сніг із переходом у дощ. Вночі та вранці ожеледиця, на дорогах ожеледиця. Вітер переважно південно-східний, 7-12 м/с. Температура вночі 0-2° морозу, вдень 1-3° тепла.
За даними Центральної геофізичної обсерваторії ім. Бориса Срезневського, у Києві за весь час метеорологічних спостережень 10 лютого найвища температура вдень була +10,3° у 2002 р., найнижча вночі -24,6° у 1911 р.
У неділю, 11 лютого, в Україні без опадів, лише вночі в північних і східних областях дощі, місцями з мокрим снігом. У північній частині на дорогах ожеледиця. Вітер південних напрямків, 7-12 м/с.
Температура вночі 2-7° тепла; вдень 7-12° тепла, на півдні та подекуди на заході країни 12-17°; у північно-східних областях вночі приблизно 0°, вдень 3-8° тепла.
У Києві 11 лютого вночі невеликий дощ, удень без істотних опадів. Вітер південних напрямків, 7-12 м/с. Температура вночі 3-5°, вдень 7-9° тепла.
Найбільший в Україні приватний оператор залізничних перевезень компанія “Лемтранс” за підсумками 2023 року зменшила обсяг перевезень вантажів різної номенклатури на 9,6% порівняно з 2022 роком – до 17 млн тонн.
Як повідомила пресслужба компанії в п’ятницю, основна частина перевезених вантажів – це вугілля. На нього припадало близько 79% в обсязі перевезень (13,5 млн тонн).
Переважно компанія перевозила вугілля з шахт на електростанції, уточнили в компанії. І якщо обсяги його перевезення порівняно з 2022 роком не змінилися, то будівельних матеріалів зросли на 30% – до 2,9 млн тонн. Найбільше скоротився обсяг навантаження залізорудної сировини – у 4,1 раза, до 0,4 млн тонн. Інших видів вантажів було перевезено 0,2 млн тонн.
“Бізнес усе ще залежить від потенційної загрози руйнування прифронтової промисловості, логістичних вузьких місць – портів і перевантаження на кордонах з ЄС. Але, незважаючи на війну, ми не зупиняємося і робимо ставку на розвиток України. Важливим напрямком за минулий рік можна назвати нашу інвестиційну діяльність. Ми інвестуємо в нові інфраструктурні проєкти – це термінальний і контейнерний бізнес”, – процитувала пресслужба гендиректора компанії “Лемтранс” Володимира Мезенцева.
Група “Лемтранс” 2023 року інвестувала в інфраструктурні та логістичні проєкти понад 160 млн грн, переважно в розвиток контейнерного напрямку. Тривав розвиток контейнерного терміналу “Мостиська” (Львівська обл.).
Крім того, було ухвалено рішення розпочати проєктні роботи щодо двох нових контейнерних терміналів в Україні.
У 2023 році “Лемтранс” реалізовував інвестиційну програму, спрямовану на подальше підвищення ефективності та збільшення продуктивності вагоноремонтних потужностей.
Обсяг планових і поточних видів ремонту вантажних вагонів на вагоноремонтному майданчику “Лемтрансу” за 2023 рік становив 5,2 тис. одиниць.
Група “Лемтранс” у 2023 році перерахувала до бюджетів усіх рівнів близько 929 млн грн. Зокрема, до державного бюджету було перераховано 840 млн грн. Місцеві бюджети було поповнено на суму понад 88 млн грн, єдиний соціальний внесок склав орієнтовно 64 млн грн.
На підтримку ЗСУ, ТРО, гуманітарну допомогу населенню та інші благодійні проєкти минулого року компанія спрямувала понад 41 млн грн.
Раніше повідомлялося, що контейнерний термінал “Мостиська”, який розпочав роботу в середині 2022 року, обробив понад 72,4 тис. TEU вантажів у контейнерах за 2023 рік, повідомила пресслужба логістичної компанії “Лемтранс”. Загальний обсяг вантажів, оброблених контейнерним терміналом у 2023 році, склав 286 тис. тонн. Близько половини, 122 тис. тонн, це зернові вантажі, 62 тис. тонн – наливні, 35 тис. тонн – генеральні, 37 тис. тонн – балк-вантажі. Крім того, термінал у 2023 році приймав електромобілі – було вивантажено 36 контейнерів зі 108 автомобілями.