Business news from Ukraine

Як можна у Києві продати автомобіль вигідно

Якщо вирішили продати авто і робитимете це вперше, швидше за все навіть не підозрюєте, з якими труднощами доведеться зіткнутися під час такої процедури. Згідно зі статистикою, з кожним роком продати старе авто в Україні стає досить складно.

Серед основних труднощів, які можуть виникнути при самостійному продажу та реалізації іншими способами, варто виділити:

  • на різних ресурсах доведеться розмістити велику кількість оголошень, щоб збільшити потенційні шанси на продаж;
  • як правило, терміни продажу не будуть визначені, адже деякі категорії транспорту можуть продаватися місяцями і навіть роками;
  • для більш вигідного укладання угоди автовласнику доведеться регулярно вкладати гроші у підтримку товарного вигляду машини (усунення дрібних дефектів, чищення салону, заміна розхідників). Все це дозволить продати автомобіль дорожче;
  • складність встановлення вартості. Щоб встановити правильну та максимально точну ринкову вартість машини, вам доведеться звертатися за допомогою до фахівців.

Поряд із приватними пропозиціями про продаж ТЗ в інтернеті представлені та оголошення з «Викуп авто Київ». Процедура автовикупу позбавлена всіх вищеописаних труднощів і дозволяє провести будь-які угоди терміново.

Основні переваги автовикупу

Як показує статистика, за потреби понад 75-77% автовласників ухвалять рішення продати авто через автовикуп. Насамперед це обґрунтовано тим, що такий варіант реалізації не просто дозволяє швидко вирішити проблему, а й не витрачати гроші на передпродажну підготовку.

Викуп авто – послуга, яку надають офіційні компанії, зазвичай такі організації не тільки проводять викуп, оцінку ТЗ, але й готові провести обмін одного автомобіля на інший. Вибираючи викуп авто у Києві чи інших регіонах України, важливо, щоб профільна компанія працювала на наступних умовах:

  • кожна угода має підтверджуватись договором купівлі-продажу, що буде гарантією легальності та прозорості роботи;
  • оцінка транспорту та визначення ринкової вартості проводиться фахівцями з урахуванням усіх нюансів та деталей машини;
  • хороші компанії працюють з усіма категоріями автотранспорту, без винятку за марками та моделями, у тому числі і з кредитними, заставними, машинами після ДТП та іншими авто;
  • надійні компанії готові надати безкоштовні консультації не тільки вже на етапах проведення угоди, а й за первинного звернення, навіть по телефону;
  • крім консультацій, профільні компанії повинні надавати максимальний перелік безкоштовних послуг: експертиза та огляд, виїзд фахівця на адресу клієнта, евакуатор.

Вибираючи компанію, радимо також звертати увагу на територіальне охоплення. Наприклад, ShopAvto є однією з найбільших організацій, яка надає свої послуги понад 10 років на території різних областей України. Офіційні угоди проводяться протягом робочого дня з негайною виплатою грошей клієнту. Крім автовикупу, ШопАвто пропонує вигідний обмін авто з особистої великої бази автомобілів.

КП “Вінницяводоканал” оголосив тендер на добровільне медичне страхування

КП “Вінницяводоканал” 21 грудня оголосило тендер на добровільне медичне страхування співробітників.

Згідно з повідомленням у системі електронних держзакупівель Prozorro, очікувана вартість закупівлі послуг страхування становить 1,467 млн грн.

Кінцевий термін подання тендерних пропозицій – 29 грудня.

, ,

Собак, подарованих лідером КНДР президенту Південної Кореї, перевезуть у зоопарк

Пара собак північнокорейської породи пхунсан, подарованих чотири роки тому лідером КНДР Кім Чен Ином президенту Південної Кореї Мун Чже Іну, тепер перебирається в зоопарк через проблеми з оплатою їхнього утримання.

Після саміту в Пхеньяні 2018 року, коли відбулася зустріч лідерів Півночі і Півдня, собаки на прізвиська Гомі і Сонгганг залишилися у Мун Чже Іна. Він тримав їх у своєму будинку. Але в листопаді він, який уже залишив посаду президента, відмовився від вихованців, нарікаючи на брак коштів, які мала виділяти адміністрація нинішнього південнокорейського президента Юн Сок Йоля. Офіс Мун Чже Іна звинувачував адміністрацію у відмові покрити витрати на корм собакам і на ветеринарні послуги – твердження, які співробітники нинішнього президента країни спростували.

Тож після тимчасового перебування у ветеринарній лікарні собаки вирушили до зоопарку міста Кванджу.
Собак продемонстрували публіці та журналістам. “Гомі та Сонгганг – символ миру та об’єднання Півночі та Півдня і співпраці. Ми виховаємо їх так само, як культивуємо насіння миру”, – сказав мер міста Кан Ун Те.

У пари – шестеро вихованців, усі вони народилися після переїзду “північнокорейців” на Південь. Одного з них із 2019 року вже виховують у зоопарку Кванджу, і адміністрація зоопарку пообіцяла тримати Гомі та Сонгганг і їхнього нащадка разом.

У 2000 році батько Кім Чен Ина – Кім Чен Ір – теж обдарував парою собак цієї породи тодішнього південнокорейського президента Кім Де Чжуна після зустрічі в Пхеньяні, яка стала першим міжкорейським самітом з часів поділу країни в 1948 році. Кім Де Чжун, своєю чергою, вручив Кім Чен Іру двох корейських чіндо – породу мисливських собак, які походять з острова Чіндо в Південній Кореї.

,

Понад 900 “Санта-Клаусів” узяли участь у щорічному забігу

Понад 900 “Санта-Клаусів” взяли участь у 13-му щорічному забігу в Німеччині.

“Забіг до Дня Святителя Миколая” (St. Nicholas Run) відбувся в місті Міхендорф. І він став наймасштабнішим костюмованим заходом такого роду в Німеччині.
Учасники, вбрані в червоні шуби і шапки, а деякі з прикріпленими штучними бородами, не побоялися холодів і вирушили на пробіжку.

Бігуни могли вибрати три дистанції – 2,4 км, 4,8 км і 10,4 км. На фініші на учасників чекав глінтвейн і шоколад у вигляді фігурок Санта-Клаусів.

Санта-Клауса ототожнюють з образом Миколая Чудотворця. Римо-Католицька церква відзначає День святителя Миколая 6 грудня за григоріанським календарем.

,

Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України

10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.

Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.

Учасники заходу зможуть:

– скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;

– перейняти успішний досвід колег;

– отримати практичні кейси та рекомендації найкращих трейд-маркетологів України;

– поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;

– придбати нових партнерів;

– провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.

І все це – за один день!

Ключові питання конфренції:

– Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.

– Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.

– Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах

– Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.

– Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.

– Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар’єра, нестандартні мотиваційні програми.

– Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.

– Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.

– Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.

– Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах

– Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.

Спікери конференції:

  • Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
  • Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
  • В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек “Подорожник”, – Діджиталізація… на часі.
  • Валентина Комарова, директорка з маркетингу Цитрус, – Як створити працюючу акцію? дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
  • Ольга Момчилович, директорка з маркетингу “ЛотОК”.
  • Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
  • Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.

У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу

ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ

Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.

БЕЗПЕКА

У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.

Open4business – інформаційний партнер конференції

Увага: у Донецькій області зникли люди, просимо допомогти в пошуках

Увага! У Донецькій області зникли люди. Просимо допомогти в пошуках:

Бадіонов Валерій Федорович, 20.11.1953р.н., (0984862884)
Лідзерг (Бадіонова) Ірина Федорівна, 22.07.1958 р.н. (0983031241)

Були в районі Азовсталі.
Фотографій немає. Багато років не бачилися. Звертатися 0974872345 (Гуля)

Дані людей про зникнення, також продубльовані на гарячій лінії 1648
—————————–
Ми просимо громадян, родичі яких не виходять на зв’язок, надсилати нам усю інформацію. Рекомендуємо використовувати таку форму звернення:
1. ПІБ зниклої людини;
2. Ваші контактні дані;
3. Фото зниклого, опис особливих прикмет;
4. Приблизне місце останнього перебування зниклого.
Проєкт “Знайди близьких” некомерційний, усі ваші звернення будуть відредаговані та опубліковані безкоштовно в ЗМІ.
Запрошуємо колег зі ЗМІ долучитися до ініціативи!
Координатором проекту є заступник керівника інформагентства “Інтерфакс-Україна” та видавець проекту Open4Business Максим Уракін.
Інформацію про зниклих надсилайте на електронну пошту maksim.urakin@gmail.com

, ,