Business news from Ukraine

EVA вкладе 200 млн грн у відкриття нових магазинів у 2024 році

Мережа парфюмерно-косметичних магазинів EVA році планує у 2024 році відкрити до 60 нових магазинів, орієнтовні інвестиції в цей напрямок становлять близько 200 млн грн.

Як повідомили у пресслужбі компанії агентству “Інтерфакс-Україна”, зберігатиметься фокус на розвитку онлайн-майданчика EVA.UA.

До кінця 2024 року планують завершити будівництво нового складу у Львові, а у 2025-му – масштабного логістичного центру в Одесі.

“Плануємо зробити їх (логістичні склади – ІФ-У) автоматизованими – з роботами. Ще фіналізуємо потрібні інвестиції, але вже бачимо, що вони становитимуть мільярди гривень. Ми продовжуємо інвестувати в бізнес EVA, незважаючи на війну. Тому, що віримо в перемогу України і в те, що країна буде відновлена і люди повернуться додому”, – цитує пресслужба виконавчого директора ТОВ “РУШ” Ольгу Шевченко.

У релізі повідомляють, що з початку року лінія магазинів EVA відкрила 31 новий магазин і відновила роботу 29, зокрема в третьому кварталі дев’ять нових і п’ять відновлених. За підсумками третього кварталу мережа налічує 1035 працюючих торгових точок.

Нові магазини відкриваються переважно в концепті “Жіноча енергія”, який мережа презентувала торік у Вінниці. Таких EVA загалом уже понад 30.

Як розповів операційний директор ТОВ “РУШ” Віктор Середній, відбувається також поступовий ребрендинг наявних об’єктів, які потребують оновлення, але про повний ребрендинг усієї мережі поки що не йдеться.

“Вартість переобладнання одного магазину з урахуванням нової концепції становить близько 3 млн грн. Відкриття повністю нового магазину може коштувати від 5 до 10 млн грн, залежно від розміру”, – повідомив він.

До кінця року в компанії планують відкрити ще 26 нових EVA. Зокрема, нова флагманська EVA beauty lab має з’явитися в ТРЦ Respublika. У цьому форматі більше косметики та парфумерії, буде також дермато-центр, професійні серії з догляду за волоссям і розширена категорія преміальних брендів.

ТОВ “РУШ”, що управляє мережею EVA, засноване 2002 року. Має 52 власні торгові марки (ВТМ), які представлені товарами для дому, парфумерією, косметикою, біжутерією, засобами особистої гігієни, аксесуарами, білизною та дитячими товарами. Частка продажів ВТМ у натуральному вимірі 2022 року становила 30,6%. Штат співробітників компанії становить близько 13,4 тис. осіб.

За даними Opendatabot, власником ТОВ “РУШ” значиться ТОВ “Корпсолюшин” (100%), кінцевими бенефіціарами компанії є українські бізнесмени Руслан Шостак і Валерій Кіптик.

Згідно з фінансовими результатами “РУШ”, його чистий прибуток 2022 року зріс на 16,7% – до 973,8 млн грн, вартість активів скоротилася на 2,5% – до 10,3 млрд грн. Товарообіг мережі EVA за підсумками 2022 року скоротився на 7% до попереднього року і склав 15,7 млрд грн.

,

АТ «РВС Банк» виставив на продаж через OpenMarket дев’ять земельних ділянок у Київській області

АТ «РВС Банк» виставив через систему електронних торгів OpenMarket (ДП «СЕТАМ» Міністерства юстиції) дев’ять земельних ділянок у Київській області.

Цільове призначення земельних ділянок: для ведення особистого селянського господарства. Найдорожча земельна ділянка має площу 7,4328 га. Стартова ціна за неї складає 2 530 511 грн.

«Ділянки знаходяться на території Баришівського району (Бзівська селищна рада), який всього в годині їзди від Києва. Кадастрові номери, площі та стартові ціни можна знайти за посиланням на лоти», — наголосив генеральний директор ДП «СЕТАМ» Олександр Мамро.

Аукціони стартують 20 грудня 2023 року
Ознайомитися з лотами можна за цим посиланням: https://bit.ly/3QmYhVZ

Аукціон OpenMarket (ДП «СЕТАМ» Міністерства юстиції України) — це простий та ефективний засіб реалізації та придбання майна через мережу інтернет. Онлайн-аукціон працює на всій території України з 2014 року, а загальна сума продажу з початку роботи становить 21,2 млрд грн.

, ,

“Укроліяпром” заявив про потужності України з виробництва рослинних олій у 24 млн тонн

Україна за 25 років збільшила сумарні потужності з переробки олійних культур у 9,2 раза, з 2,6 млн тонн до 24 млн тонн, і суттєво наростила виробництво сировини, повідомив генеральний директор асоціації “Укроліяпром” Степан Капшук на XXI Міжнародній конференції Fat&Oil Industry-2023.

Як повідомляється на сайті “АПК реформ” з посиланням на Капшука, наразі потужності з переробки соняшнику в Україні становлять близько 18 млн тонн, ріпаку та сої – 2 млн тонн.

Виробництво соняшнику збільшилося з 2,26 млн тонн у 1998 році до прогнозованих 14 млн тонн у 2023-му. Виробництво ріпаку поточного року очікується на рівні 4,1 млн тонн проти 0,13 млн тонн 2000-го, а соєвих бобів – 4,7 млн тонн проти 0,06 млн тонн відповідно.

Капшук повідомив, що за останні 25 років в Україні було побудовано 70 нових переробних підприємств, зокрема 40 великих, а також 16 терміналів із перевалки рослинної олії. У галузь залучено інвестиції на суму понад $4 млрд.

Українські олійнопереробні підприємства 2023/2024 маркетингового року зможуть переробити 15,6 млн тонн олійних культур, зокрема 13,5 млн тонн соняшнику, 1,5 млн тонн сої та 600 тис. тонн ріпаку. При цьому виробництво соняшникової олії очікується на рівні 6 млн тонн, соєвої – 0,3 млн тонн, ріпакової – 0,25 млн тонн, прогнозують в “Укроліяпром”.

, ,

Рудник “Суха Балка” на шахті ім. Фрунзе взяв у розробку новий блок

Рудник “Суха Балка” (Кривий Ріг Дніпропетровської обл.), що входить до групи DCH Олександра Ярославського, на шахті імені Фрунзе ввів в експлуатацію новий блок із запасами 45 тисяч тонн залізної руди.

Згідно з інформацією в корпоративній газеті DCH Steel у четвер, до розробки нової виробничої одиниці залучили сучасну самохідну техніку – бурові установки та навантажувач. Використання обладнання в технологічному процесі видобутку дасть змогу скоротити витрати і підвищити ефективність.

При цьому уточнюється, що блок розташований на горизонті “мінус” 1200 м покладу “Дружба”. Його запаси становлять 45 тис. тонн сировини з високим вмістом заліза – 62,9%. Блок 51-57 розробляється з використанням потужності самохідної техніки.

Освоїти промислову одиницю гірники планують до кінця року.

Як повідомлялося, родовище шахти ім. Фрунзе розроблялося відкритим способом. Фрунзе розроблялося відкритим способом з 1885 року. У 1962 році побудовано шахту. Проєктна якість руди – вміст заліза на рівні 61,88%.

Рудник “Суха Балка” – одне з провідних підприємств гірничодобувної галузі в Україні. Видобуває залізну руду підземним способом. До складу рудника входять шахти “Ювілейна” та ім.Фрунзе.

Група DCH у травні 2017 року придбала рудник у групи Evraz.

, , , ,

“Укрспецекспорт” наростив чистий прибуток майже втричі, дохід – майже у 2 рази

Державна компанія з імпорту та експорту послуг військового та спеціального призначення “Укрспецекспорт” у січні-вересні 2023 року отримала чистий прибуток у розмірі 88,28 млн грн, що майже втричі більше, ніж за той самий період 2022 року (22,21 млн грн).

Згідно з проміжним фінзвітом держкомпанії в системі розкриття НКЦПФР, при цьому чистий дохід зріс на 91,9% – до 22 млрд 028 млн грн.

Від операційної діяльності компанія отримала 196,08 млн грн прибутку – у 2,3 раза більше, а валовий прибуток збільшився вдвічі – до 1 млрд 113 млн грн.

Водночас, згідно зі звітом компанії до НКЦПФР, у першому півріччі поточного року “Укрспецекспорт” наростив чистий прибуток у 3,5 раза до січня-червня-2022 – до 66,75 млн грн за зростання чистого доходу в 2,8 раза – до 15 млрд 159 млн грн.

Таким чином, за підсумками третього кварталу чистий прибуток держкомпанії зріс у 7,3 раза до липня-вересня 2022 року – до 21,53 млн грн, чистий дохід збільшився на 14,8% – до 6 млрд 869,5 млн грн.

Як повідомлялося, за рішенням уряду, у березні 2022 року “Укрспецекспорт” і дві його “доньки”: спеціалізована зовнішньоторговельна фірма “Прогрес” і зовнішньоторговельне підприємство “Спецтехноекспорт” – тимчасово виключили зі складу держконцерну “Укроборонпром” і передали до сфери управління Міноборони.

За даними НКЦПФР, 2022 року держкомпанія скоротила чистий прибуток майже у 2,5 раза до 2021 року – до 49,87 млн грн, а чистий дохід зріс у 12 разів – до 24 млрд 174 млн грн.

На початок поточного року в компанії працювало 366 осіб (роком раніше – 427).

, ,

“Овостар” наростив продажі основної продукції на 42,4%

Агропромислова група “Овостар Юніон”, один із провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, за 9 місяців 2023 року наростила продажі основної продукції в доларовому еквіваленті приблизно на 42,4% завдяки зростанню цін на яйця і рідкі яєчні продукти та збільшенню реалізації рідких яєчних продуктів.

Як ідеться в операційному звіті на Варшавській фондовій біржі в четвер, порівняно з 9 місяцями минулого року яєць було вироблено на 3,5% менше – 1 148 млн, з яких реалізовано в шкаралупі 734 млн яєць (-10,9%). Водночас експорт у яєчному сегменті зріс до 280 млн із 223 млн, а його частка в продажах яєць – до 38% із 27%.

При цьому середня ціна реалізації яєць у шкаралупі в доларовому вираженні зросла до $0,114/яйце з $0,076/яйце роком раніше.

Згідно з повідомленням, за звітний період “Овостар” наростив переробку яєць на 4,4% – до 354 млн яєць. Випуск сухих і рідких яєчних продуктів склав 1906 тонн і 9374 тонн відповідно, тоді як роком раніше цей показник був на рівні 2239 тонн і 7609 тонн.

Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів становив 1822 тонни, що на 13,1% більше, ніж роком раніше, з них 1300 тонн, або 71%, було відправлено на експорт, тоді як роком раніше цей показник становив 1083 тонни і 67% відповідно.

Реалізація рідкої яєчної продукції зросла на 20,4% – до 9053 тонн, з них 44% або 3 986 тонн відправлено на експорт, тоді як за дев’ять місяців 2022 року “Овостар” експортував 41% виробленої рідкої яєчної продукції, або 3 117 тонн.

Уточнюється, що середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів трохи знизилася – до $8,59/кг із $8,63/кг у січні-вересні 2022 року, тоді як середня ціна продажу рідких яєчних продуктів зросла на 31% – до $2,40/кг.

Такі показники виводять на обсяг реалізації основної продукції за січень-вересень цього року в $168,3 млн, що на 42,4% перевищує показник січня-вересня-2022. За підсумками півріччя зростання продажів становило 56,1%, першого кварталу – 68,1%.

Компанія також повідомила про зростання поголів’я птиці на 8,5% – до 7,42 млн, зокрема курей-несучок – на 9,2%, до 6,28 млн.

“Не дивлячись на триваючу війну в Україні, за 9 місяців 2023 року Групі вдалося збільшити поголів’я на 8% рік до року. Керівництво проводить роботу з приведення структури виробництва і продажів у відповідність до ринкової ситуації, що призвело до хороших операційних показників”, – прокоментував результати генеральний директор компанії Борис Бєліков.

Як повідомлялося, 2022 року “Овостар” знизив виробництво яєць на 9% – до 1,55 млрд шт., продажі – на 6%, до 1,08 млрд шт. При цьому продажі сухих яєчних продуктів скоротилися на третину – до 2,13 тис. тонн, рідких – на 26%, до 10,62 тис. тонн.

Компанія у 2022 році отримала $6,09 млн чистого прибутку, що в 3,7 раза більше, ніж у 2021 році. Її виручка за минулий рік збільшилася на 1,7% – до $135,63 млн.

У першому півріччі 2023 року “Овостар” отримав $20,63 млн чистого прибутку, тоді як аналогічний період 2022 року завершив із чистим збитком $19,78 млн. Його виручка за шість місяців цього року збільшилася на 56,8% – до $88,69 млн переважно завдяки зростанню цін на її продукцію.