Business news from Ukraine

«Дитяча надія»: до Львова, Дніпра й Одеси передано медичне обладнання завдяки абонентам Київстар

У межах спільної ініціативи телеком-оператора та платформи dobro.ua «Дитяча надія» абоненти Київстар зібрали кошти відразу для чотирьох дитячих відділень. Нове медичне обладнання передано до Західноукраїнського дитячого спеціалізованого медичного центру у Львові (ЗУСДМЦ), Регіонального медичного центру родинного здоров’я у Дніпрі (РМЦРЗ) й Одеської обласної дитячої клінічної лікарні (ООДКЛ). Воно допоможе в лікуванні маленьких пацієнтів з онко- та кардіозахворюваннями.

Зокрема, для забезпечення роботи педіатричного відділення ЗУСДМЦ у жовтні було передано 15 інфузійних дозаторів VP 1. У відділеннях клініки щорічно проходить близько 500 консультацій кардіолога, під час яких виявляють серцево-судинні хвороби або їх ускладнення, що потребують ретельного спостереження.

Медичними меблями було облаштовано дві палати інтенсивної терапії онкогематологічного центру РМЦРЗ у Дніпрі, де з початку року лікування отримали більш 425 дітей хворих на рак. Також кабінет функціональної діагностики лікарні отримав новенький велоергометр Ergoselect 1 із пристроєм реєстрації ЕКГ. Лабораторне відділення ООДКЛ тепер використовує у своїй роботі біохімічний аналізатор напівавтоматичний Stat Fax 4500 і напівавтоматичний 2-канальний коагулометр HUMACLOT DUO Plus для лікування малюків з онко.

«Від імені Київстар я хочу подякувати кожному абоненту за небайдужість. Впродовж  майже 5 років ми разом доводимо, що маленької або великої допомоги не буває. Спільно нам вдалося зібрати понад 28 мільйонів гривень і придбати обладнання для 67 відділень по всій країні. А це шанс на здорове та щасливе майбутнє для наших дітей тут, в Україні», – коментує директор з корпоративних зв’язків Київстар Ганна Захараш.

«Дитяча надія» була заснована Київстар і платформою dobro.ua у грудні 2018 року. Благодійну ініціативу вдається реалізовувати завдяки SMS-повідомленням небайдужих абонентів мобільного оператора. Загалом для проєкту було відправлено більш як 1 мільйон благодійних SMS, до нього долучилося понад 250 тисяч абонентів Київстар, 19 тисяч з яких налаштували регулярну пожертву та щомісяця допомагають дітям.

Навесні 2023 року проєкт було розширено ще одним напрямком допомоги – дітям з опіками. Мобільний оператор від себе перерахував 10 мільйонів гривень на придбання критично важливого медичного обладнання до опікового відділення центру «Незламні» у Львові.

Детальніше ознайомитися з проєктом і долучитися до допомоги можна за посиланням.

Довідка про Київстар

Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2023 року обслуговував 24,1 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів «Домашнього інтернету». Компанія надає послуги з використанням широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін. Київстар допомагає абонентам, суспільству та країні долати складнощі воєнного часу. Від початку повномасштабної війні компанія виділила понад 1,3 млрд грн на підтримку ЗСУ, суспільства, абонентів. Єдиний акціонер Київстару – міжнародна Група VEON. Акції Групи знаходяться на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар 25 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем і соціально відповідальною компанією. Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua

20 жовтня в Києві пройшла конференція “DistributionMaster-2023: Нова реальність — виклики та рішення”

Це єдина в Україні спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції, виробників, мереж та їхніх партнерів.  Цього року на майданчику конференції реалізовано Національний проєкт з «Підготовки виробників та мереж до сезону 2023-2024 закупівлі продуктової галузі України». Організатор проекту – TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО, а учасниками стали понад 450 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України, провідні виробники й імпортери FMCG товарів.

Розподіл учасників за галузями мав такий вигляд:

– виробники — 53%;

– дистрибутори — 26%;

– ритейлери — 13%;

– постачальники рішень для бізнесу — 5%;

– ЗМІ — 3%.

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

– керівники з продажів — 28%;

– ССО/комерційні директори/директори з продажів — 16%;

– СЕО/ген директори/директори компаній — 16%;

– менеджери з продажів — 12%;

– керівники з розвитку — 7%;

– керівники з маркетингу — 6%;

– категорійні менеджери — 6%;

– керівники з персоналу — 4%;

– власники бізнесу — 3%;

– керівники з технологій — 2%.

Партнерами конференції стали компанії:
Технологічний Партнер: “ABM Cloud”

IT Партнер: “Спілка Автоматизаторів Бізнесу”

Офіційний Партнер з безпеки: “SHERIFF”

Партнер інновацій: “Goods Checker”

Коучинговий партнер: “European Academy of Leadership Coaching ”

За Підтримки: Парфумерна Долина

Партнер Кава-брейку – Ліберті Україна

Конференцію відкрила Оксана Шевченко, керівниця відділу по роботі з ключовими клієнтами ТОВ «Терра», з темою «Ефективна стратегія партнерства з TradeMasterGroup: Досвід компанії ТЕРРА після заходу PrivateLabel-2023».

Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, презентувала доповідь «Мультиканальність, як основний тренд — очима споживача».

Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services Ukraine GfK, виступила з презентацією «Зміни в поведінці покупця: де, що і як він купує?».

Виступ Бориса Старинського, Founder ABM Cloud, мав назву «Цифрова трансформація дистриб’юції: від мінімізації потреби в людях до майбутнього з ШІ».

Марина Борисова, директорка з маркетингу ГК «Овостар Юніон», розповіла про «Тренди продуктового ринку та чому споживачі купують яйця в чат-боті».

комунікації та запропонувала низку практичних порад зі збільшення охоплення аудиторії.

Сергій Лисенко, CEO Рентсофт, виступив з доповіддю «Робота в хмарі – технологічний мейнстрім сучасності».

Іван Даниленко, комерційний директор BERTA group, виступив із темою «Стратегічне планування дистрибуційного бізнесу».

Дмитро Сузий, керівник підрозділу планування та управління товарними запасами «Савсервіс», виступив із доповіддю «Планування продажу та ефективне управляння запасами в сучасник умовах».

Сергій Даценко, бізнес-тренер, консультант з питань ефективного управління, навчання та розвитку персоналу, функціональної та міжфункціональної ефективності підприємства, презентував виступ «Мотивація персоналу через навчання та розвиток».

Темою виступу Олександра Махорта, керівника регіону EECA компанії VACO, була «Стратегія збуту для дистриб’юторів: підвищення конкурентоспроможності та сталого росту».

Володимир Губачов, директор компанії Trapeza, розповів про «Управління цінами у співпраці між продавцем, дистрибутором та виробником — від конфронтації до діалогу».

Валентина Ляшенко, менеджерка із сорсингових запитів державних установ Офісу з розвитку підприємництва та експорту, презентувала доповідь «Made in Ukraine: як Українському виробнику інтегруваттися із закордонним ритейлером».

Юрій Поєнко, директор департаменту логістики VARUS, і Ігор Литвиненко, директор з логістики та клієнтського сервісу «Карлсберг Україна», виступили з темою «Проєкт синергії ланцюга постачання роздрібна мережа – виробник».

Паралельно в другому залі проходили 5 дискусійних панелей виробників та закупівельників в 5 різних напрямках виробництва товарів.
В першій Дискусійній панелі: ПЛОДООВОЧЕВА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ, приймали участь Наталя Варшавська, співвласниця “Альянс Рітейл Груп”, мережа Mashket, “Домашній маркет”, OSNOVA, Наталя Смаглюк, заступник Комерційного директора Fozzy (ТОВ “Експансія”), Євгенія Савченко, фахівець з управління категорією свіжі овочі та фрукти WineTime, Олександр Гаганенко, комерційний директор “Економ Плюс”.
У другій — АКВАКУЛЬТУРА 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ, Володимир Матяш, Директор Економ Плюс та Анатолій Добряк, комерційний директор мережі спеціалізованих рибних Магазинів-Ресторанів «Flagman».

У третій – КОНДИТЕРСЬКА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ, Вікторія Шило, керівник відділу закупівель Auchan, Юрій Тарнавчук, комерційний директор мережі магазинів «Біле сухе», Катерина Довгань, Керівник напрямку розвитку магазинів при АЗК”УКРНАФТА”, Євгенія Соліна, комерційний директор “Наш Край”, Артем Харлашкін, комерційний директор Selecto.

У Четвертій панелі М’ЯСО-МОЛОЧНА ПРОДУКЦІЯ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ приймали участь: Євгенія Родіна, керівник центру розвитку Ритейл “М’ясоМаркет”, “Донер Маркет”, Ольга Лапєєва, директор “Наш Край”, Неля Миколайчук, керівник управління Департаменту закупівлі молочної групи товарів VARUS, Артем Рудь, комерційний директор мережі магазинів “Петриківка”, Наталія Зубовецька, заступник комерційного директора SPAR Україна.
У фінальній, пятів дискуссії ЗЕРНОВІ ТА ОЛІЙНИ КУЛЬТУРИ 2023-2024: МОЖЛИВОСТІ, ОБМЕЖЕННЯ, ВИМОГИ ТА ПОТРЕБИ РІТЕЙЛУ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, РОЗВИТОК КАТЕГОРІЇ приймали участь: Михайло Притула, комерційний директор “Траш”, Світлана Мартова, менеджер комерційного відділу Альянс Рітейл Груп та Зубовецька Наталія, Заступник комерційного директора SPAR/Наш Край.
Після доповідей  учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник», «Дистрибутор- постачальник».
Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 40 торгових мереж і понад 250 постачальників.

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

Дякуємо ЗМІ за підтримку: Mind.ua, Logist.fm, 44.ua, Marketer, Depo, Dsnews.ua, Interfax-Ukraine, 33 Канал, Postfactum, Agravery, Vesti.ua, UBR, Open4business, Fixygen, Перший Бізнесовий biz, Delo.uaIgate, Харчові Технології

CSD LAB долучилася до благодійного забігу Race for the Cure, щоб підтримати хворих на рак грудей жінок

Медична лабораторія CSD LAB долучилася до благодійного забігу Race for the Cure, який відбувся 7 жовтня в Києві. Захід організований благодійним фондом Inspiration Family для підтримки хворих на рак грудей жінок.

Race for the Cure® – це найбільша в Європі спортивна подія для жіночого здоров’я. Вона допомагає організаціям та лікарням, які займаються проблемою раку молочної залози, збирати кошти та підвищувати обізнаність щодо захворювання. Щороку в Європі трапляються 500 000 нових випадків захворювання та 125 000 людей помирають від раку молочної залози. Цьогорічна мета забігу – зібрати 2 000 000 грн на лікування жінок з метастатичним раком молочної залози.

«Для нас ця подія має особливий сенс, оскільки кожен третій онкологічний діагноз українців встановлюють чи підтверджують саме експерти CSD LAB», – зазначив генеральний директор медичної лабораторії Олександр Дудін, який очолив під час забігу команду “CSD LAB”, – Тому ми знаємо, що вчасна та точна діагностика – це ключ до встановлення правильного діагнозу та подолання раку».

Переможцям забігу CSD LAB вручила подарунки – сертифікати на безоплатне дослідження MyGene BRCA1/2 (NGS) . Це інноваційне дослідження дозволяє визначити наявність усіх спадкових мутацій генів, які підвищують ризик виникнення спадкових форм раку молочної залози. Тож його результати допоможуть завчасно виявити схильність до розвитку раку грудей та попередити виникнення хвороби.

Медична лабораторія постійно впроваджує програми безоплатної діагностики для онкохворих . В компанії запевняють, що з нагоди місяця боротьби з раком грудей, у жовтні стартує ще одна благодійна ініціатива, яка дозволить зробити точну лабораторну діагностику доступною для українок, котрі ведуть боротьбу з раком грудей.

Trademastergroup і USAID анонсує зустріч для професіоналів Distributionmaster-2023

20 жовтня в Києві відбудеться щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів DistributionMaster-2023 за підтримки програми USAID.

Конференція “DistributionMaster: Нова реальність-виклики та рішення” – це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів усіх підрозділів дистрибуції та її партнерів (виробників та рітейлу). Саме тут збираються з усіх областей України та країн ближнього зарубіжжя понад 200 ТОП-менеджерів дистрибуційних та торгово-виробничих компаній.

Спецпроекти в рамках конференції:

  1. Галерея новинок
  • У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників та роздрібних мереж України та зарубіжжя. Кожен учасник – виробник/рітейлер може подати зразки для представлення на полицях Галереї Новинок.
  1. Столи переговорів у форматі Виробник-Дистрибутор
  • Це унікальна можливість прямих переговорів з кількома компаніями на одному майданчику.

Відвідавши конференцію учасники зможуть:

  • Відстежити тренди/тенденції розвитку ринку Дистрибуції,
  • Отримати ідеї та нові практичні інструменти для розвитку бізнесу,
  • Показати себе як надійного партнера та підкреслити статус Вашої компанії як сильного та прогресивного гравця ринку,
  • Відкоригувати стратегію розвитку бізнесу з урахуванням тенденцій та рекомендацій експертів,
  • Дізнатися кейси провідних компаній з оптимізації витрат та збільшення рентабельності бізнесу,
  • Представити свою компанію на міні-виставці, презентувавши новинки продукції та рішень,
  • Познайомитись та провести переговори з потенційними замовниками, партнерами.

Спікери та програма конференції DistributionMaster-2023:

1 ЗАЛА

  • Оксана Шевченко – керівник відділу по роботі з ключовими клієнтами ТОВ “ТЕРРА”;

ТЕМА: ЕФЕКТИВНА СТРАТЕГІЯ ПАРТНЕРСТВА З TRADEMASTERGROUP: ДОСВІД КОМПАНІЇ ТЕРРА ПІСЛЯ ЗАХОДУ “PRIVATELABEL-2023”

  • Марина Забарило директор Consumer Panel & Services Ukraine GfK;

ТЕМА: ЗМІНИ В ПОВЕДІНЦІ ПОКУПЦЯ: ДЕ, ЩО І ЯК ВІН КУПУЄ?

  • Катерина Калюжна – Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine;

ТЕМА: МУЛЬТИКАНАЛЬНІСТЬ, ЯК ОСНОВНИЙ ТРЕНД – ОЧИМА СПОЖИВАЧА

  • Борис Старинський – Founder ABM Cloud;

ТЕМА: ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ДИСТРИБ’ЮЦІЇ: ВІД МІНІМІЗАЦІЇ ПОТРЕБИ В ЛЮДЯХ ДО МАЙБУТНЬОГО З ШІ

  • Володимир Губачов – директор компанії Trapeza;

ТЕМА: УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ У СПІВПРАЦІ МІЖ ПРОДАВЦЕМ , ДИСТРИБУТОРОМ ТА ВИРОБНИКОМ – ВІД КОНФРОНТАЦІЇ ДО ДІАЛОГУ

  • Іван Даниленко – комерційний директор BERTA group;

ТЕМА: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ ДИСТРИБУЦІЙНОГО БІЗНЕСУ

  • Дмитро Сузий – керівник підрозділу планування та управління товарними запасами Савсервіс;

ТЕМА: ПЛАНУВАННЯ ПРОДАЖУ ТА ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

  • Сергій Даценко – бізнес-тренер, консультант з питань ефективного управління, навчання та розвитку персоналу, функціональної та міжфункціональної ефективності підприємства;

ТЕМА: МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЧЕРЕЗ НАВЧАННЯ ТА РОЗВИТОК

  • Олександр Махор – керівник регіону ЕЕСА компанія “VACO”;

ТЕМА: СТРАТЕГІЇ ЗБУТУ ДЛЯ ДИСТРИБ’ЮТОРІВ: ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА СТАЛОГО РОСТУ

  • Валентина Ляшенко – менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) державних установ Державна Установа “Офіс з розвитку підприємництва та експорту”;

ТЕМА: MADE IN UKRAINE: ЯК УКРАЇНСЬКОМУ ВИРОБНИКУ ІНТЕГРУВАТИСЯ ІЗ ЗАКОРДОННИМ РИТЕЙЛЕРОМ

  • Юрій Поєнко та Ігор Литвиненко – директор департаменту логістики VARUS і Директор з логістики та клієнтського сервісу Карлсберг Україна.

ТЕМА: ПРОЕКТ СИНЕРГІЇ ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ РОЗДРІБНА МЕРЕЖА – ВИРОБНИК

  • Марина Борисова – иректорка з маркетингу ГК «Овостар Юніон»

ТЕМА: ТРЕНДИ ПРОДУКТОВОГО РИНКУ ТА ЧОМУ СПОЖИВАЧІ КУПУЮТЬ ЯЙЦЯ В ЧАТ-БОТІ

2 ЗАЛА

  • Вас чекають 5 дискусійних панелей виробників та закупівельників в 5 різних напрямах виробництва товарів

М’ЯСО-МОЛОЧНА ПРОДУКЦІЯ, ПЛОДООВОЧЕВА ПРОДУКЦІЯ, КОНДИТЕРСЬКА ПРОДУКЦІЯ, АКВАКУЛЬТУРИ, ЗЕРНОВІ ТА ОЛІЙНІ КУЛЬТУРИ

Серед учасників:

ABM Cloud, Альфа прайд Україна ,Global Beveredge Trade, Деліця, СИРЕНА, Ту Сі Маркет, ТЕК РАС Логістик Південь, Ньютон – Промсервіс, Сингента, Спілка Автоматизаторів Бізнесу, Савсервіс, НЕСТЛЕ Україна, Істок Пак, Медіко, КАВАʼС, МІНЕРАЛЬНІ ВОДИ УКРАЇНИ, ФАБРИКА БАКАЛЕЙНИХ ПРОДУКТІВ, Альянс Логістик, Лакталіс-Україна, ДНІПРОШКІРГАЛАНТЕРЕЯ», Люстдорф, Чумак, ПроТек логістик, Космотех, Шериф, ІВА Україна, Конекс, ТЕРРА, Подільський край, Пан Соус. Командор 2000, Продуктова Хатка, Малбі Фуд, ТОРГОСНОВА, ЗАВОД 1991, СТВ Груп, ВІДЖИ ТРЕЙД (ТМ Верес), BERTA group, Kantar Ukraine, Trapeza, Савсервіс, VACO та інші.

Партнери конференції:

Технологічний Партнер: “ABM Cloud”

IT Партнер: “Спілка Автоматизаторів Бізнесу”

Офіційний Партнер з безпеки: “SHERIFF”

Партнер інновацій: “Goods Checker”

Коучинговий партнер: “European Academy of Leadership Coaching ”

Безпека:

У випадку повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.

Реєстрація тут

Контакти:

ТОВ “ТрейдМастерГрупп”

+38 067-502-99-00

marketing@trademaster.com.ua

Місце проведення: UBI Конференц-хол, м. Київ, вул. Дорогожицька 8

Open4business – інформаційний партнер

PIN-UP Foundation допоміг вивезти за кордон українців, які через війну втратили домівки

Благодійний фонд PIN-UP Foundation забезпечив транспортне перевезення до Німеччини українських сімей, які постраждали від воєнних дій.

З міста Ужгород до німецького міста Горб-ам-Неккар відправилася 21 людина. Це українці з Донецької, Запорізької, Херсонської, Харківської областей, які постраждали від воєнних дій і залишилися без житла.

«Наша команда щодня працює заради України та українців. На жаль, через війну люди, втративши домівки, змушені починати своє життя наново. Сподіваюся, що наша благодійна місія з евакуації українських сімей за кордон, надасть їм таку можливість», – прокоментувала Марина Ільїна, президентка  PIN-UP Foundation.

По прибуттю до Німеччини українці були розселені, деякі отримали медицинську допомогу. Евакуація реалізована на запит Павла Козирєва, головного спеціаліста з евакуації Громадської організації «Неємія».

Від початку повномасштабного вторгнення це четверта евакуація українців за кордон, яку фінансово підтримав PIN-UP Foundation.

Благодійний фонд PIN-UP Foundation об’єднує волонтерів і професіоналів, неурядові організації та світову спільноту цінностями, направленими на розвиток України. Фонд системно допомагає тим, хто цього найбільше потребує. Програми PIN-UP Foundation покликані підтримувати соціально незахищені категорії населення, сприяти розвитку освіти, спорту, охорони здоров’я та допомозі у відновленні України.

Фото: PIN-UP Foundation

Українські військові отримали в CSD LAB безоплатних аналізів на 4 мільйони гривень

В медичній лабораторії CSD LAB підвели проміжні підсумки спеціальної пропозиції зі знижкою 100% для ЗСУ. Так, за півтора роки українські військові замовили 20 тисяч аналізів на загальну суму понад 4 млн грн.

Найчастіше за безоплатними аналізами військові звертались в Києві, Львові, Одесі, Полтаві, Запоріжжі та Тернополі. Найпопулярнішими типами досліджень стали Тиреотропний гормон (ТТГ), Холестерин, Загальний аналіз крові (лейкоцитарна формула + ШОЕ), Глюкоза (сироватка) та Аланінамінотрансфераза (АЛТ) / ALT.

«Ми робимо все, щоб допомогти військовим і висловити їм свою вдячність. CSD LAB, як соціально-відповідальний бізнес, активно інвестує в Україну. Так, за останній рік ми відкрили більше 40 нових лабораторних офісів і створили понад 300 робочих місць. Проте невід’ємною частиною нашої соціальної відповідальності є допомога військовим, які захищають нас та дають можливість і далі розвиватись. Саме тому ми впровадили безкоштовні аналізи для наших захисників і допомагаємо їм з вчасною та точною діагностикою», – розповів CEO CSD LAB Олександр Дудін.

CSD LAB запровадила знижку 100% для усіх українських військовослужбовців в травні 2022 року. Вона розповсюджується на загальноклінічні дослідження і доступна як при особистому зверненні, так і за направленням лікаря. Щоб скористатися акційною пропозицією, достатньо пред’явити медичному реєстратору дійсне посвідчення військовослужбовця ЗСУ, Учасника бойових дій, ДСНС, ТРО або Нацгвардії.