Найбільший український оператор мобільного зв’язку “Київстар” після масштабного збою о 20:00 у вівторок частково відновив роботу послуг фіксованого зв’язку, завершити роботу з відновлення інших послуг у компанії пообіцяли протягом дня 13 грудня.
“Станом на 20:00 12 грудня частково відновлено роботу послуг фіксованого зв’язку. Наразі фахівці компанії працюють над відновленням інших послуг і роблять усе можливе, щоб остаточно завершити цю роботу впродовж 13 грудня 2023 року. Відновлення сервісів може відбуватися поступово, про що ми повідомлятимемо додатково”, – ідеться в повідомленні пресслужби “Київстар”.
Атаку на компанію у вівторок у “Київстар” назвали “наймасштабнішою в історії глобального телеком ринку хакерською атакою”. Також запевнили, що фахівці компанії розпочали відновлення сервісів без зволікання.
“Київстар” висловив подяку правоохоронним органам, державним службам, Службі безпеки України за миттєву реакцію та професійну допомогу у вирішенні безпрецедентної ситуації.
Також, від імені всієї команди “Київстар” подякував за розуміння та підтримку абонентам, колегам по телеком ринку, корпоративним клієнтам.
У компанії запевнили, що після стабілізації роботи мережі всі абоненти та корпоративні клієнти, для яких внаслідок хакерської атаки були недоступні сервіси “Київстар”, обов’язково отримають компенсації.