Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

DW щотижня охоплює близько 10% дорослого населення України через телебачення

18 Листопада , 2024  

Попри загальний перехід від телебачення до цифрових послуг, DW зберігає свою присутність в Україні за допомогою лінійного телебачення – у тому числі завдяки успішній партнерській стратегії.

Дослідження медіаспоживання в Україні, проведене в травні-червні 2024 року, показує, що онлайн-платформи, такі як Telegram, стали основними джерелами для споживання новин, тоді як використання телебачення значно зменшується. Це пов’язано, головним чином, із втратою довіри до загальнонаціональних телеканалів, які об’єднали свої новинні пропозиції у так званий новинний марафон. Тим не менш, 10% дорослого населення України дивляться програми DW щотижня. Завдяки телевізійній співпраці з місцевими партнерами DW щотижня охоплює 7% українців, а на власний канал DW припадає до 5% щотижневого використання.

Найпопулярнішою програмою DW є «Репортер», яка щотижня охоплює 4% населення українською мовою і ще 1% – російською. Інші програми, такі як «Global Us» (2%), «Завтра сьогодні» (2%) та «Фокус на Європу» (1%), досягають свого охоплення передусім завдяки українським версіям. Використання програм збалансоване по регіонах України.

Зростаюча присутність DW в Інтернеті

Окрім лінійних каналів, DW також успішно працює на онлайн-платформах та в соціальних мережах в Україні. У період з березня по серпень 2024 року український канал DW на YouTube досяг 2,6 мільйона переглядів щомісяця, а російськомовний канал – 3 мільйони в Україні. У Facebook український канал досяг 2,6 мільйона переглядів на місяць. Веб-сайт DW також широко використовується в Україні – близько 1 мільйона відвідувань на місяць.

Міжнародні ЗМІ набувають все більшого значення в Україні

Зібрані дані підтверджують зростання обізнаності про міжнародні медіа в Україні, особливо після 2019 року та російського вторгнення: згідно з опитуванням, 29% респондентів в Україні знайомі з DW.

Про дослідження

Дослідження було розроблене DW Market and Audience Insights та проведене Київським міжнародним інститутом соціології у травні/червні 2024 року за допомогою телефонного опитування. Дослідження репрезентативне для населення України віком від 18 років і старше, за винятком окупованих Росією територій. В опитуванні взяли участь понад 2 000 респондентів.

Згідно з дослідженням forsa GmbH щодо використання медіа серед українських біженців у Німеччині, проведеним у грудні 2023 року, DW користується високим рівнем обізнаності та довіри.

Джерело: https://corporate.dw.com/en/dw-reaches-around-10-of-adults-in-ukraine-weekly-via-tv/a-70794278

,