Перша половина 2025 року стала для «Арсенал Страхування» періодом динамічного зростання та нових рекордів. Компанія зберігає високу фінансову стійкість, впевнено нарощує показники у ключових видах страхування та продовжує активно розвивати цифрові сервіси.
«За шість місяців 2025 року ми зібрали понад 2 мільярди гривень страхових премій — це на 62% більше, ніж у І півріччі 2024. Виплати зросли на 32% і досягли 783,7 млн грн. Це демонструє, що клієнти нам довіряють, а ми виконуємо свої зобов’язання швидко та у повному обсязі», — зазначає СЕО компанії Сергій Авдєєв.
У сегменті КАСКО «Арсенал Страхування» продовжує зміцнювати свої позиції. За І півріччя 2025 року компанія зібрала 1,17 мільярди грн премій (+35% до аналогічного періоду 2024 року). У червні компанія вперше випередила найближчого конкурента та посіла #1 на ринку КАСКО.
Особливо високими темпами розвивалося страхування автоцивільної відповідальності. Премії за полісами ОСЦПВ зросли на 187% та досягли 454,4 млн грн. Такий результат став наслідком вступу в дію нового закону про ОСЦПВ, який оновив умови страхування: були підвищені ліміти відповідальності та переглянуті тарифи.
Компанія активно працює над якістю сервісу для клієнтів. Лише у І півріччі 2025 року «Арсенал Страхування» врегулював 8 тисяч страхових випадків за договорами КАСКО та ще близько 3 тисячі випадків за іншими видами страхування.
Медичне страхування також демонструє стрімке зростання. За підсумками півріччя премії склали 165,1 млн грн, що на 53% більше, ніж за 6 місяців 2024 року. Це дозволило компанії піднятися в рейтингу Insurance TOP та увійти до ТОП-7 за цим видом страхування.
За півроку медичний асистанс опрацював 80 тисяч звернень від клієнтів (проти 46 тисяч за той самий період 2024 року) та надав допомогу 18 тисячам застрахованим особам — це майже у півтора раза більше, ніж за півріччя 2024.
«Ми суттєво модернізували асистанс: перейшли на нову платформу IP-телефонії, оптимізували процеси роботи лікарів-координаторів та інтегрувалися з однією з найбільших платформ замовлення медикаментів, що значно прискорило доставку ліків. Це дозволило збільшити доступність сервісу до 87,5% та на 25% пришвидшити організацію допомоги», — поділилася медичний директор Балабанович Галина.
Важливим показником лояльності клієнтів є NPS (Net Promoter Score). За підсумками І півріччя 2025 року він склав 91. Це означає, що 9 з 10 клієнтів рекомендують «Арсенал Страхування» друзям і близьким. Для порівняння, середній показник у страховій галузі України становить 53,9, що на 37,1 пункту нижче, ніж у «Арсенал Страхування».
«Ми пишаємося цим результатом. Для нас NPS — це не просто цифра, а реальний індикатор того, що наші клієнти довіряють нам і цінують якість сервісу», — коментує co-owner компанії Марина Авдєєва.
Фінансові результати підтверджують ефективність бізнес-моделі компанії. Чистий прибуток «Арсенал Страхування» за І півріччя 2025 року склав 190 млн грн. Для порівняння, за весь 2024 рік цей показник був 119,6 млн грн.
За підсумками півріччя компанія займає 6 місце за обсягом валових премій (за даними Insurance TOP), при цьому зростає значно швидше за найближчих конкурентів.
У регіональному розрізі «Арсенал Страхування» зберігає #1 позицію в Дніпропетровській, Харківській та Запорізькій областях. У Харкові компанія більше ніж у 1,5 рази випереджає найближчого конкурента, а в Запоріжжі — більше ніж у 2 рази.
У першому півріччі 2025 року були відкриті сучасні офіси у Рівному, Вінниці, Луцьку та Харкові. Всі нові приміщення відповідають вимогам інклюзивності та орієнтовані на комфорт клієнтів.
Окремим напрямом роботи залишається страхування воєнних ризиків. Одним із знакових кейсів півріччя стало страхування великого столичного бізнес-центру за моделлю PVI із залученням провідного ринку перестрахування Lloyd’s.
Після запуску у 2024 році інноваційного сервісу турботи про здоров’я команд на основі штучного інтелекту, компанія зосередилася на його вдосконаленні та розширенні функціональності. Digital-офіс компанії готує масштабне оновлення мобільного застосунку, яке буде презентоване до кінця року та зробить користування страховими сервісами ще простішим та швидшим.
Для зручності клієнтів на сайті компанії створено особистий кабінет, де можна переглядати всі свої страховки, історію та статус виплат, а невдовзі – робити оплати, продовжувати дію страховок, завантажувати документи та купувати нові поліси.
«Наш фокус залишається незмінним — поєднувати надійність страхового захисту з інноваційними цифровими рішеннями, щоб клієнти отримували максимальний комфорт та цінність від взаємодії з компанією», — резюмує Сергій Авдєєв.