Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

6 маловідомих фактів про великі компанії

16 Серпня , 2022  

Бізнес-світ може лякати людьми в костюмах та з дипломатами, але, як і в інших сферах життя, він має декілька чудових історій.

Чи відомо вам, що компанія “Google” колись називався “Backrub” (що означає “масаж спини”)? А що у “McDonalds” спочатку пропонували хот-доги, а не гамбургери?

Пропонуємо ознайомитися із 6 цікавими та маловідомими фактами з бізнес-світу.

 

Стрілка в логотипі Amazon

Якщо вам, як і нам, здається, що логотип Amazon і близько не має стрілки, читайте далі.

Придивіться до літер “А” та “Z”. Маркетологи Amazon так навмисно зробили, щоби продемонструвати, що в цій інтернет крамниці можна купити все – від А до Я.

І зараз це актуально, як ніколи, адже Amazon перетворився на найбільшу інтернет крамницю нашої планети – у 2021 році чистий обсяг продажів сягнув 0,5 трлн дол. США.

 

FedEx допоміг виграш власника в Лас-Вегасі в розмірі 27 000 дол. США

Лише удача може перетворити малий бізнес на великий, і FedEx дуже з цим пощастило, можливо, навіть, найбільше за інших.

Невдовзі після заснування, банк відмовився надавати його засновнику, Фреду Сміту, таку необхідну позику. Без цих грошей його підприємство, напевне, збанкрутувало би.

На думку Сміта, він мав лише один вихід: полетіти до Лас-Вегаса з останніми 5 000 дол. США та сісти за стіл, де грають у “блекджек” (хоча це й не дуже добре рішення з погляду відповідальної гри в казино).

На щастя, Сміту вдалося виграти 27 000 дол. США, які дозволили його компанії протриматися ще 1 тиждень.

А інше вже історія. Зараз FedEx – це один зі світових лідерів у сфері перевезення вантажів, а на кінець 2020 року вартість компанії становила майже 2,5 млрд дол. США.

 

Секретний шлях Цука

Після винайдення соціальної мережі № 1 у світі, Марк Цукерберґ – або Цук, як він воліє щоби до нього зверталися – перетворився на одну з найвпізнаваніших особистостей світу.

Та чи відомо вам, що додавання “/4” після “facebook.com” відкриє вам його сторінку? Він здебільшого обговорює метавсесвіт та інші нові технології, тому він буде цікавий тим, хто цікавиться такими ж темами.

Оскільки ми говоримо про Facebook, ось іще один цікавий факт: чи знали ви, що основний колір цієї соціальної мережі блакитний тому, що Цукерберґ не розрізняє зелений та червоний кольори? Тепер знайте.

 

Неймовірна надійність Rolls Royce

Rolls Royce – це король у світі авто класу “люкс”. З моменту заснування в 1904 році ця компанія здобула репутацію виробника високоякісних автомобілів, що пройшли 2 світові війни та декілька рецесій.

Неймовірно, але впродовж усього періоду життя компанії лише декілька авто опинилися на звалищі. За даними Motortrend 75% усіх побудованих Rolls Royce упродовж усього періоду існування компанії й досі їздять дорогами світу.

Причина – навіть старий Rolls привертає увагу, тому власники зберігають їх в ідеальному стані.

Це все тому, що ці авто так добре сконструйовані та зібрані, що здатні пережити будь-які випробування на дорозі.

 

В Apple завжди 09:41

Під час перегляду наступної реклами Apple зверніть увагу на час на дисплеях пристроїв, він завжди буде 09:41.

Саме в цю хвилину у 2007 році Стів Джобс представив світу найперший iPhone. Цей час було увічнено у фольклорі компанії і тепер використовують у кожній рекламі їхнього телефона.

Лише в рекламі розумних годинників використовується інший час – 10:09. Чому? Для симетрії. О 10:09 стрілки аналогового годинника підкреслюють логотип компанії на радість глядачів. Згідно з правилами психології споживачів, приємні візуальні ефекти сприяють збільшенню обсягів продажу.

 

Щосекунди у світі споживається понад 10 000 склянок Coca-Cola

Мучить спрага? Хочеться ковтнути коли? Як і кожному мешканцю нашої планети.

Дослідники з’ясували, що у світі споживається неймовірні 10 000 умовних склянок цього чорного газованого напою щосекунди.

Це відповідає заявам представників компанії “Coca-Cola”, які стверджують, що компанія щодня продає 1,9 млрд умовних упаковок продукції, себто 1 на кожних 4 мешканців планети.

Проте, попри глобальну популярність, початковий рецепт коли залишається секретом, адже такий самий напій намагалися відтворити декілька брендів, проте безрезультатно.

Автор фото: Sean Pollock Джерело: Unsplash