Business news from Ukraine

Абоненти “Київстар” у “Роумінг як вдома” збільшують споживання послуг зв’язку у 20 разів

9 Серпня , 2022  

Абоненти мобільного оператора “Київстар” з тарифом “Роумінг як вдома” в середньому у липні використали 5,256 ГБ мобільного інтернету та дзвонили у роумінгу 191 хвилину, повідомила компанія у прес-релізі.

За її даними, клієнти стандартного роумінгового тарифу за один місяць завантажують у середньому 201 МБ даних та розмовляють 9 хвилин, що відповідно у 26 та 21 разів менше за показники тарифу “Роумінг як вдома”.

“Київстар” уточнив, що загалом за три місяці надання послуги “Роумінг як вдома” абоненти компанії використали майже 32 млн ГБ мобільного інтернету та розмовляли за цим тарифом приблизно 117 млн ​​хвилин.

Як повідомлялося, раніше оператори України та ЄС підписали спільну декларацію про скоординовані зусилля щодо забезпечення та стабілізації доступного або безкоштовного роумінгу та міжнародних дзвінків між ЄС та Україною. “Київстар” планує зберегти цю послугу щонайменше до кінця поточного року.

Як вказував нещодавно президент “Київстару” Олександр Комаров в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна”, у липні у компанії було в роумінгу близько 1,3-1,4 млн клієнтів, і 80-90% користувалися послугою “Роумінг як вдома”, яка надається у 30 країнах світу.

“Київстар” у II кв.-2022 році знизив EBITDA на 4,8% при зростанні виручки на 3,9% (у доларах – на 2%) порівняно з аналогічним періодом 2021 року – до 7,37 млрд грн.

“Київстар” – найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, у тому числі 3G. Його послугами на середину цього року користувалися близько 24,8 млн. абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн. клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером “Київстару” є міжнародна група VEON (раніше – VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).

, , ,