Business news from Ukraine

Американська готельна мережа Hilton збільшила чисту прибутку в 1,4 раза у третьому кварталі

30 Жовтня , 2022  

Американська готельна мережа Hilton Worldwide Holdings збільшила чисту прибутку в 1,4 разу в третьому кварталі 2022 року, проте виручка не виправдала очікувань ринку.

Як повідомляється в прес-релізі компанії, у липні-вересні вона отримала чистий прибуток у розмірі $347 млн, або $1,26 у розрахунку на акцію, порівняно з $241 млн, або $0,86 на акцію, за аналогічний період минулого року.

Скоригований прибуток склав $1,33 на акцію.
Виторг підскочив до $2,37 млрд проти $1,75 млрд роком раніше.
Аналітики, опитані FactSet, в середньому оцінювали скоригований прибуток на рівні $1,25 на акцію при виручці $2,41 млрд.

Виручка з розрахунку на номер (RevPAR) без урахування зміни курсів обміну валют у минулому кварталі підскочила на 29,9% порівняно з тим же періодом 2021 року та на 5% порівняно з третім кварталом допандемійного 2019 року. При цьому мережа розширилася на 12,9 тис. нових номерів, наголошується також у звітності.

Компанія покращила річний прогноз скоригованого прибутку і тепер очікує, що цей показник складе $4,46 4,54 на акцію замість $4,21 4,46, що раніше прогнозувалися, на акцію.

Консенсус-прогноз аналітиків становить $4,44 на акцію. Виручка з розрахунку на номер без урахування зміни курсів обміну валют, згідно з прогнозом, цього року зросте на 40 43% порівняно з 2021 роком, але виявиться нижчою на 1 3% показника 2019 року.

Котирування акцій Hilton на попередніх торгах у середу знижуються на 0,8%. Ринкова вартість компанії з початку поточного року знизилася на 16,3%, тоді як фондовий індекс Standard&Poor’s 500 втратив 19% за цей період.