Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

“Астарта” скоротила реалізацію ключової продукції на 11%, виручку — на 14,6%

26 Липня , 2025  

Агропромисловий холдинг “Астарта”, найбільший виробник цукру в Україні, в січні-червні 2025 року зменшив виручку від реалізації ключової продукції на 14,6% до аналогічного періоду 2024 року: ріст продажів молока не перекрив скорочення продажів по всім іншим товарним групам.

Згідно з оприлюдненими холдингом на Варшавській фондовій біржі даними, сумарно компанія реалізувала в січні-червні 2025 року основної продукції на 9,11 млрд грн проти 10,67 млрд грн у першому півріччі 2024 року.

Зокрема, реалізація цукру скоротилась у першому півріччі 2025 року в натуральному виразі на 29% порівняно з аналогічним періодом 2024 року – до 149,425тис. тонн, тоді як середня ціна його продажу знизилася на 5% – до 23,503 тис. грн (тут і далі за тонну).

Обсяг продажу “Астартою” пшениці в першому півріччі скоротився на 92% – до 80,33 тис. тонн, а середня ціна зросла на 4% – до 8,822 тис. грн.

“Астарта” в січні-червні 2025 року не вела реалізацію ріпаку, хоча минулого року за аналогічний період його було продано 20,32 тис. тонн по ціні 18,52 тис. грн.

Реалізація кукурудзи в першому півріччі скоротилася на 55% – до 151,48 тис. тонн при збільшенні ціни на 20% – до 9,722 тис. грн.

Крім того, “Астарта” знизила продаж насіння соняшнику в січні-березні на 20% – до 15,965 тис. тонн, тоді як ціна їх реалізації підвищилася на 117% – до 28,697 тис. грн.

Продажі соєвої олії в першому півріччі скоротилися на 13% – до 23,72 тис. тонн, ціна на товар також зросла на 46% – до 44,7 тис. грн. Продажі соєвого шроту залишилися аналогічними попередньому року – 87,76 тис. тонн, натомість ціни на нього за рік “просіли” на 14% – до 15,65 тис. грн.

Реалізація агрохолдингом молока в січні-червні 2025 зросла на 2% – до 60,95 тис. тонн, ціна на продукцію збільшилася на 19% до 19,28 тис. грн.

Загалом “Астарта” в січні-червні скоротила реалізацію основної продукції на 11%: падіння обсягів продажів пшениці, кукурудзи, соняшнику, соєвої олії частково було перекрито ростом цін на них. Перманентну позитивну динаміку демонструє сегмент молока, в якому ростуть і обсяги продажів, і ціни на продукцію.