Корпорація “Біосфера”, одна з найбільших в Україні на ринку товарів для дому, знову запустила свій бізнес в Узбекистані, повідомляють на сторінці компанії у фейсбуці.
“Навіть у наші непрості часи, коли перед багатьма компаніями стоять виклики, які здаються нездоланними, “Біосфера” продовжує впевнено крокувати вперед… Сьогодні ми ділимося надзвичайно важливою новиною: після довгої паузи ми знову запустили наш бізнес в Узбекистані”, – ідеться в повідомленні.
За інформацією компанії, минув лише тиждень з часу першого відвантаження, але вже охоплено вісім найбільших регіонів Узбекистану.
“Ми розширюємо присутність у Центральній Азії, щоб зробити бізнес “Біосфери” ще більш стійким і надійним. Диверсифікація географії – наше стратегічне рішення для забезпечення стабільності та процвітання в постійно мінливому світі”, – наголошується в повідомленні.
За інформацією на сайті “Біосфери”, вона почала експорт своєї продукції до Узбекистану в 2020 році.
У червні 2022 року в інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна” власник і СЕО корпорації Андрій Здесенко говорив про наявність великих замовлень у Казахстані та Узбекистані, однак відзначав наявність логістичних та інших проблем постачання продукції.
Корпорація “Біосфера” працює в Україні понад 20 років. Її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У продуктовому портфелі – понад 2 тис. найменувань під 13 торговими марками “Фрекен БОК”, Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO service, ЛайКіт.
Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною виробничою площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м. Спільно з французькою Groupe Lemoine “Біосфера” також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.