Щодня фіксуються випадки викрадення телефонів та, відповідно, телефонних номерів. До чого це може призвести:
– Злочинці отримують інформацію про контакти та персональні дані абонента та використовують їх у свої шахрайських цілях;
– Із номера абонента може проводитись дезінформаційна кампанія щодо перебігу подій у країні.
Київстар закликає при втраті телефона відразу повідомити про це оператора та заблокувати картку. Проте, пам’ятайте, навіть заблокувавши картку, доступ до месенджерів за попереднім номером лишається відкритим, а отже загарбник може продовжувати спілкування від імені абонента.
Захистити свій номер на випадок викрадення телефону можна:
1. Встановивши індивідуальний ПІН-код на SIM-карту.
2. Захистивши телефон паролем, ПІН-кодом.
Важливо: перед встановленням паролю на SIM-карту потрібно знати код розблокування оператора за замовчуванням (зазвичай це комбінація 1111). Це важливо, адже якщо пароль ввести неправильно тричі, SIM-карта заблокується. Код оператора можна знайти на пакуванні зі стартового пакету. Якщо абонент не пам’ятає коду, варто зв’язатися з оператором, щоб отримати код за замовчуванням.
Довідка про Київстар:
Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, що обслуговує 26,3 млн абонентів мобільного зв’язку і 1,2 млн абонентів фіксованого інтернету. Компанія надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій. Мережа 4G Київстар доступна на території з 90% населення. Акціонери Київстар – міжнародна Група VEON Ltd, офіс в Нідерландах. Акції Групи знаходяться в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам).Київстар 24 роки працює в Україні, і є № 1 платником податків у галузі зв’язку, одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.
Додаткова інформація: pr@kyivstar.net, www.kyivstar.ua