Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

Компанія з розвитку торгівлі засновується в Узбекистані

20 Березня , 2024  

В Узбекистані засновується Компанія з розвитку торгівлі (КРТ) у формі акціонерного товариства. Це передбачено Постановою Президента Узбекистану від 14 березня. Створення компанії анонсувалося ще в січні, а 12 березня Президент Ш. Мірзійоєв оголосив про її завдання.

Компанія організовується за засновництва Агентства з управління держактивами на базі Агентства просування експорту та Фонду підтримки експорту. Управляти нею буде Торгово-промислова палата.

Створюється також Фонд сприяння торгівлі при Міністерстві інвестицій, промисловості та торгівлі. Він отримуватиме кошти з держбюджету для сприяння учасникам зовнішньої торгівлі, крім фінансування передекспортних і пов’язаних з експортом операцій. Управляти коштами фонду буде КРТ.

До списку основних напрямів діяльності КРТ увійдуть:

  • підвищення ефективності фінансової допомоги, що надається експортерам, на основі рейтингу стійкості підприємців, а також забезпечення доведення державних коштів до експортерів продукції з високою доданою вартістю і тих, що освоюють нові ринки;
  • інформаційна та консультативна підтримка для експортерів з питань логістики, сертифікації, стандартизації, контролю якості, податкового та митного адміністрування та інших питань, пов’язаних з експортом;
  • реалізація програми Made in Uzbekistan з пропаганди національних товарів і брендів на ярмарках, галузевих і регіональних виставках;
  • КРТ також допоможе експортерам впровадити міжнародні системи стандартизації та сертифікації, а також у реєстрації національних брендів і товарів за кордоном.

Компанія покриє частину їхніх витрат на страхову премію, транспортних витрат під час експорту продукції, впровадження міжнародних стандартів фінансової звітності, витрат на оренду закордонних офісів, складів, торгових приміщень, на утримання будинків, а також на рекламні кампанії.

Вона також допоможе бізнесу залучити престижні міжнародні бренди, виділить гранти для покриття витрат зі встановлення співпраці з власниками цих брендів. Ще одне завдання – організація експортних акселераторів за участю іноземних консультантів.

Джерело