Група компаній Kormotech ставить за мету у найближчі три роки зайти у топ-20 мереж на кожному з пріоритетних ринків та збільшити долю інтернет-продажів до 15%.
Такі плани озвучив керівний директор регіону Центрально-Східної Європи Kormotech Юрій Бикоріз в інтерв’ю агентству “Інтерфакс Україна“.
“По країнам Центральної і Східної Європи хочемо мати (долю є-коммерс) не менше, ніж 15% до 2028 року. Ми бачимо ресурс швидкого зростання – бо і сама частка продажів у країнах CEE через інтернет зростає і е-коммерс показує більші темпи зростання, ніж інші канали”, – наголосив Бикоріз.
Він повідомив, що у комерційній структурі в Європі є окремі команди – та, яка відповідає за розвиток мереж супермаркетів і яка відповідає за розвиток інтернет-продажів.
“На даний час напрям інтернет-продажів розвиває німець Стефан Рош, якого ми обрали на цю посаду завдяки його досвіду, з найбільшої європейської мережі зоомагазинів, де він розвивав є-коммерс. Тепер він працює з нами і ми вже є на ключових майданчиках. Наприклад, у Польщі ми є і на Allegro, у Румунії – на eMag, наші бренди представлені на “Амазоні” також. Наша задача за найближчі три роки зайти у топ-20 мереж на кожному із пріоритетних ринків”, – повідомив Бикоріз.
Піковим періодом інтернет-продажів є період розпродажів.
“Листопад, т.зв. “чорна п’ятниця” дає піки. Цікаво, що в Європі це різні дати. Наприклад, у Румунії ці акції у перших числах листопада, у Польщі, країнах Балтії – ближче до кінця листопада. Тому у цілому листопад по Європі у нас дає виручки до EUR200 тис., і показник зростає”, – повідомив він.
Kormotech — глобальна сімейна компанія з українським корінням, що з 2003 року виробляє високоякісне харчування для котів і собак під брендами Optimeal, Delickcious, Club 4 Paws, Гав!, Мяу! My Love Компанія має виробничі потужності в Україні та ЄС. Асортимент налічує понад 650 позицій. Kormotech – лідер в Україні, входить у ТОП-50 світових виробників харчування для тварин і ТОП-20 найбільш динамічних петфуд-брендів. Kormotech реалізує у 46 країни світу продукцію своїх брендів та власних торгових марок партнерів.
Група компаній Kormotech завершила 2024 рік із $162,7 млн обороту, що на 6,5% більше, ніж за 2023 р. Сумарно, протягом минулого року група компаній продала 83 тис. тонн сухих та вологих раціонів для котів та собак, що в цілому майже на 7,5% перевищує показники 2023 року.