Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

Китайську Ping An назвали найдорожчим страховим брендом у світі 9-й рік поспіль

6 Березня , 2025  

Китайська Ping An Insurance є найдорожчим брендом серед страхових компаній світу дев’ятий рік поспіль, повідомляють у щорічному дослідженні консалтингової компанії Brand Finance.

Його вартість за рік практично не змінилася ($33,6 млрд), тоді як вартість бренду німецького страховика Allianz збільшилася на 9% (до $26,75 млрд), що дало йому змогу дещо скоротити відставання.

Третє місце посідає французька AXA ($19,83 млрд, зростання на 20%), яка витіснила China Life Insurance ($18,32 млрд, підвищення на 5%) на четверту сходинку. П’ятірку лідерів замикає італійська Generali ($16,98 млрд, збільшення на 47%).

У топ-10 входять чотири американські бренди: Allstate Corp – $15,95 млрд, GEICO – $15 млрд, MetLife Inc. – $14,59 млрд і Progressive Corp. – $14,24 млрд. Між ними на восьмому місці перебуває китайська PICC ($15 млрд).

Найшвидше зростаючим брендом став японський Nissay/Nippon Life Insurance, вартість якого майже подвоїлася (+94%) і досягла $9,2 млрд. Це було зумовлено розширенням компанії за межі місцевого ринку, зокрема за рахунок купівлі 20%-вої частки в американській компанії Corebridge Financial.

Загальна вартість топ-100 страхових брендів за 2024 рік зросла на 9%, повідомляють у звіті. Водночас американські бренди подорожчали на 12%, у результаті на їхню частку тепер припадає чверть загальної вартості.