Найбільший український оператор зв’язку “Київстар” станом на 11:00 понеділка 18 грудня відновив доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу, повідомила прес-служба компанії.
“Клієнтам також доступні послуги голосового зв’язку, мобільна передача даних, послуга “Домашнього інтернету”. Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів”, – сказано в повідомленні.
Зазначається, що в деяких населених пунктах, зокрема, в Києві, все ще виникають локальні складнощі з доступністю “Домашнього Інтернету”.
“Компанія залучила весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей, для якнайшвидшого відновлення роботи послуги”, – уточнили в компанії мобільного оператора.
Зазначається, що технічні роботи відбуваються поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки.
Також у “Київстар” нагадали, що якщо SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон або ввімкнути і вимкнути “авіа” режим. Крім того, допомагає вибір мережі “Київстар” у налаштуваннях телефону.
Нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, буде здійснено тільки після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Просимо очікувати офіційної інформації від компанії, запевнили в “Київстар”.
Як повідомлялося, після збою рано вранці 12 грудня, спричиненого масштабною кібератакою, “Київстар” розпочав відновлення послуг голосового зв’язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах почав знову працювати мобільний інтернет від компанії, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.