Мобільний оператор “Київстар” у січні-березні 2021 року збільшив загальний дохід на 15% порівняно з аналогічним періодом 2020 року – до 6,842 млрд грн, свідчать дані фінансового звіту акціонера компанії, міжнародної групи Veon.
Згідно з оприлюдненими на офіційному сайті Veon даними, за перший квартал “Київстар” збільшив показник EBITDA на 15,3% порівняно з аналогічним торішнім періодом – до 4,658 млрд грн. Маржа EBITDА зросла на 0,2 процентних пункту (п. п.) – до 68,1%.
Доходи від послуг мобільного зв’язку збільшилися на 14,9% – до 6,357 млрд грн.
Згідно з власним звітом оператора, “Київстар” прискорив будівництво мереж швидкісної передачі даних, що вплинуло на збільшення на 24,3% кількості абонентів 4G.
У свою чергу використання мобільного інтернету на одного абонента збільшилось на 27,5%.
“Ми очікуємо, що “Київстар” продовжить показувати двозначне зростання виручки до кінця 2021 року”, – наголошується у фінзвіті Veon.
Veon відзвітував, що покриття 4G-зв’язком “Київстар” в Україні досягло 87%, (приріст на 10 п.п. у річному еквіваленті), а проникнення 4G мобільного зв’язку в мережі оператора – 38% -ї позначки.
Середній дохід від абонента (ARPU) мобільного зв’язку зріс до 82 грн, або на 16,1%, споживання голосових послуг (MoU) – на 5,1%, до 633 хвилин.
Кількість абонентів мобільного зв’язку “Київстар” у січні-березні скоротилася на 1,15% – до 25,7 млн.
“Зниження відбулося переважно через скорочення кількості користувачів multi sim на ринку і зниження валового приросту (користувачів) під час карантину, коли суворі заходи в другому кварталі 2020 року призвели до часткового закриття магазинів “Київстар” і зниження мобільності клієнтів”, – зазначається у звіті Veon.
Доходи фіксованого зв’язку збільшилися на 17,2% – до 451 млн грн, показник ARPU “Домашнього інтернету” – на 5,4%, до 85 грн. Кількість абонентів фіксованого інтернету збільшилася на 11,5%, до позначки в 1,15 млн користувачів.
Капітальні інвестиції за звітний період, згідно зі звітом Veon, збільшилися на 18% (без урахування вартості ліцензій на 4G зв’язок) і становили 1,590 млрд грн.
Виручка оператора у B2B зросла на 6% в першому кварталі 2021 року (порівняно з I кв.-2020), що на думку Veon, відображає просування “Київстар” нових цифрових рішень для своїх бізнес-клієнтів і швидке зростання великих даних.
У Veon також зазначили, що впровадження і використання цифрових технологій прискорилися за останні 12 місяців. У січні-березні 2021 року кількість користувачів системи самообслуговування MyKyivstar становила 2,7 млн, збільшившись на 76% рік проти року, тоді як кількість користувачів послуги “Київстар ТБ” збільшилася до 414,34 тис. абонентів.
У першому кварталі 2021 року “Київстар” перерахував до бюджету податків і зборів на загальну суму 2,3 млрд грн.
“Київстар” – найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв’язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами до кінця 2018 року користувалися майже 26,4 млн абонентів мобільного зв’язку і близько 0,9 млн клієнтів фіксованого інтернету.
Акціонером “Київстару” є міжнародна група Veon (раніше – VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).