Авіакомпанія “Міжнародні авіалінії України” (“МАУ”) за червень-серпень 2021 року розглянула майже 48,1 тис. запитів на повернення коштів за скасовані рейси через COVID-19 і виплатила за них пасажирам $10,588 млн.
Як повідомила прес-служба компанії в четвер, загалом із квітня 2020 року до серпня 2021 року “МАУ” повернула пасажирам $51,571 млн, обробивши при цьому понад 210 тис. заявок.
“Уже півтора року ми живемо в умовах карантинних реалій, у результаті яких були скасовані тисячі авіарейсів. Ми усвідомлюємо, які незручності це спричинило для пасажирів. І хоча скасування рейсів для авіакомпанії було вимушеним кроком, ми усвідомлюємо свою відповідальність перед пасажирами. Публічна звітність із виконання зобов’язань – одна зі складових нашої відповідальності”, – зазначив президент “МАУ” Євген Дихне, слова якого наводить прес-служба.
В авіакомпанії також нагадали, що, крім повернення коштів за невикористані квитки, пасажирам скасованих рейсів було запропоновано безкоштовне переоформлення квитка та промокод на суму вартості невикористаного квитка, який діє два роки з моменту його виписки.
“МАУ” заявляє про готовність до відкритого діалогу з пасажирами та сподівається на розуміння ситуації з боку пасажирів. Зі свого боку співробітники всіх комунікаційних підрозділів роблять все можливе для скорочення часу оброблення всіх запитів”, – йдеться в повідомленні компанії.