Міжнародний фінансовий сервіс “НоваПей” (ТМ NovaPay) у січні-вересні збільшив обсяг транзакцій на 16% порівняно з аналогічним періодом минулого року – до 292 млн грн.
Згідно з повідомленням пресслужби “НоваПей” у понеділок, обсяг грошових переказів у системі за 9 місяців зріс на 29% – до 213,7 млрд грн.
“Зростання наших бізнес-показників стало можливим завдяки кільком ключовим факторам. По-перше, ми розвиваємо наш власний мобільний застосунок, зручність і переваги якого вже оцінили понад 300 тисяч користувачів-українців і понад 20 тисяч бізнес-клієнтів. По-друге, споживачі дедалі більше віддають перевагу онлайн-покупкам: продавці відправляють товари, покупці – отримують їх за допомогою «Нової пошти». А ми забезпечуємо легкі та вигідні платіжні рішення для бізнесу та українців”, – цитує пресслужба “НоваПей” фінансового директора компанії Ігоря Приходька.
У NovaPay повідомляють, що спостерігають зростання клієнтського попиту на послуги із поповнення та зняття готівки з карток NovaPay у відділеннях “Нової пошти”, а також послугу післяплати за доставлені “Новою поштою” товари.
Повідомляється, що за підсумками 9 місяців сервіс “НоваПей” збільшив податкові відрахування на 22% – до 4,5 млн грн.
NovaPay – це заснований 2001 року міжнародний фінансовий сервіс, що входить до групи Nova і забезпечує фінансові послуги онлайн і офлайн у відділеннях “Нової пошти”. За даними на сайті, у компанії працюють близько 13 тис. співробітників у більш ніж 3,5 тис. відділеннях “Нової пошти” по всій Україні. За даними Національного банку України, компанія займає близько 35% загального обсягу внутрішньодержавних грошових переказів.
NovaPay першим в Україні серед небанківських фінансових установ одержав 2023 року розширену ліцензію НБУ, що надала змогу відкривати рахунки і випускати картки, а також першим серед небанків наприкінці минулого року запустив власний фінансовий застосунок із широким спектром фінансових послуг.
Кількість активних платіжних карт NovaPay у другому кварталі цього року зросла з 82,48 тис. до 151,85 тис., що дало змогу сервісу обійти Кредобанк і банк “Південний” і впритул наблизитися до двадцятки лідерів ринку.
Загальна кількість активних карток в Україні за другий квартал скоротилася з 52 млн 738,88 тис. до 52 млн 653,61 тис. У лідера, державного Приватбанку, зниження було невеликим – з 28 млн 163,33 тис. до 28 млн 163,14 тис., тоді як у державного Ощадбанку, що йде третім, було відчутнішим – з 7 млн 631,25 тис. до 7 млн 346,02 тис. Водночас monobank продовжив зміцнювати свою другу позицію на ринку: кількість його активних карток збільшилася з 8 млн 446,74 тис. до 8 млн 716,85 тис.