Агрохолдинг “Овостар Юніон”, вертикально інтегрована холдингова компанія, один із провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, 2023 року збільшила чисельність поголів’я до 7,7 млн голів, зокрема 6,4 млн курей-несучок, як порівняти з 7,2 млн і 6,0 млн роком раніше.
“У 2023 році компанія зосередилася на поступовому відновленні поголів’я, внаслідок чого воно збільшилося на 7%. Також було докладено зусиль щодо реструктуризації портфеля продуктів і каналів продажів для досягнення більшої ефективності”, – наводяться в біржовому повідомленні “Овостар” слова генерального директора компанії Бориса Бєлікова.
Він зазначив, що з урахуванням досить успішного вирішення цих завдань, керівництво задоволене результатами діяльності групи.
Вказується, що обсяг виробництва яєць у 2023 році скоротився на 1% – до 1 531 млн, а обсяг продажів у сегменті яєць у шкаралупі знизився на 10% – до 970 млн.
Водночас “Овостар” вказав, що обсяг експорту яєць зріс на 18,6% – до 344 млн штук, що становило 35% від загального обсягу продажів у сегменті порівняно з 27% у 2022 році.
Згідно з повідомленням, у 2023 році обсяг переробки яєць склав 492 млн яєць, що на 15% перевищує рівень попереднього року. При цьому обсяг виробництва сухих яєчних продуктів знизився на 1% – до 2,512 тис. тонн, тоді як випуск рідких яєчних продуктів збільшився на 20% – до 12,998 тис. тонн.
Уточнюється, що обсяг реалізації сухих яєчних продуктів зріс на 15% – до 2,468 тис. тонн, зокрема експорт – на 17,2%, до 1,695 тис. тонн, що збільшило його частку до 69% з 68%.
Обсяг реалізації рідкої яєчної продукції 2023 року збільшився на 20% порівняно з 2022 роком і становив 12,828 тис. тонн, зокрема експорт – на 19,8%, до 5,17 тис. тонн, що зберегло його частку на рівні 40%.
Як повідомлялося, “Овостар” за 9 місяців 2023 року одержав $29,08 млн чистого прибутку, що в 12,2 раза краще за показник за аналогічний період 2022 року. Його виручка за дев’ять місяців збільшилася на 36,3% – до $123,06 млн переважно завдяки зростанню цін на її продукцію.