Business news from Ukraine

“Укрграфіт” збільшило збиток у 2,2 рази і має намір оновити спостережну раду

ПрАТ “Український графіт” (“Укрграфіт”, Запоріжжя) за підсумками роботи у 2021 році збільшило чистий збиток у 2,2 рази порівняно з попереднім роком – до 317,514 млн грн зі 144,408 млн грн.

Згідно з інформацією до порядку денного річних зборів акціонерів, призначених на 30 листопада поточного року, які пройдуть дистанційно, нерозподілений прибуток підприємства на кінець минулого року склав 3 млрд 527,125 млн грн.

На зборах акціонери мають намір заслухати звіт дирекції про роботу у 2021 році, затвердити його та ухвалити рішення про покриття збитків за рахунок нерозподіленого прибутку, отриманого заводом у 2018 році.

Також акціонери припинять повноваження членів наглядової ради та оберуть новий її склад.

Крім того, збори визначать основні напрямки діяльності товариства у 2022-2024 роках, серед яких модернізація випалювального переділу та переділу графітування.

“Укрграфіт” – провідний виробник в Україні графітованих електродів для електросталеплавильних, руднотермічних та інших видів електричних печей, товарних вуглецевих мас для електродів Содерберга, футерувальних матеріалів на основі вуглецю для підприємств металургійного, машинобудівного, хімічного та інших комплексів промисловості.

За даними Національного депозитарію України (НДУ) на четвертий квартал 2021 року, компанії Intergraphite Holdings Company Limited (Бермудські острови) належать 23,9841% ПрАТ, компанії C6 Safe Group Limited (Кіпр) – 72,0394%.

Статутний капітал ПрАТ – 233,959 млн грн, номінальна вартість 1 акції – 3,35 грн.

, ,

Фондові індекси країн Європи можуть завершити тиждень рекордним зростанням

Інвестори оцінюють звітність великих компаній та макроекономічну статистику.

Зведений індекс найбільших компаній регіону Stoxx Europe 600 до 11:07 кск знизився на 0,77% і становив 407,03 пункту. З початку тижня індикатор зріс приблизно на 2% максимальними темпами з кінця липня, пише Trading Economics.

Британський фондовий індекс FTSE 100 знизився на 0,82%, німецький DAX – на 0,92%, французький САС 40 – на 0,59%. Італійський FTSE MIB та іспанський IBEX 35 втратили 1,1% та 0,8% відповідно.

Економіка Німеччини у третьому кварталі зросла на 0,3% порівняно з попередніми трьома місяцями та на 1,2% у річному вираженні. Аналітики в середньому очікували зниження першого показника на 0,2% та підвищення другого на 0,8%.

ВВП Франції у липні-вересні збільшився на 0,2% у поквартальному та на 1,2% у річному обчисленні, що співпало з очікуваннями ринку.

Тим часом споживчі ціни у Франції, гармонізовані зі стандартами Європейського союзу, у жовтні підскочили на 7,1% у річному вираженні після зростання на 6,2% у вересні, за попередніми даними. Опитані Trading Economics аналітики в середньому очікували значно помірнішого прискорення інфляції – до 6,4%.

Іспанська економіка минулого кварталу зросла на 0,2% квартал до кварталу і на 3,8% рік до року. Опитані The Wall Street Journal аналітики в середньому очікували зростання на 0,3% та 4% відповідно.

Тим часом інфляція в Іспанії у жовтні склала 7,3% у річному вираженні, опустившись до мінімуму з січня порівняно з вересневим рівнем 9%, показали попередні дані. Зростання виявилося набагато слабшим, ніж очікувалося аналітиками підйому на 8,4%.

Акції Airbus SE дешевшають на 0,3%. Європейська аерокосмічна корпорація у третьому кварталі збільшила чистий прибуток на 65%, прибуток до податкових та процентних виплат (EBIT) – на 37%, виручку – на 27%.

Airbus підтвердила прогноз, згідно з яким вона розраховує поставити клієнтам близько 700 літаків цього року. Скоригована EBIT за підсумками 2022 року планується близько 5,5 млрд євро.

Ціна паперів Porsche AG знижується на 2,9%, хоча німецький виробник автомобілів класу “люкс” повідомив про значне зростання операційного прибутку та виручки за дев’ять місяців поточного року.

Капіталізація NatWest Group Plc знижується на 8,5%, будучи лідером падіння в індексі Stoxx Europe 600. млн фунтів за аналогічний період роком раніше, проте показник виявився гіршим за консенсус-прогноз в 1,24 млрд фунтів.

Лідером зростання серед компонентів Stoxx 600 є акції австрійської нафтогазової групи OMV, що підскочили на 7,6%. Компанія зафіксувала операційний прибуток у липні-вересні у розмірі 3,5 млрд євро, що на 9% перевищило консенсус-прогноз, та повідомила про намір виплатити спеціальний дивіденд у розмірі 2,25 євро на акцію.

, ,

Українські аграрії просять Польщу побудувати широколійну залізничну гілку з України до Гданська через Литву

Українські аграрії звернулися до влади Республіки Польща з проханням про прокладання по її території ширококолійної залізничної лінії (з колією 1520 мм), яка з’єднає порт польського Гданська з українською та литовською залізничною мережею для експорту агропродукції та забезпечення західних кордонів України.

Відповідне звернення до президента Республіки Польща Анджея Дуда та її прем’єр-міністра Матеуша Моравецького направили провідні українські аграрні асоціації: Всеукраїнська аграрна рада (ВАР), Аграрний союз України, Український клуб аграрного бізнесу, Всеукраїнська асоціація громад, Спілка птахівників України та Українська аграрна на сайті ВАР у п’ятницю.

Згідно з зверненням, одним із найбільших та найближчих до України європейських портів є порт Клайпеди (Литва), який має значні вільні потужності з перевалки. Однак через відмінності у ширині колії між Польщею, Україною та країнами Балтії існує необхідність перевантаження вмісту вагонів на прикордонних переходах між країнами або перестановки вагонних візків, що не дозволяє повноцінно реалізувати експортно-імпортний потенціал порту Клайпеди.

У свою чергу, використання автотранспорту або контейнерів як альтернативи залізничним перевезенням погано підходить для транспортування масових навантажувальних вантажів (вугілля, руда, зернові, метал) на великі відстані та збільшує їхню вартість до неконкурентного рівня. Крім того, у разі використання контейнерних терміналів пропускна здатність залізничної лінії буде обмежена їх потужностями, що також не дозволить повністю використовувати потенціал.

“На нашу думку, прокладання залізничної лінії з шириною колії 1520 мм територією Республіки Польща, яка з’єднає українську та литовську залізничні мережі, а також приєднає до них порт Гданськ для перевезень вантажів та пасажирів, дозволяє вирішити вищезгадані проблеми”, – зазначається у зверненні українських. аграріїв.

При цьому наголошується на тому, що такий логістичний шлях дасть значні позитивні фінансові та економічні ефекти для Польщі та України не лише через збільшення експортно-імпортних потужностей, а й об’єднання економічного простору Польщі, країн Балтії та України.

Такий проект може бути реалізований шляхом реконструкції існуючої залізничної мережі та будівництва суміщеної колії або будівництва окремої залізничної гілки.

Як повідомлялося, у червні 2022 року віце-прем’єр Польщі Ярослав Качинський заявив, що питання будівництва даного ширококолійного залізничного шляху вже попередньо схвалено польським та українським урядом.

ВАР на початку червня вже пропонувала побудувати на території Польщі 300 км ширококолійних залізничних колій для прямих поставок зерна до литовського порту Клайпеди, що дозволить не перевантажувати вміст вагонів на прикордонних переходах Україна-Польща та Польща-Литва через різницю в ширині залізничних колій. цих країнах.

, , ,

Фондові індекси країн АТР опускаються у п’ятницю

Фондові індекси країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону (АТР) опускаються під час торгів у п’ятницю, трейдери оцінюють підсумки засідання Банку Японії та квартальні звіти компаній.

Китайський індекс Shanghai Composite до 8:21 кск впав на 1,4%, у той час як гонконгський Hang Seng – на 2,9%.

Лідерами падіння котирувань на Гонконзькій фондовій біржі виступають акції Country Garden Holdings Co. Ltd. (-9,9%), China Mengniu Dairy Co. Ltd. (-9,5%) та Longfor Group Holdings Ltd. (-9,2%).

Акції China CITIC Bank Corp. дешевшають на 0,3%. Китайський банк у третьому кварталі трохи збільшив чистий прибуток на тлі збільшення чистого відсоткового доходу та операційного прибутку.

Значення японського індексу Nikkei 225 до 8:21 кск знизилося на 0,7%.

Банк Японії залишив незмінними основні параметри грошово-кредитної політики (ДКП) за підсумками дводенного засідання, що завершилося в п’ятницю.

Короткострокова відсоткова ставка за депозитами комерційних банків у ЦП залишена на рівні мінус 0,1% річних, цільова доходність десятирічних держоблігацій – близько нуля, йдеться в заяві японського ЦП, поширеній за підсумками засідання.

Це збіглося з очікуваннями більшості аналітиків.

Тим часом безробіття в Японії у вересні збільшилося до 2,6% порівняно з 2,5% місяцем раніше, свідчать дані міністерства внутрішніх справ та зв’язку країни.

Експерти в середньому прогнозували збереження показника на серпневому рівні, повідомляє Trading Economics.

Для порівняння, у вересні 2021 року безробіття перебувало на позначці 2,8%.

Найбільше дешевшають акції виробника промислових роботів Fanuc Corp. (-5,5%), яка опублікувала розчаровані інвесторами квартальні результати і погіршила річний попит, пославшись на послаблення попиту в Китаї.

Також у лідерах падіння в індексі знаходяться папери Kawasaki Kisen Kaisha Ltd. (-4,4%) та Hoya Corp. (-4,3%).

Південнокорейський індекс Kospi до 8:25 кск втратив 0,6%.

Котирування паперів одного з найбільших у світі виробників чіпів та електроніки Samsung Electronics Co. знижуються на 3,2%.

Папери іншого виробника мікросхем, SK Hynix Inc., падають на 6,7%, опускаючись другу сесію поспіль на тлі квартальних результатів, які не виправдали очікувань аналітиків, та повідомлення компанії про плани скорочення капітальних витрат.

Водночас акції автовиробників Kia Corp. зростають на 0,8%, Hyundai Motor Co. – на 1,3%.

Австралійський індекс S&P/ASX 200 знизився на 0,9%.

Капіталізація найбільших гірничодобувних компаній світу BHP та Rio Tinto зменшилася на 5% та 4,4% відповідно.

,

Нафта знижуються у п’ятницю, Brent – $96,2 за барель

Ціни на нафту знижуються під час торгів у п’ятницю після впевненого зростання напередодні.

Грудневі ф’ючерси на сорт Brent на лондонській біржі ICE Futures до 8:00 кск подешевшали на $0,77 (0,79%) – до $96,19 за барель. За підсумками торгів у четвер вони зросли на $1,27 (1,33%), до $96,96 за барель.

Котирування ф’ючерсів на WTI на грудень на електронних торгах на Нью-Йоркській товарній біржі (NYMEX) до вказаного часу знизилися на $0,94 (1,06%) – до $88,14 за барель. За підсумками попередніх торгів, вони збільшилися на $1,17 (1,33%), до $89,08 за барель.

Незважаючи на зниження п’ятниці, ціни на нафту можуть завершити тиждень зростанням на тлі різкого падіння курсу долара, а також даних про експорт США.

Тим часом інвестори зберігають обережність на тлі невизначеного прогнозу попиту у зв’язку зі зростанням інфляції, підвищенням відсоткових ставок і ризиками рецесії, що ростуть, пише Trading Economics.

Раніше цього тижня стало відомо, що комерційні запаси нафти в США минулого тижня збільшилися на 2,59 млн барелів, тоді як опитані Bloomberg експерти очікували більшого помірного зростання – на 1,5 млн барелів.

У доповіді Міненерго США також повідомлялося, що товарні запаси бензину знизилися на 1,48 млн. барелів, а резерви дистилятів збільшилися на 170 тис. барелів. Аналітики прогнозували зниження бензину на 1,5 млн барелів, за дистилятами – на 1 млн барелів.

,

Як продати авто вигідно, якщо в країні війна!

На сьогоднішній день продати авто можна у різний спосіб. При цьому таких варіантів налічується набагато більше, ніж, наприклад, 5-10 років тому. На це вплинули можливості комунікації інфраструктури. Основною зміною продажу автомобілів став активний розвиток різних інтернет ресурсів. Сьогодні продати машину можна через соціальні мережі, дошки безкоштовних оголошень, канали телеграм. Ці ресурси витіснили звичні методи реалізації транспорту через друковані ЗМІ та авторинки.

Окрім приватного продажу та активного пошуку потенційних покупців можна скористатися такою послугою, як автовикуп у Києві та інших регіонах України. Дослідження та аналіз авторинку показав, що автовикуп є найпростішим і найвигіднішим способом швидкого продажу автомобіля, ніж інші способи реалізації машини з пробігом.

Поради щодо пошуку надійної компанії з автовикупу

Автовикуп користується неабиякою популярністю. Тому щороку в країні відкривається до 10-15 нових компаній, які надають послуги у цьому напрямку. Важливо розуміти, що багато організацій працюють не законно та без ліцензій, що надалі може завдати автовласникам багато неприємностей. Якщо вперше вирішили продати авто і хочете зробити все правильно, комфортно, вигідно та швидко, радимо відповідально підійти до вибору компанії. Для цього достатньо:

  • зателефонуйте до кількох організацій та уточніть умови співпраці Компанії, які працюють на прозорих умовах та законно, одразу розкажуть про всі деталі угоди, нададуть безкоштовні консультації;
  • укладаючи угоду, надійна компанія обов’язково надає двосторонній договір купівлі-продажу;
  • організації з великим досвідом роботи суворо дотримуються термінів виконання зобов’язань. На відміну від компаній одноденок та шахраїв, надійні компанії не працюють на виплат і проводять негайну виплату відразу після підписання договору.

Основні умови та переваги роботи з чесними та досвідченими компаніями

Замовляючи викуп авто в Києві та інших регіонах України, важливо пам’ятати, що надійні компанії мають власні сайти. На сторінках сайту можна отримати не тільки основну інформацію про послуги, але й ознайомитися з історією діяльності компанії, її досвідом. Від останнього критерію залежатиме багато чого: оперативність роботи, логістика, можливість роботи з різними категоріями транспорту, у тому числі і з проблемними, територіальним охопленням клієнтів, інше. Додатково можна вивчити відгуки діяльності компанії, які клієнти залишають на різних інтернет ресурсах.

Українські компанії, що надають автовикуп, також надають низку додаткових послуг:

  • консультації, які стосуються будь-яких питань авторинку;
  • безкоштовна оцінка транспорту;
  • укладання угод за адресою клієнта;
  • оформлення документів;
  • обмін автомобілів у системі Trade-in.

Однією з таких компаній є ShopAvto, яка здійснює свою діяльність на авторинку України понад 10 років. На офіційному сайті ШопАвто представлений повний перелік сервісу, що надається, доступного власникам автомобілів різних моделей і марок.