Business news from Ukraine

ЗЕЛЕНСЬКИЙ ПОДЯКУВАВ THE ATLANTIC COUNCIL ЗА НАГОРОДУ УКРАЇНСЬКОМУ НАРОДУ

Президент України Володимир Зеленський подякував The Atlantic Council, лауреатом нагороди якого “За визначне лідерство” став український народ.

“Від імені всіх українців я дякую вам за цю нагороду. Нагородити весь український народ – правильно і справедливо, адже мужність – це наша національна риса характеру. Сьогодні весь світ бачить це і захоплюється героїзмом українців”, – сказав він у відеозверненні, розміщеному в четвер уранці в його телеграм-каналі.

“Водночас, хочу, щоб для всіх це не ставало чимось буденним. Для цього слід говорити і пам’ятати, що за сміливістю, мудрістю нашого народу стоять тисячі реальних історій, імен, подвигів”, – сказав він.

,

“БІОФАРМА” ЗАКРИВАЄ ПОТРЕБУ УКРАЇНИ В ПРЕПАРАТАХ КРОВІ НА 100% – ДИРЕКТОР МЕРЕЖІ ПЛАЗМАЦЕНТРІВ

“Біофарма” закриває потребу внутрішнього ринку в препаратах крові на 100%, може відновити їх експорт, заявила директор мережі плазмацентрів компанії Оксана Мулярчук.

“Потреба в препаратах крові на сьогодні закрита на 100%, ми закриваємо потребу всіх лікарень та військових госпіталів”, – повідомила вона агентству “Інтерфакс-Україна”.

Мулярчук пояснила, що потреба в таких препаратах із початку війни скоротилася, зокрема через те, що значна частина онкологічних пацієнтів, які потребують таких препаратів, виїхала за кордон.

При цьому вона наголосила, що МОЗ постійно моніторить наявність запасів препаратів крові на складах.

Крім того, за словами Малярчук, “Біофарма” почала відновлювати роботу своїх плазмацентрів. Так, протягом двох місяців із початку війни працювали плазмацентри у Черкасах та Сумах, які заготовляли лише компоненти крові, а на початку травня компанія відновила роботу центрів із забору плазми у Черкасах та Кам’янському, запускає роботу центру у Сумах.

“На жаль, у нас є центри, в яких ми поки що не можемо відновити роботу. Наприклад, у Харкові ми не можемо відновити роботу через воєнні дії. У Києві робота плазмацентру не відновлена з технічних причин – ми чекаємо на можливість обладнати бомбосховище в будівлі, де він розташований”, – сказала вона.

Як повідомлялося, Кабмін передбачив можливість скасувати заборону на експорт препаратів крові до скасування воєнного стану на підставі обґрунтованого подання МОЗ за умови задоволення потреб системи охорони здоров’я у таких препаратах.

Раніше біофармацевтична компанія “Біофарма” (Київ) повідомляла про плани до 2025 року інвестувати у розвиток мережі плазмацентрів $20-23 млн, побудувати плазмацентри та центри крові у кожному обласному центрі України.

, ,

“УКРПОШТА” У КВІТНІ ЗБІЛЬШИЛА ЕКСПОРТ У 4 РАЗИ ПРОТИ БЕРЕЗНЯ

“Укрпошта” за березень-квітень доставила понад 926 тонн експортних відправлень до країн світу, пік припав на квітень.

Як повідомила пресслужба компанії в середу, у квітні українці відправили “Укрпоштою” за кордон понад 300 тис. посилок загальною вагою майже 750 тонн.

“Тобто обсяг експорту за квітень учетверо перевищує обсяг експорту за березень. Для порівняння: обсяг експортних відправлень за 2021 рік становив 4865 тонн”, – ідеться у повідомленні.

За даними компанії, найбільший обсяг експорту з України припав на Польщу: за березень-квітень українці надіслали до цієї країни посилки сукупною вагою понад 330 тонн, що становить 35% від усього експорту за аналогічний період. До війни на Польщу припадало 6-8 тонн експортних відправлень із України за місяць.

Національний поштовий оператор також зазначає, що змінюється структура експорту. Якщо в березні та квітні переважали соціальні посилки – тобто відправлення в межах послуги “Посилка з дому”, то з початку травня спостерігається збільшення комерційних відправлень, тобто традиційного експорту, що складається переважно з відправлень українських підприємців, котрі продають свої товари за кордон.

Позитивну тенденцію також демонструє зростання посилок до США: обсяг збільшився у 2,5 разу – до 115 тонн за квітень порівняно з 45 тоннами за березень, тоді як відправлення до Польщі, яка два місяці тримала повне лідерство, зменшуються.

“Ми, як і всі компанії зараз, вчимося працювати в умовах війни. Для “Укрпошти” такі умови – це не лише зміна логістики через закрите небо, нові труднощі з перевезенням відправлень дорогами України, а й різке зростання навантаження на сортувальні центри. Якщо раніше український експорт приймали Польща та Словаччина, то зараз ми знайшли можливість вивозити експорт до ще чотирьох транзитних країн – Латвії, Румунії, Угорщини та Молдови – і вже там перевантажувати українські посилки на авіарейси наших партнерів. Це знизить навантаження на сортувальні центри Польщі та Словаччини, які від початку війни приймали український експорт”, – наводяться слова генерального директора компанії Ігоря Смілянського.

За його словами, “Укрпошта” наразі шукає способи оптимізувати процес сортування на своїх центрах, щоб обробляти відправлення швидше.

У компанії також зазначають, що з початку війни основним партнером “Укрпошти” з організації міжнародних відправлень стала Пошта Польщі. Саме до Польщі надходить значна частка українського імпорту (близько 150 тонн на місяць), а також через Польщу проходить значна частина українського експорту (близько 200 тонн експорту адресно до Польщі та понад 250 тонн українського експорту до інших країн, який через Пошту Польщі проходить транзитом на місяць).

,

МИ НАРОДЖЕНІ В УКРАЇНІ. І МИ ЗАРЯДЖЕНІ ПЕРЕМАГАТИ! – СЕО ПАРІМАТЧ УКРАЇНА

Parimatch Ukraine та Олександр Усик звернулися до українців із потужним переможним закликом у новій спільній кампанії на підтримку України
Українці – це нові супергерої. Ті, хто день за днем відкривають нові приховані суперсили та надможливості. Мужність, стійкість та сміливість української нації дивують весь світ, а єдністю захоплюються. Жителі країни всупереч обставинам власноруч створюють те, що силою не відібрати – перемогу вільної нації.
Parimatch Ukraine, перша легальна букмекерська компанія з українським корінням, та Олександр Усик, українській чемпіон з боксу у надважкій вазі, звернулися до всіх громадян України із потужним та переможним закликом – «Народжені в Україні – Заряджені перемагати».

«Ми знаємо, що Україна починається з кожного. І кожен робить все можливе для спільної перемоги: наші мужні воїни ведуть запеклі бої за Україну, сміливі волонтери допомагають у режимі 24/7 тим, кому це вкрай необхідно. Спортсмени беруть участь у благодійних матчах за мир та долучаються до гучних рекламних кампаній в підтримку нашої країни. Разом ми віримо та наближаємо перемогу. Бізнесу потрібно зберігати холодний розум, рівновагу та відповідальність перед країною. Боронити економічний та цифровий фронт», – зазначила Наталія Гілевич, СЕО Parimatch Ukraine.
Parimatch Ukraine – це український бізнес. Компанія пишається українським корінням та категорично засуджує військову агресію в бік України. Обов’язок національного бізнесу сьогодні: відновити роботу, дотримуватися всіх фінансових зобов’язань перед державою та підтримувати моральний дух наших громадян.
Parimatch – народжені в Україні. Заряджені перемагати!

,

ЗАСПІВАЄМО НА ВСЮ ЄВРОПУ! ЯК АНАЛІТИКИ ОЦІНЮЮТЬ ШАНСИ KALUSH ORCHESTRA СТАТИ ПЕРЕМОЖЦЕМ НА ЄВРОБАЧЕННІ 2022

Вже сьогодні в італійському Турині почнеться 66-й пісенний конкурс “Євробачення 2022”. Україну представлятиме гурт Kalush Orchestra з піснею “Stefania”, яку лідер колективу Олег Псюк присвятив своїй мамі. За час повномасштабного вторгнення рф в Україну, пісня вже посіла високі місця у європейських хіт-парадах та стала трендом у TikTok.

Аналітики Parimatch Ukraine пророкують українцям впевнену перемогу у конкурсі. Перший легальний букмекер оцінює ймовірність перемоги гурту з України у рекордні 73%. Головними конкурентами українців на Євробаченні Parimatch Ukraine вважають учасників з Великобританії, Італії та Швеції. Заспіваємо на всю Європу!
Півфінали Євробачення пройдуть 10 та 12 травня, а гранд-фінал – 14 травня. Конкурс транслюватись на каналі “UA:Культура” та на діджитал платформах “Суспільного мовлення”.

Нагадаємо, що після повномасштабного російського вторгнення в Україну Європейський мовний союз позбавив росію права брати участь у Євробаченні-2022, а самих росіян – можливості голосувати за переможця конкурсу.

,

“КИЇВСТАР” РОЗШИРИВ ДО 16 КРАЇН НАДАННЯ ВНУТРІШНІХ ТАРИФІВ У РОУМІНГУ

Абоненти мобільного оператора “Київстар” тепер можуть спілкуватися за своїми “домашніми” тарифами в 16 країнах ЄС.

Як повідомила пресслужба компанії в середу, до дев’яти країн ЄС (Польща, Словаччина, Румунія, Угорщина, Молдова, Німеччина, Італія, Литва та Чехія), де вже понад місяць абоненти можуть користуватися мобільним зв’язком та інтернетом за тарифами, як в Україні, “Київстар” додає ще Францію, Іспанію, Австрію, Болгарію, Нідерланди, Латвію та Естонію.

Окрім того, як зазначається, оператор збільшує перелік тарифних планів, для яких діють нові умови. В контрактних та бізнес-клієнтів, як і раніше, вони працюють майже у всіх тарифах, а для абонентів передоплати будуть доступні не лише у тарифах “Твій” і “Все разом”, але ще й у частині пропозицій 2019-2020 рр.

“У колаборації з іноземними партнерами ми змогли суттєво змінити умови міжнародного роумінгу. Завдяки цьому понад 80% наших клієнтів можуть користуватися дзвінками та інтернетом за кордоном, просто оплачуючи свій тариф. Це не лише дешевше та зручніше для них, а й дуже важливо для українського телекому. Чим більше клієнтів за кордоном оплачуватимуть свій тариф і користуватимуться послугами “Київстар”, тим більше ми зможемо інвестувати у відновлення інфраструктури в Україні та на підтримку клієнтів у районах із бойовими діями”, – наводяться слова керівника департаменту додаткових послуг та операторських відносин “Київстару” Олександра Галушка.

,