Business news from Ukraine

ОЩАДБАНК СПЛАТИТЬ ДО БЮДЖЕТУ РЕКОРДНИЙ РОЗМІР ДИВІДЕНДІВ

Кабінет Міністрів України на засіданні 28 квітня затвердив річний звіт та розподіл прибутку Ощадбанку за 2020 рік. Згідно зі звітністю, підтвердженою зовнішнім аудитом ТОВ «Ернст енд Янг Аудиторські послуги», прибуток банку за 2020 рік становить 2,78 млрд грн. Відповідно до рішення уряду державний бюджет отримає дивіденди в розмірі 897 млн грн. Це найбільша сума дивідендів, яку Ощадбанк сплатить акціонеру – державі з моменту свого заснування. Решту прибутку буде спрямовано до резервного фонду та на покриття збитків минулих років (139 млн грн та 1,8 млрд грн відповідно).

«Звітний 2020 рік був сповнений бурхливих подій, які «струснули» весь світ. Глобальна криза, пов’язана з пандемією, спричинила небачені до цього часу виклики в усіх сферах нашого життя. Мені приємно констатувати, що попри всі труднощі Ощадбанк гідно впорався з цими викликами. Нам вдалось забезпечити стабільну роботу фінансового інституту, а також зберегти довіру більш ніж 7 мільйонів клієнтів», – зазначив у вступному слові до річного звіту голова правління Ощадбанку Сергій Наумов.

Прес-служба Ощадбанку

,

“КИЇВСТАР” ЗБІЛЬШИВ ПОКРИТТЯ 4G-МЕРЕЖІ У 815 Н. П.

Мобільний оператор “Київстар” збільшив покриття мережі 4G (LTE) у всіх областях України та підключив до нових мобільних технологій ще 815 населених пунктів.

Як повідомила прес-служба компанії у п’ятницю, для цього оператор активував технологію швидкісної передачі даних (LTE) на 452 базових станціях.

Так, у південних областях України покриття 4G збільшено на території 316 населених пунктів, у Дніпропетровській – 97, Донецькій і Луганській – 81, у західних областях – у 238, у центральних областях – у 83 населених пунктах.

У повідомленні наголошується, що в першому кварталі 2021 року “Київстар” інвестував у розвиток нових технологій зв’язку понад 1 млрд грн, що дало змогу суттєво збільшити територію покриття мережі 4G.

Станом на кінець квітня 2021 року “Київстар” встановив в Україні понад 15,5 тис. базових станцій, на яких активована технологія LTE (4G). У результаті понад 87% населення України може користуватися доступом до послуг 4G у мережі оператора.

Компанія продовжує будівництво мобільних мереж нового покоління, щоб до 2022 року доступ до 4G був у 90% населення.

RYANAIR У ЛИПНІ ЗАПУСКАЄ РЕЙСИ ЗІ ЛЬВОВА У ПАФОС

Ірландський лоукостер Ryanair із липня в межах літнього розкладу запускає рейси зі Львова у Пафос (Кіпр).

Як повідомила прес-служба авіакомпанії в четвер увечері, цей рейс виконуватиметься двічі за тиждень.

Водночас через регулярні зміни обмежень з огляду на COVID-19 клієнти можуть відкласти або змінити дати поїздки до двох разів із нульовою комісією до кінця жовтня 2021 року запевнила менеджер із продажу та маркетингу Ryanair у країнах Центральної та Східної Європи і на Балканах Ольга Павлонка, слова якої наведено в релізі.

Нині прямих рейсів на цьому напрямі немає.

, , ,

ВИДАНО ДИТЯЧУ КНИГУ ПРО ВАКЦИНАЦІЮ «КАЗКА ПРО ТЕ, ЯК СТАТИ СУПЕРГЕРОЄМ»

До Всесвітнього тижня імунізації 2021, який відзначається у цьому році з 24 по 30 квітня, ГО «Батьки за вакцинацію» видала дитячу книжку «Казка про те, як стати супергероєм».
Книжка знайомить читача з Принцесою Вакциною, а також в зрозумілій формі пояснює, чому потрібні щеплення. Казка розрахована на дітей, батьків, вчителів, вихователів, лікарів та медичних сестер. В книзі також є цікаві факти про вакцинацію та розмальовка.
Казку спеціально на прохання ГО «Батьки за вакцинацію» написала засновниця проєкту для батьків МамаWOW, письменниця та двічі мама Наталія Рибачик.
“Мовою казки з дітьми можна говорити на складні, але надзвичайно важливі теми. Діти – це майбутнє нашої країни. І дуже хочеться, щоб вони були здоровими та щасливими”, – говорить Наталія Рибачик.
Федір Лапій батько, лікар фахівець з вакцинації, голова Правління ГО “Батьки за вакцинацію” впевнений: “Вустами дитини говорить правда. І хоча це й казка, але в ній так легко впізнати сьогодення. З самого дитинства казки нас вчать, як потрібно правильно вчиняти”.
“Наші діти мають право на захист. І лише ми, батьки, можемо забезпечити виконання цих прав”, – говорить Тимофій Бадіков, засновник ГО “Батьки за вакцинацію”.
“Ця казка, як історія з нашого теперішнього життя. І дорослим варто зробити все, щоб це теперішнє життя знову перетворилася лише на казку”, – підтримує Ірина Андріяш, співзасновниця ГО “Батьки за вакцинацію”.
Ідея про те, щоб героями казки стали корівки та бички, належить Федору Івановичу Лапію, голові ГО “Батьки за вакцинацію”. З латинської вакцини – «vaccinae» – перекладається як «коров`ячий», тому що саме корови надихнули вченого Едуарда Дженнера на ефективну боротьбу з натуральною віспою.
Наразі книга буде безкоштовно розповсюджуватися по всій території України завдяки потужній мережі соціальної ініціативи «Агенти змін з вакцинації» (агенти змін представлені у 16 регіонах України). Друк казки став можливим завдяки компанії GLEWDOR.
Кожен з нас своїми діями та правильним вибором робить маленький крок до здорового майбутнього нашої країни.
ДОВІДКА
ГО «Батьки за вакцинацію»
Громадська організація “Батьки за вакцинацію” створена батьками, які хочуть отримувати оперативну та достовірну інформацію щодо наявності та якості вакцин в України. Організація працює з 2016 року. Головною метою Організації є попередження інфекційних хвороб через забезпечення загальної доступності імунізації.
Агенти змін з вакцинації
Агенти змін з вакцинації – це лікарі, батьки та представники ЗМІ, які були учасниками та студентами тренінгів з вакцинації і які проводять інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення задля підвищення рівня освіченості щодо вакцинації в Україні.
Компанія GLEWDOR
ТОВ “Глюдор” – це український виробник та імпортер систем для транспртування та тимчасового зберігання термолабільних препаратів, а також компонентів крові на всіх рівнях “холодового ланцюга”.
Анотація до книги «Казка про те, як стати супергероєм»:
Підступний Вірус загрожує жителям Землі. Принцеса Вакцина поспішає на допомогу діткам та дорослим. Вона поділиться з ними своєю суперсилою, яка допоможе протистояти Вірусу. Тепер діти дізнаються про важливість щеплення та стануть до лав супергероїв, щоб допомагати Принцесі Вакцині.

СК “ЄВРОІНС УКРАЇНА” ЗАСТРАХУВАЛА МАЙНО ТА БІЗНЕС “КИЇВСТАРУ”

Страхова компанія “Євроінс Україна” (Київ) і мобільний оператор “Київстар” підписали договір комплексного страхового захисту майна та бізнесу на один рік, повідомляється у прес-релізі страховика.

Зазначається також, що договір покриває максимально можливий перелік ризиків.

“Підписання такого серйозного контракту з Євроінс стало можливим багато в чому завдяки нашій професійній роботі з провідними світовими перестрахувальними компаніями”, – зазначив голова правління СК “Євроінс Україна” Янко Ніколов, слова якого наведено у прес-релізі.

Раніше повідомлялося, що у 2020 році “Євроінс Україна” застрахувала товари у понад 500 роздрібних магазинах “Київстар” у всій країні.

Київстар – найбільший український оператор телекомунікацій, якого обрали 26 млн абонентів мобільного зв’язку і понад 1 млн абонентів фіксованого інтернету. Компанія надає послуги на основі широкого спектру мобільних та фіксованих технологій, зокрема 4G.

Акціонери “Київстар” – міжнародна група VEON, головний офіс у Нідерландах. Акції групи перебувають в обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) і Euronext (Амстердам).

СК “Євроінс Україна” працює на українському ринку з 1992 року. Входить до складу болгарської Euroins Insurance Group AD – однієї з найбільших незалежних страхових груп, що діють у країнах Центральної, Східної та Південно-Східної Європи.

“Євроінс Україна”- універсальний non-life страховик із майже 100 представництвами у всій країні. Має 25 ліцензій, із них 16 – за добровільними і 9 – за обов’язковими видами страхування. Компанія активно розвиває свій портфель із автострахування, медичного страхування, страхування майна та вантажів для приватних і корпоративних клієнтів, є членом МТСБУ і входить до ТОП-10 страхових компаній України за ОСЦПВ.

З початку 2021 року “Євроінс Україна” є членом Національної асоціації страховиків України (НАСУ), яка об’єднала лідерів національного ринку класичного страхування.

,

“КИЇВСТАР” ЗБІЛЬШИВ ДОХІД НА 15%

Мобільний оператор “Київстар” у січні-березні 2021 року збільшив загальний дохід на 15% порівняно з аналогічним періодом 2020 року – до 6,842 млрд грн, свідчать дані фінансового звіту акціонера компанії, міжнародної групи Veon.

Згідно з оприлюдненими на офіційному сайті Veon даними, за перший квартал “Київстар” збільшив показник EBITDA на 15,3% порівняно з аналогічним торішнім періодом – до 4,658 млрд грн. Маржа EBITDА зросла на 0,2 процентних пункту (п. п.) – до 68,1%.

Доходи від послуг мобільного зв’язку збільшилися на 14,9% – до 6,357 млрд грн.

Згідно з власним звітом оператора, “Київстар” прискорив будівництво мереж швидкісної передачі даних, що вплинуло на збільшення на 24,3% кількості абонентів 4G.

У свою чергу використання мобільного інтернету на одного абонента збільшилось на 27,5%.

“Ми очікуємо, що “Київстар” продовжить показувати двозначне зростання виручки до кінця 2021 року”, – наголошується у фінзвіті Veon.

Veon відзвітував, що покриття 4G-зв’язком “Київстар” в Україні досягло 87%, (приріст на 10 п.п. у річному еквіваленті), а проникнення 4G мобільного зв’язку в мережі оператора – 38% -ї позначки.

Середній дохід від абонента (ARPU) мобільного зв’язку зріс до 82 грн, або на 16,1%, споживання голосових послуг (MoU) – на 5,1%, до 633 хвилин.

Кількість абонентів мобільного зв’язку “Київстар” у січні-березні скоротилася на 1,15% – до 25,7 млн.

“Зниження відбулося переважно через скорочення кількості користувачів multi sim на ринку і зниження валового приросту (користувачів) під час карантину, коли суворі заходи в другому кварталі 2020 року призвели до часткового закриття магазинів “Київстар” і зниження мобільності клієнтів”, – зазначається у звіті Veon.

Доходи фіксованого зв’язку збільшилися на 17,2% – до 451 млн грн, показник ARPU “Домашнього інтернету” – на 5,4%, до 85 грн. Кількість абонентів фіксованого інтернету збільшилася на 11,5%, до позначки в 1,15 млн користувачів.

Капітальні інвестиції за звітний період, згідно зі звітом Veon, збільшилися на 18% (без урахування вартості ліцензій на 4G зв’язок) і становили 1,590 млрд грн.

Виручка оператора у B2B зросла на 6% в першому кварталі 2021 року (порівняно з I кв.-2020), що на думку Veon, відображає просування “Київстар” нових цифрових рішень для своїх бізнес-клієнтів і швидке зростання великих даних.

У Veon також зазначили, що впровадження і використання цифрових технологій прискорилися за останні 12 місяців. У січні-березні 2021 року кількість користувачів системи самообслуговування MyKyivstar становила 2,7 млн, збільшившись на 76% рік проти року, тоді як кількість користувачів послуги “Київстар ТБ” збільшилася до 414,34 тис. абонентів.

У першому кварталі 2021 року “Київстар” перерахував до бюджету податків і зборів на загальну суму 2,3 млрд грн.

“Київстар” – найбільший український оператор телекомунікацій. Надає послуги зв’язку і передачі даних на основі широкого спектра мобільних і фіксованих технологій, зокрема 3G. Його послугами до кінця 2018 року користувалися майже 26,4 млн абонентів мобільного зв’язку і близько 0,9 млн клієнтів фіксованого інтернету.

Акціонером “Київстару” є міжнародна група Veon (раніше – VimpelCom Ltd.). Акції групи котируються на фондовій біржі NASDAQ (Нью-Йорк).