Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід

18 Вересня , 2023  

8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».

Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.

Організатором конференцій виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 550 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України, провідні виробники й імпортери.

Розподіл учасників за галузями мав такий вигляд:

– виробники — 57%;

– ритейлери — 21%;

– суміжні галузі — 18%;

– дистриб’ютори — 3%;

– ЗМІ — 1%.

Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:

– керівники відділів продажів — 17%;

– керівники відділів ВТМ — 16%;

– комерційні директори — 15%;

– генеральні директори, директори, заступники директорів — 11%;

– КАМ — 9%;

– керівники відділів, категорійні менеджери, менеджери з логістики — 7%;

– власники, директори з маркетингу — 6%;

– менеджери зі збуту — 6%;

– бренд-менеджери, маркетологи — 5%;

– керівники проектів — 2%;

– керівники відділів закупівель — 2%.

Партнерами конференції стали компанії:

Генеральний партнер – Терра

Офіційний партнер конференції – ProCare

Паперовий партнер – ТК Альбатрос
DIGITAL-партнер – 4Service Group

ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнесу

Ваш eco-friendly Партнер – Rendpacoeco

Трансформаційний Партнер – YouCoach

Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна

Наш Сильний Партнер – Батарейки НАША СИЛА

Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні – Ledova

Глобальний Логістичний Партнер – Global Logistics

Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee

Партнер з Контрактного виробництва – Крайтекс

Фарро Партнер – Кременчукм’ясо

Партнер з виробництва м’ясних консервів – Борисфен-Трейд

Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу – Вчасно

Партнер з аутсорсингу персоналу – Fillin

Партнер з пакування – ПАКАДО

Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування – Дніпропетровський комбінат харчових концентратів

Технологічний Партнер  – Listex

Офіційний Партер з безпеки – Sheriff

Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів – ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ
Енергетичний Партнер – Енергум

Ваш партнер здоров’я від природи- Фітосвіт
Молочний Партнер – Zinka

Девелопмент партнер – Альтерра Груп

Партнер за Підтримки – Агроспецпроект

Відкрила серію в серію виступів Катерина Калюжна, аккаунт директорка, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна. Вона презентувала огляд «Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів».

Продовжив серію оглядів Олександр Ясинський, співвласник і комерційний директор ТОВ «ТЕРРА». Тема його доповіді значилася як «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики».

Наталія Петрик, керівниця відділу бренд менеджменту ProCare, виступила з темою «Поетапна стратегія створення ВТМ косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу».

Вікторія Ільченко, бізнес-аналітик Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, розповіла про «Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою».

Сесію продовжив Денис Василюк, менеджер проєктів з інноваційних рішень для бізнесу Київстар. Його доповідь мала назву «Як ефективно будувати аналітику: кейси». Альона Руденко, комерційна директорка ТОВ «НАША СИЛА» презентувала доповідь «ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА».

Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «Рендпако-Еко», висвітлив питання «Сучасні тенденції українського ринку упаковки в порівнянні з ринками Європи: розбір закону України №1489 про обмеження обігу пластикових пакетів на території України».

Данил Іванов, Business Development Manager Listex, виступив із доповіддю «Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації».

Олександр Кустреюк, керівник проєкту Вчасно.EDI, розповів про «Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників».

Наступну доповідь презентували дві спікерки: Олена Федорова, директорка з продажів ТК «Альбатрос», і Ліна Стрельникова, керівниця відділу роботи з торговельними мережами. Їхній виступ мав назву «Усвідомлення споживача. Що таке і чому про це треба замислиться кожному. Приклад компанії повного циклу «Альбатрос».

Олексій Крилов, керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ «Крайтекс-Сервіс», і Світлана Попова, керівниця відділу маркетингу ТОВ «Афіна-Груп», презентували доповідь «Як під час війни ТОВ «Крайтекс-Сервіс» запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці».

Сергій Пашковський, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service, представив огляд «СХ та Digital рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші ІТ-інструменти для подолання кризи».

Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine, виступив з темою «Дефіцит кадрів в Україні та шляхи його подолання».

Після доповідей  учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник». Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 40 торгових мереж і понад 250 постачальників.

Закінчилась зустріч переходом до нагородження переможці щорічної  Національної  Премії «PrivateLabel-2023», єдиної в Україні Бізнес-нагороди, покликаної публічно відзначити досягнення та внесок ритейлерів та виробників у галузі розвитку СТМ та взаємодії зі споживачами!

Переможцями стали

  1. Номінація «Фаворит споживача» ТОВ «АТБ-маркет»
  2. Номінація «Прорив року» ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна»
  3. Номінація «Інновація року»  ТОВ «Ашан Україна  Гіпермаркет»
  4. Номінація «Краще співвідношення ціна-якість» ТОВ “ДЛК “ПІЛОТ”   Супермаркет “РОСТ”
  5. Номінація «Найкращий проєкт ВТМ у фармацевтичній галузі»  – ТзОВ «Маркет Універсал ЛТД»  Мережа Аптек “D.S.”
  6. Номінація «Найкращий проект Private Label-2023»  ТОВ «РУШ» Лінія магазинів EVA
  7. Номінація «Відкриття року» ТОВ «Арітейл» Мережа магазинів КОЛО
  8. Номінація «Вибір споживача» ТОВ “АЛЬЯНС РІТЕЙЛ ГРУП”
  9. Номінація «Найпопулярніший Private Label мережі»  Територія Мінімальних Цін
  10. Номінація «Внесок у розвиток Private Label-2023» ТОВ «ДЦ Україна» Watsons
  11. Номінація «Креативний проект Private Label» ТОВ «ОМЕГА» VARUS
  12. Номінація «Проєкт року Private Label-2023» Аврора Мультимаркет
  13. Номінація «Найстабільніший Private Label мережі» ТОВ «Вест Петрол Маркет», Мережа WOG
  14. Номінація «Еко Private Label– 2023» МЕРЕЖА АПТЕК “ANRI-PHARM”
  15. Номінація «Бестселер у категорії Private Label-2023» ПрАТ “МХП” “М’ясомаркет”, “Наша Ряба”, “Їжа свіжа”

Повний пост реліз

B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!

Інтерфакс-Україна – інформаційний партнер