8 вересня в Києві відбулася щорічна, 15-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2023: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».
Це щорічна міжнародна практична зустріч, яка дозволяє відділам ВТМ роздрібних мереж і компаній-постачальників почати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії й тактики ефективного розвитку бізнесу.
Організатором конференцій виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup, а учасниками стали понад 550 власників і топ-менеджерів роздрібних мереж України, провідні виробники й імпортери.
Розподіл учасників за галузями мав такий вигляд:
– виробники — 57%;
– ритейлери — 21%;
– суміжні галузі — 18%;
– дистриб’ютори — 3%;
– ЗМІ — 1%.
Розподіл аудиторії за рівнем менеджменту виглядав наступним чином:
– керівники відділів продажів — 17%;
– керівники відділів ВТМ — 16%;
– комерційні директори — 15%;
– генеральні директори, директори, заступники директорів — 11%;
– КАМ — 9%;
– керівники відділів, категорійні менеджери, менеджери з логістики — 7%;
– власники, директори з маркетингу — 6%;
– менеджери зі збуту — 6%;
– бренд-менеджери, маркетологи — 5%;
– керівники проектів — 2%;
– керівники відділів закупівель — 2%.
Партнерами конференції стали компанії:
Генеральний партнер – Терра
Офіційний партнер конференції – ProCare
Паперовий партнер – ТК Альбатрос
DIGITAL-партнер – 4Service Group
ІТ партнер – Спілка Автоматизації Бізнесу
Ваш eco-friendly Партнер – Rendpacoeco
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер з виробництва хлібобулочних напівфабрикатів – Мантінга Україна
Наш Сильний Партнер – Батарейки НАША СИЛА
Партнер з виробництва сублімованої продукції №1 в Україні – Ledova
Глобальний Логістичний Партнер – Global Logistics
Партнер Кава-Брейк – торгова марка MacCoffee
Партнер з Контрактного виробництва – Крайтекс
Фарро Партнер – Кременчукм’ясо
Партнер з виробництва м’ясних консервів – Борисфен-Трейд
Партнер з обміну електронними документами в галузі рітейлу – Вчасно
Партнер з аутсорсингу персоналу – Fillin
Партнер з пакування – ПАКАДО
Вітчизняний партнер з виробництва продуктів харчування – Дніпропетровський комбінат харчових концентратів
Технологічний Партнер – Listex
Офіційний Партер з безпеки – Sheriff
Партнер з виробництва авторських хлібобулочних та кулінарних виробів – ДОБРА ВЕЧЕРЯ & ЗЛАТА ПІЧ
Енергетичний Партнер – Енергум
Ваш партнер здоров’я від природи- Фітосвіт
Молочний Партнер – Zinka
Девелопмент партнер – Альтерра Груп
Партнер за Підтримки – Агроспецпроект
Відкрила серію в серію виступів Катерина Калюжна, аккаунт директорка, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна. Вона презентувала огляд «Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів».
Продовжив серію оглядів Олександр Ясинський, співвласник і комерційний директор ТОВ «ТЕРРА». Тема його доповіді значилася як «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики».
Наталія Петрик, керівниця відділу бренд менеджменту ProCare, виступила з темою «Поетапна стратегія створення ВТМ косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу».
Вікторія Ільченко, бізнес-аналітик Всеукраїнської Спілки Автоматизаторів Бізнесу, розповіла про «Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою».
Сесію продовжив Денис Василюк, менеджер проєктів з інноваційних рішень для бізнесу Київстар. Його доповідь мала назву «Як ефективно будувати аналітику: кейси». Альона Руденко, комерційна директорка ТОВ «НАША СИЛА» презентувала доповідь «ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА».
Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «Рендпако-Еко», висвітлив питання «Сучасні тенденції українського ринку упаковки в порівнянні з ринками Європи: розбір закону України №1489 про обмеження обігу пластикових пакетів на території України».
Данил Іванов, Business Development Manager Listex, виступив із доповіддю «Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації».
Олександр Кустреюк, керівник проєкту Вчасно.EDI, розповів про «Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників».
Наступну доповідь презентували дві спікерки: Олена Федорова, директорка з продажів ТК «Альбатрос», і Ліна Стрельникова, керівниця відділу роботи з торговельними мережами. Їхній виступ мав назву «Усвідомлення споживача. Що таке і чому про це треба замислиться кожному. Приклад компанії повного циклу «Альбатрос».
Олексій Крилов, керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ «Крайтекс-Сервіс», і Світлана Попова, керівниця відділу маркетингу ТОВ «Афіна-Груп», презентували доповідь «Як під час війни ТОВ «Крайтекс-Сервіс» запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці».
Сергій Пашковський, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service, представив огляд «СХ та Digital рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші ІТ-інструменти для подолання кризи».
Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine, виступив з темою «Дефіцит кадрів в Україні та шляхи його подолання».
Після доповідей учасники конференції продовжили роботу за столами перемовин «Мережа-постачальник». Це унікальний формат бізнес-зустрічей, під час яких провідні й нові постачальники українського ринку знайомляться й укладають домовленості про майбутні поставки. Цього разу «Столи перемовин» зібрали представників 40 торгових мереж і понад 250 постачальників.
Закінчилась зустріч переходом до нагородження переможці щорічної Національної Премії «PrivateLabel-2023», єдиної в Україні Бізнес-нагороди, покликаної публічно відзначити досягнення та внесок ритейлерів та виробників у галузі розвитку СТМ та взаємодії зі споживачами!
Переможцями стали
B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.
Ми завжди раді бачити вас на наших наступних конференціях!
Інтерфакс-Україна – інформаційний партнер