IDS Ukraine, найбільший гравець на ринку води в країні, у березні-липні цього року збільшила продажі традиційних продуктів на 8,4% порівняно з аналогічним періодом минулого року, повідомили агентству “Інтерфакс-Україна” в компанії.
“Порівнюючи показники цього і минулого року, ми бачимо середньомісячне зростання в березні-липні 2023 року на 8,4% відносно такого самого періоду 2022 року – і це без урахування продажів наших нових продуктів”, – зазначили в IDS Ukraine без уточнення абсолютних показників.
За оцінками компанії, вона утримує лідерство на ринку, на якому її частка до війни становила близько 40%.
В IDS Ukraine заявили про посилення інноваційної активності останнім часом і виведення нових продуктів у суміжних категоріях: енергетик на мінеральній воді “Воля” і лимонад “Моршинська” в трьох смаках: яблуко, апельсин з персиком і грейпфрут, проте не уточнили обсягів їхніх продажів.
Щодо експорту компанія повідомила, що з початку війни зосередилася на внутрішньому ринку, забезпеченні гуманітарних потреб і створенні резервів.
“Наразі ми здійснюємо лише тестові поставки та аналізуємо продажі, а чітка експортна стратегія – ще на етапі розробки”, – зазначили в IDS Ukraine.
Компанія, наголошуючи на впливі репутації брендів на вподобання споживачів, також заявляє про благодійну допомогу від початку війни на суму 230 млн грн, співпрацю з понад 200 благодійними фондами та безоплатне надання продукції на суму понад 160 млн грн.
IDS Ukraine – українська група компаній, заснована 1996 року, найбільший національний виробник бутильованих вод. До складу холдингу входить Моршинський завод мінеральних вод “Оскар”, “Миргородський завод мінеральних вод”, дистриб’юторська компанія “ІДС” і оператор доставки води “ІДС Аква Сервіс”.
ГК володіє торговими марками “Моршинська”, “Миргородська”, “Аляска” і “Аква Лайф”.