Business news from Ukraine

Розвиток YouTube-каналу в 2022 році – тренди та рішення

6 Жовтня , 2022  

2025 року YouTube виповниться 20 років. На сьогодні він залишається однією з найбільш перспективних цифрових платформ, що швидко зростають, і міцно утримувати світове лідерство в сегменті відеохостингів. Останніми роками сервіс все більше уваги приділяє підтримці клієнтів у сфері відеомаркетингу та інтеграції платформи з іншими рекламними сервісами, такими як Google Ads. При цьому вимоги до власників каналів у сфері дотримання правил розміщення контенту також розширюються і швидко отримати широку аудиторію передплатників для блогерів або брендів-початківців є досить непростим завданням.

Першим кроком до пошуку та розширення аудиторії, якій будуть корисні ваші знання та інформація, буде розуміння того, де ці здібності та ідеї перетинаються з перспективними темами.

У просуванні тих чи інших каналів у рекомендації та тренди YouTube в основному користується аналізом даних, заснованому на системі складних та заплутаних алгоритмів та наданні глядачеві того контенту, який його більшою мірою цікавить.

Щоб досягти успіху на YouTube в 2022 році, потрібно тією чи іншою мірою зрозуміти суть цих алгоритмів і глибоко вникнути в динаміку платформи. Зрештою, це допоможе визначити, що працює для інших схожих каналів і де ви можете змінити ситуацію на свою користь. Ось кілька порад, які допоможуть вам розширити свій канал YouTube з урахуванням останніх змін на цій платформі.

1. Створення повноцінного трейлера каналу (вітального відео)

На ваш канал може заходити багато відвідувачів, про яких ви навіть не підозрюєте, але якщо у вас немає нормального та інформативного трейлера, вони можуть не зрозуміти про що ваш контент, і просто не підпишуться і не підуть в інше місце. Трейлер – це по суті резюме Вашого каналу, і від того, наскільки він буде цікавим для глядача, безпосередньо залежить постійна притока нових передплатників.

2. Налаштування націлювання аудиторії та ключових слів.

Для YouTube ключові слова мають вирішальне значення, оскільки на них орієнтується більшість алгоритмів платформи. Вибір відповідних ключових слів та їхнє грамотне застосування в назві та описі відео може сильно вплинути на його ефективність. Це відбувається тому, що YouTube, як і Google загалом, є величезною пошуковою системою. Автори, які усвідомлюють це і роблять відповідні дії, мають більш простий спосіб розвитку каналу YouTube.

3. SEO-оптимізація відео для YouTube.

Розібравшись із ключовими словами, можна приступити до більш тонкого настроювання контенту під глядацьку аудиторію. Для цього потрібно використовувати кілька простих але ефективних прийомів, таких як оптимізація заголовка і насичення його релевантними ключовими фразами, створення адаптованого під пошук опису до відео, використання ефективних тегів та ін. як вашою основною аудиторією є все ж таки не роботи а живі люди, у яких перевантаженість ключовими фразами може викликати відторгнення.

4. Створення якісного інтро для відео.

Для цього вам знадобиться трохи творчості та знань у графічному дизайні. Рекомендується насамперед використовувати кольорові варіанти, окрім чорного, червоного та білого. Це створить достатньо різноманітності, щоб зацікавити людей і, зрештою, продовжить перегляд вашого відео. При цьому довжина програвання інтро не повинна перевищувати 5-10 с, оскільки занадто затягнуте вступ може відлякати частину потенційної аудиторії.

5. Слідкуйте за часом перегляду ваших роликів та утриманням глядачів.

YouTube прагне, щоб користувачі залишалися на платформі протягом тривалого часу. Чим довше користувач залишається, тим більше реклами він побачить. Тому алгоритми пошуку YouTube надають перевагу відео з більш тривалим часом перегляду.

6. Переглядайте статистику YouTube Analytics

Аналіз кожного відео та реакції аудиторії на нього є критично важливим елементом у розкручуванні будь-якого каналу на YouTube. Оскільки ви продовжуєте публікувати відео, настав час оцінити їх успіх та знайти додаткові напрями для покращення контенту.

7. Спілкуйтесь та кооперуйтеся з іншими авторами YouTube

Партнерство з іншими ютуберами значно спрощує розвиток каналу, оскільки дозволяє перейняти досвід та уникнути багатьох помилок. Також потужним інструментом розкручування є рекомендації партнерських каналів підписатися на ваш контент.

8. Нагадування про підписку та заохочення глядачів.

Деякі люди можуть часто дивитися відео, але залишатися не підписаними на канал. Оскільки вони часто дивляться ваші відео, ваш контент автоматично з’являється у їхній стрічці щоразу, коли ви завантажуєте щось нове. Однак великий шанс, що вони забули передплатити ваш канал. Тому завжди корисно нагадати своїй аудиторії передплатити ваш канал і навіть попросити лайки та коментарі, щоб залучити аудиторію. Один із простих способів зробити це – поставити їм інтерактивне запитання та запитати відповіді у коментарях нижче.

Таким чином стає зрозумілим, що розвиток вашої платформи YouTube вимагатиме терпіння та важкої роботи, при цьому важливо, щоб ви також розуміли і своїх глядачів, помічали те, що їм подобається і чого вони хочуть, і що може бути для них корисним.

Більш детальну інформацію про розкручування каналу на YouTube ви можете отримати на нашому сайті.

, ,