ТОВ “Сільпо-Фуд”, що входить до торгово-промислової групи Fozzy Group (Київ) та розвиває в Україні мережу продуктових супермаркетів “Сільпо”, за підсумками січня-вересня 2025 року отримало 956 млн 591 тис прибутку, тоді як за аналогічний період компанія отримала 767 млн 071 тис. грн збитку.
Як зазначається у дослідженні YouControl, за підсумками третього кварталу 2025 року зайняло 6 сходинку у топ-10 компаній за виторгом. Чистий дохід “Сільпо-Фуд” від реалізації за три квартали 2025 року збільшився на 13,8% порівняно з аналогічним періодом 2024 року і сягнув 75 млрд 872 млн 342 тис. грн.
При цьому валовий прибуток компанії за січень-вересень 2025 року зріс на 23% відносно того самого періоду рік тому, до 24,047 млрд грн, а прибуток від операційної діяльності виріс у 1,5 раза – до 2 млрд 152,7 млн грн.
Поточні зобов’язання “Сільпо-Фуд” станом на вересень збільшились на 5% – до 29,7 млрд грн, а довгострокові зменшились на 5% – до 12 млрд 994 млн грн.
Як повідомлялося, виторг “Сільпо-Фуд” за результатами 2024 року збільшився порівняно з попереднім роком на 9,8%, до 93 млрд грн.
ТОВ “Сільпо-Фуд” створене на початку серпня 2016 року. За даними Opendatabot, засновником ТОВ є ПАТ “Закритий недиверсифікований венчурний корпоративний інвестиційний фонд “Рітейл Капітал” (100%, Київ), кінцевим бенефіціаром виступає Володимир Костельман.
Станом на вересень 2025 року мережа налічує 310 супермаркетів у 62 містах України та чотири делікатес-маркети Le Silpo: у Києві, Дніпрі, Харкові та Одесі.
Входить до торгово-промислової групи Fozzy Group з більш ніж 826 торговими точками на всій території країни. Компанія розвиває торговельні мережі різних форматів: супермаркети “Сільпо”, оптові гіпермаркети Fozzy, магазини біля дому “Фора”, дискаунтери Thrash!Траш!, фармацевтичні супермаркети “Біла ромашка”, магазини для домашніх тварин E-ZOO.