Турецький рітейлер взуття FLO скорочує свою присутність на українському ринку: станом на жовтень 2025 року він залишив лише один магазин в Україні — у торговому центрі «Фонтан Скай» (Одеса), тоді як раніше компанія планувала відкрити до 50 торгових точок.
Згідно з публікаціями, на закриття магазинів компанії вплинули вкрай низькі продажі: наприклад, площа залу FLO в харківському ТРЦ «Нікольський» становила близько 1200 м² — проте оборот був у 4-5 разів нижчим за очікування.
Згідно з даними державного реєстру, за січень-червень 2025 року виручка українського підрозділу зведена до 53,3 млн гривень, зі скороченням на 39,3% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року; збиток компанії в цей період склав близько 43 млн гривень.
FLO — турецька взуттєва мережа, заснована в 1960-х роках, що налічує понад 850 магазинів у більш ніж 30 країнах. Входить до категорії провідних рітейлерів взуття на близькосхідних, африканських і східноєвропейських ринках. У 2020 році FLO вийшла на український ринок, відкривши перші магазини у Львові та Києві.