Державне агентство з розвитку туризму України (ДАРТ) отримало нагороду фестивалю Cannes Corporate Media & TV Awards – Срібного Дельфіна – за туристичну промо-кампанію України, повідомили агентству “Інтерфакс-Україна” у прес-службі ДАРТ.
Уперше в історії незалежної України державна структура отримала престижну нагороду Каннського кінофестивалю за найкращі корпоративні та документальні фільми.
А в ДАРТ повідомили, що 2021 року на їхнє замовлення агентство ODDEE agency створило серію рекламних роликів для масштабної туристичної кампанії, спрямованої на залучення відвідувачів з усього світу в нашу країну. Кампанія мала розпочатися навесні 2022 року, і все ще чекає на своє здійснення.
“У лютому 2022 року наші плани, як і життя всіх українців, були обрушені агресивними діями Росії. Ми дуже хотіли показати світу Україну. Організатори фестивалю Cannes Corporate Media & TV Awards надали нам таку можливість і прийняли заявку від ГАРТ – The Campaign Waiting to Happen”, – зазначила голова Державного агентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів.
“Campaign Waiting To Happen” (кампанія, що чекає на те, щоб відбутися), подана на розгляд журі Cannes Corporate Media & TV Awards, складається з трьох роликів. У найближчі три дні її буде оприлюднено на Facebook-сторінці ресурсу Ukraine NOW.
Фестиваль Cannes Corporate Media & TV Awards проходить з 2010 року, задає світові стандарти для корпоративних фільмів.