Наприкінці 2021 року Європейська організація з безпеки аеронавігації оприлюднила дані досліджень, згідно з якими Україна увійшла у ТОП-5 країн з найменшим падінням авіатрафіку в 2021 році. Відмінною ознакою українського ринку авіаперевезень є також зростання попиту на внутрішніх маршрутах. За два роки пандемії такі великі українські авіакомпанії як WINDROSE, МАУ та SkyUp запустили низку рейсів Україною. МАУ та лоукостер SkyUp обирали одиничні маршрути (наприклад, Львів — Одеса) або зі столиці України до міст-мільйонників.
WINDROSE — єдина авіакомпанія, яка запустила масштабну програму внутрішньоукраїнських перельотів, що з’єднала 6 найбільших міст України. За рік кількість напрямків зросла до 12. Це хабова модель із транзитним пунктом у Києві.
Генеральний директор WINDROSE, Володимир Каменчук, у своїх інтерв’ю зазначав, що основна мета —творити зручну продуману мережу регіональних перевезень. Це сміливе рішення, адже перельоти всередині країни у допандемійні часи мали досить низький попит. Зараз ситуація у світовій авіації залишається все ще нестабільною і перевізники вимушені обирати лише комерційно вигідні маршрути. Проте WINDROSE не відмовилася від ідеї розвитку свого проєкту і надалі стабільно виконує рейси на внутрішніх маршрутах. Інші ж перевізники продовжують рейси Україною лише за популярними туристичними напрямками (Одеса, Івано-Франківськ) або взагалі згортають діяльність у цьому сегменті ринку.