Мережа автозаправних комплексів UKRNAFTA продовжує розвивати мультиканальність клієнтських сервісів та нарощує показники.
«Наразі державна мережа входить в ТОП-3 мереж України за проливами, – зазначив виконувач обов’язків голови правління АТ «Укрнафта» Юрій Ткачук. – Триває модернізація: відкриваються сучасні мінімаркети, розширюється асортимент, оновлюється обладнання. Дякую команді UKRNAFTA за стабільний розвиток, що забезпечує найкращий сучасний досвід для наших клієнтів».
Непаливні продажі у першому півріччі 2025 зросли майже на 75% порівняно з аналогічним періодом 2024. По групам товарів: гарячі та холодні напої +100%, хотдоги +50%, омивачі власної марки UKRNAFTA +80%, оригінальний AdBlue +35%.
Картками та талонами UKRNAFTA вже користується більше ніж 8,3 тисячі клієнтів. Загалом з 2023 року, коли з’явилася власна B2B програма компанії, емітовано 170 тисяч карток, якими можна скористатися на 1503 АЗК, як наших, так і партнерських.
Розроблений та запущений наприкінці 2023 року застосунок UKRNAFTA зараз має 1,5 млн активних користувачів та знаходиться в топ PlayMarket та AppStore. Щоденно його встановлюють 3-4 тисячі людей.
“Укрнафта” – найбільша нафтовидобувна компанія України, є оператором національної мережі АЗС. У березні 2024 року компанія вступила в управління активами Glusco і загалом оперує 545 АЗК – 461 власних і 84 в управлінні.
Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності та оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року випускає власні паливні талони та картки “NAFTAКарта”, що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ “Укрнафта-Постач”.
Найбільшим акціонером “Укрнафти” є НАК “Нафтогаз України” з часткою 50%+1 акція.
У листопаді 2022 року ставка Верховного головнокомандувача ЗСУ ухвалила рішення про передачу державі частки корпоративних прав компанії, що належали приватним власникам, якою зараз управляє Міноборони.