ПАТ “Укрнафта” в січні-серпні 2024 року збільшила виручку від реалізації супутніх товарів і послуг у своїй мережі АЗК удвічі порівняно з аналогічним періодом минулого року, повідомила компанія на фейсбук-сторінці.
За її даними, кількість непаливних чеків за цей період зросла на 71%.
Загалом на АЗК UKRNAFTA за вісім місяців продано 9,1 млн одиниць товару проти 5,3 млн у січні-серпні 2023-го.
Конверсія – співвідношення між паливним і непаливним продажем – за цей період становила 0,29. У 2023 році – 0,21, у 2022 – 0,12. Мета компанії – досягти одиниці.
“Компанія продовжує переобладнання АЗК, відкриваючи маркети там, де раніше був продаж з «кіосків», що значно покращує клієнтський сервіс”, – наголошується в повідомленні.
“Укрнафта” – найбільша нафтовидобувна компанія України, є оператором національної мережі АЗС. У березні 2024 р. компанія вступила в управління активами Glusco і загалом оперує 545 АЗК – 460 власних і 85 в управлінні.
Як повідомлялося, “Укрнафта” в січні-червні 2024 року отримала 10,6 млрд грн чистого прибутку.
Компанія реалізує комплексну програму відновлення діяльності та оновлення формату автозаправних станцій своєї мережі. З лютого 2023 року “Укрнафта” випускає власні паливні талони та картки “NAFTAКартка”, що реалізуються юридичним і фізичним особам через ТОВ “Укрнафта-Постач”.
Найбільшим акціонером “Укрнафти” є НАК “Нафтогаз України” з часткою 50%+1 акція. У листопаді 2022 року ставка Верховного головнокомандувача ЗСУ ухвалила рішення про передачу державі частки корпоративних прав компанії, яка належала приватним власникам і якою наразі управляє Міноборони.