Як повідомила пресслужба компанії у середу, там уже можна купити нові марки “Русскій воєнний корабль… Всьо!” та іншу філателістичну продукцію, такі самі магніти, а також світшоти із зображенням марки “Русскій воєнний корабль, іді…!”.
Онлайн-покупки на маркетплейсі передбачають благодійну складову: $5 із кожного замовлення з маркою “Укрпошта” перерахує на рахунок благодійного фонду KSE Foundation. Усі зібрані кошти буде скеровано на три напрями: допомога школам та дитячим садкам для відновлення після війни; організація логістики гуманітарних вантажів; гуманітарна допомога.
Розробкою магазину опікувалося агентство Disqover Agency, партнер національного поштового оператора із виведення товарів на світові маркетплейси.
“Я знаю, що багато іноземців хочуть придбати пам’ятні марки. Для їх зручності ми запустили магазин на eBay, що дає змогу здійснити купівлю з будь-якого куточка світу. Крім того, продаж на міжнародному маркетплейсі – це не лише зручність та доступність, а й диверсифікація. Як показала практика, якщо зосередити марки на одному майданчику, він не витримує через великий наплив покупців. А тепер ми пропонуємо іноземним покупцям користуватися одними платформами, українськими – іншими”, – наведено слова генерального директора “Укрпошти” Ігоря Смілянського.
“Ми раді вітати “Укрпошту” на нашій платформі й продовжувати плідну співпрацю з першою поштовою службою, що відкрила офіційний магазин на нашій платформі. eBay, що має більше ніж 142 млн активних покупців у всьому світі на 190 ринках, відкриває можливість для компаній будь-якого розміру розпочати свою глобальну подорож й охопити потенційних покупців у всьому світі”, – наведено слова керівника департаменту комерційного розвитку на ринках, що розвиваються Алона Пастера.
Він також додав, що eBay разом із “Укрпоштою” продовжить підтримувати місцевий малий і середній бізнес, надаючи їм персональні консультації та інші переваги у межах програми зростання компанії.
Як повідомлялося, 24 травня “Укрпошта” запустила роботу онлайн-магазинів на трьох українських маркетплейсах – PROM, Rozetka та Kasta; у червні планує відкрити свій онлайн-магазин на OLX.
За словами гендиректора “Укрпошти” Ігоря Смілянського, також національний поштовий оператор планує відкрити онлайн-магазин на Amazon.