“Укрпошта” створила освітній портал для українських експортерів (https://e-export.ukrposhta.ua/), насамперед для представників малого та мікробізнесу, які бажають продавати свої товари на міжнародних торговельних онлайн-платформах безпосередньо кінцевому споживачеві.
Як повідомила прес-служба поштового оператора у вівторок, на цій платформі зібрано освітні матеріали, які пояснюють, як розпочати бізнес із нуля: обрати майданчик для продажу, відкрити власний магазин, правильно виставити товари, налаштувати маркетинг і промоакції, прийняти оплату в Україні й організувати доставку за кордон.
Зазначається, що на порталі зібрано інформацію про основні маркетплейси, такі як Amazon, eBay, Etsy, Shopify, Joom, Wish. Є також покрокові інструкції роботи з ними. Окремо винесено блок із рекомендаціями, як налаштувати промо для своїх товарів у соцмережах Pinterest, Instagram, TikTok і YouTube.
Крім того, на порталі розміщуватимуться експертні колонки, актуальні новини про торговельні майданчики, платежі, доставку та історії успішних підприємців для мотивації створити бізнес.
“Уся інформація на порталі безкоштовна. Це наш внесок у розвиток економіки та підтримку її рушія – українського бізнесу. За таку позицію “Укрпошту” вже обрали 25 тис. українських МСБ і хендмейдерів, які за останні півтора року відправили за кордон через “Укрпошту” понад 5 млн кг своїх товарів оціночно на суму понад $350 млн”, – наводяться слова директорки Департаменту міжнародних операцій компанії Юлії Павленко.