Вартість бренда фармацевтичної компанії ПрАТ “Фармак” (Київ) у 2021 році оцінюється в $94,09 млн.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, таку оцінку бренду дали експерти рейтингу “Топ-50 найдорожчих брендів України” журналу “Кореспондент”.
“Фармак” посідає в рейтингу 31-шу позицію.
Під час оцінювання вартості брендів видання враховувало рекламну активність, аналізувало присутність брендів на телебаченні, онлайн і на зовнішніх носіях. Також бралася до уваги комунікаційна складова і вибіркові репутаційні показники.
“Вартість бренда оцінюється передусім за рівнем довіри споживачів до компанії. Останній ми здобуваємо європейською якістю продукції та відповідальним підходом до ведення бізнесу. Щороку до 95% свого прибутку ми інвестуємо в розвиток, модернізацію виробництва, наукові розробки і технології. Сумлінно сплачуємо податки і забезпечуємо гідні умови праці нашим співробітникам. Усе це і формує цінність бренда “Фармак”, – коментує підсумки рейтингу виконавчий директор АТ “Фармак” Володимир Костюк.
“Фармак” – лідер фармринку України, виробляє лікарські засоби в усіх 14 терапевтичних групах. Щорічно виводить на ринок близько 20 нових складнокомпонентних сучасних препаратів. Нині в розробці – близько 100 лікарських засобів. Експортує продукцію до більш ніж 25 країн світу.
За останні п’ять років інвестиції “Фармака” в науково-технічний комплекс, виробниче обладнання, дослідницьку діяльність сягнули 3,4 млрд грн.
За підсумками 2019 року АТ “Фармак” отримало чистий прибуток у розмірі 1,056 млрд грн, що майже збігається з показником 2018 року – 1,05 млрд грн. У 2018 році фармкомпанія збільшила чистий прибуток на 25,16%.
АТ “Фармак” – член асоціації “Виробники ліків України”(АВЛУ).
Згідно з даними Єдиного держреєстру юридичних осіб і осіб-підприємців, кінцевим бенефіціарним власником “Фармака” є голова наглядової ради Філя Жебровська, яка володіє 80% акцій компанії.