Business news from Ukraine

Витрати американців на День святого Валентина цього року можуть зрости до $25,9 млрд

7 Лютого , 2023  

Сукупні витрати американців на День святого Валентина (14 лютого) нинішнього року можуть зрости до $25,9 млрд порівняно з $23,9 млрд 2022 року, що стане одним із рекордних значень від початку обліку цього показника, свідчать результати опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF) США.

Більше половини респондентів (52%) планують відзначати День святого Валентина і готові витратити на нього в середньому $192,80 – це другий найвищий показник із початку ведення підрахунків у 2004 році. У 2022 році середній показник становив $175,41.

Тоді як заплановані витрати на подарунки партнерам і членам сім’ї залишилися на рівні минулого року, багато споживачів цього року також хочуть потішити друзів, колег, однокласників, викладачів і навіть улюбленців, зазначає NRF.

Найбільше на подарунки готові витратити респонденти віком від 35 до 44 років: середні витрати в цій віковій групі, як очікують, становитимуть $335,71.
Найпопулярнішими місцями для купівлі подарунків залишаються онлайн-магазини (35%), за ними йдуть супермаркети (34%), дискаунтери (31%) і спеціалізовані магазини (18%).
Найпопулярнішими подарунками залишаються солодощі (57%), листівки (40%) і квіти (37%). Тим часом 32% респондентів планують похід до ресторану, 21% подарують прикраси, 20% – подарункові карти, а 19% – одяг.

Сукупні витрати на прикраси, як очікується, становитимуть понад $5,5 млрд, на святкування поза домом – близько $4,4 млрд.
Опитування NRF і Prosper Insights проводили в період із 3 до 11 січня серед 7,616 тис. американців.

,