Екстремальна спека може призвести до скорочення запасу ходу електромобіля на 31%, йдеться у звіті компанії Recurrent Auto, що спеціалізується на тестуванні батарей для електрокарів.
Експерти Recurrent проаналізували показники акумуляторів 7,5 тис. машин і встановили, що при температурі повітря 27 градусів за Цельсієм запас ходу знижується відносно максимального майже на 2,8%, за 32 градусів – на 5%, а за 38 градусів падіння може досягати 31%.
Водночас дані щодо динаміки витрачання заряду в умовах 38-градусної спеки мають вкрай обмежений характер і потребують уточнення, заявили в компанії, додавши, що в разі потреби скоригують показник на основі наступних замірів.
Використання кондиціонера, своєю чергою, знижує запас ходу лише незначною мірою. При цьому зниження температури в салоні на 7 градусів потребує менших витрат енергії, ніж її підвищення на 10 градусів.