Найбільший український оператор зв’язку “Київстар” станом на 10:00 19 грудня відновив швидкісний мобільний інтернет у метрополітені Києва, а раніше мобільний інтернет було відновлено в метро Харкова, повідомила прес-служба компанії у вівторок.
“Відновлено роботу інформаційної системи “Мій Київстар”, у якій абоненти можуть подивитися залишки на рахунках. Телеком-мережа “Київстару” практично увійшла в період стабілізації”, – ідеться в повідомленні.
На підконтрольній Україні території 99% базових станцій – у працездатному стані, а клієнтам доступні всі основні базові сервіси: послуги зв’язку та мобільного інтернету, SMS, послуги міжнародного голосового роумінгу тощо, зазначено в повідомленні прес-служби мобільного оператора.
Крім того, відновили більшість сервісів магазини “Київстар”.
Зазначається, що “Київстар” продовжує покращувати роботу послуги “Домашній Інтернет” у Києві та низці інших місць, також планує найближчим часом поступово зняти обмеження у швидкості мобільного інтернету.
“Фахівці “Київстар” працюють над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу і планують запустити цю послугу для українських абонентів у Німеччині, Чехії, Польщі та низці інших країн уже найближчим часом”, – сказано в повідомленні.
Для стабілізації роботи послуг компанія залучила весь наявний технічний персонал, а також міжнародних партнерів зі Швеції, Ірландії, США, Китаю, Фінляндії та інших країн, уточнили в прес-службі.
Раніше повідомлялося, що “Київстар” розраховує досягти повної стабілізації в наданні послуг до кінця тижня.
Після збою рано вранці 12 грудня, викликаного масштабною кібератакою, “Київстар” почав відновлення послуг голосового зв’язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах почав знову працювати мобільний інтернет від компанії, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.
17 грудня “Ківестар” відновив надання послуг голосового зв’язку, зокрема в роумінгу, мобільне передавання даних, послуги “Домашнього інтернету”, послуги віртуальної приватної мережі (VPN) і почав відновлення доступу до послуг M2M (Machine-to-Machine) для бізнес-клієнтів. Доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу, а також M2M “Київстар” відновив 18 грудня.