Business news from Ukraine

Реклама в Google: як створити й оптимізувати рекламні кампанії

19 Січня , 2024  

Реклама

Контекстна реклама Google – потужний інструмент для залучення цільової аудиторії та збільшення видимості в інтернеті. Оголошення можна націлювати на зацікавлених у ваших товарах або послугах користувачів, забезпечуючи максимальну релевантність. Завдяки цьому реклама в Google є стратегічним засобом для зростання в цифровому середовищі. Водночас створення та оптимізація кампаній потребує комплексного підходу й аналізу.

Як створити PPC-кампанію

Налаштування реклами передбачає такі кроки:

  1. Після входу в обліковий запис Google Ads (якщо його немає – створіть), натисніть на «Кампанії», потім – кнопку зі знаком плюса й виберіть «Нова кампанія».

  2. Визначте мету РК.

  3. Виберіть тип, наприклад, пошукова реклама, Discovery, контекстно-медійна реклама.

  4. Налаштуйте оголошення: вкажіть бюджет, зазначте розклад показів і виберіть параметри націлювання.

  5. Створіть групи оголошень.

  6. Додайте ключові слова до кожної групи.

  7. Вкажіть заголовки, описи та URL-адреси лендинг-сторінок для оголошень.

  8. Встановіть ставки для ключових слів.

  9. Виберіть тип збігу ключів (широкий, фразовий чи точний).

  10. Запустіть кампанію.

Врахуйте, що успішна РК потребує постійного моніторингу, аналізу й оптимізації для досягнення найкращих результатів.

Як оптимізувати рекламну кампанію

Оптимізація PPC-кампанії передбачає регулярний аналіз ключових слів, внесення нових релевантних запитів і виключення неефективних. А ще важливо змінювати ставки відповідно до продуктивності ключових слів. A/B-тестування оголошень допомагає визначити найкращі заголовки, описи та заклики до дії. Також дуже важлива оптимізація лендинг-сторінок. Забезпечте відповідність змісту оголошень, швидке завантаження й оптимальний досвід користувача.

Чому за налаштуванням й аналізом РК краще звернутися до фахівців

У цьому матеріалі – короткий гайд з налаштування та загальні поради щодо оптимізації реклами, тому може здатися, що ці процеси досить прості. Однак насправді ефективне налаштування й оптимізація вимагають грамотного підходу. Звичайно, ви можете налаштувати самостійно рекламу, проте, щоб досягти максимального результату разом з цим не витрачаючи даремно рекламний бюджет, краще звернутися до професіоналів.

Де замовити налаштування й оптимізацію реклами

PPC-фахівці диджитал-агентства Ланет CLICK здійснюють якісний запуск й оптимізацію оголошень в Google. Компанія також надає такі послуги з PPC:

З питань вартості звертайтесь за телефоном +38 (044) 225-19-00 або напишіть на lanetclick@lanet.ua.

, ,