Серйозну загрозу для компаній з виробництва продуктів харчування і напоїв становлять перебої в роботі бізнесу, випливає з “Глобального прогнозу ризиків у сфері продуктів харчування і напоїв на 2024 рік”, підготовленого глобальною консалтинговою і брокерською компанією WTW.
Згідно з інформацією, розміщеною на її сайті, майже половина (48%) компаній, що виробляють продукти харчування та напої, назвали перерви в роботі бізнесу найбільшим внутрішнім ризиком для свого успіху.
За цим послідував ризик ланцюжка поставок, на який вказали 40% компаній. Управління турбулентністю і потенційними збоями стало стандартною практикою в секторі продуктів харчування і напоїв, чому сприяють глобальна нестабільність, конфлікти, зміна клімату і криза вартості життя. У результаті цього компанії проявляють обережність щодо свого майбутнього.
Понад 41% компаній з виробництва продуктів харчування та напоїв назвали підвищення ліквідності головною стратегічною метою на найближчі два роки, гарантуючи, що у них будуть фінансові ресурси для подолання подальших потрясінь. Інші ключові пріоритети включають скорочення витрат, на чому концентрують увагу 38% компаній, і стабілізацію бізнесу (мета для 35% компаній).
Крім того, компанії дедалі більше сумніваються у своїй здатності йти в ногу зі швидко мінливими споживчими смаками та уподобаннями: 36% вважають це ризиком. Однак це завдання також являє собою область можливостей, оскільки компанії можуть отримати вигоду з останніх споживчих тенденцій.
Незважаючи на проблеми, компанії з виробництва продуктів харчування та напоїв активно працюють над підвищенням стійкості. Майже половина (47%) переглядають свої плани забезпечення безперервності бізнесу кожні шість місяців, а 31% роблять це щоквартально.
Однак понад чверть 29% цих підприємств повідомили, що їхні страхові поліси покривають тільки матеріальні збитки в разі екстремальних погодних умов, не включно з покриттям призупинення діяльності, що необхідне для відновлення та стійкості.