Мережа АЗК ОККО під час війни реконструювала приблизно третину своїх АЗК, інвестувавши в кожну модернізацію $350-400 тис., повідомив СЕО холдингу OKKO GROUP, співзасновник GORO Mountain Resort Василь Даниляк.
“За три роки війни ОККО оновила третину своєї мережі. Я вважаю, що це найвищий показник з усіх мереж, які сьогодні працюють в Україні”, – сказав Даниляк у YouTube-проєкті компанії DІАЛОГИ.
Як пояснив Даниляк, рішення провести модернізацію АЗК й було пов’язане з бажанням зберегти лідерство на ринку в умовах його падіння та жорсткої конкуренції. Він зазначив, що війна дуже змінила розподіл часток мереж АЗС на ринку, і ОККО з приблизно 15% на початок війни вийшла на 22% на кінець 2022 року. Таким чином, за його словами, ОККО посіла перше місце, хоча до початку війни його посідала група Приват, маючи ті ж 22-24%.
“Але ми розуміли, що треба закріпити те, що ми заскочили на іншу сходинку на ринку. І ми прийняли рішення зробити масовий ребрендинг і реконструкцію тих заправних станцій, які в нас були станціями першого покоління”, – сказав СЕО ОККО.
Він додав, що модернізація почалася з середини 2022 року, а вже у 2023 році набула масового характеру. За його словами, у 2023 та 2024 роках було модернізовано приблизно по 60 АЗК.
“В середньому реконструкція однієї АЗС – інтер’єр, екстер’єр – в 2023 році коштувала приблизно $350 тис. Сьогодні через те, що ціни трохи піднімалися, це десь $400 тис”, – поділився Даниляк.
Як повідомлялося з посиланням на СЕО ОККО, мережа з початку 2022 року через руйнування її нафтобаз внаслідок уларів РФ втратила приблизно $120 млн.
OKKO Group об’єднує понад 10 різнопрофільних бізнесів у сфері виробництва, торгівлі, будівництва, страхових, сервісних та інших послуг. Флагманською компанією групи є концерн “Галнафтогаз”, який керує однією з найбільших автозаправних мереж в Україні під брендом “ОККО”, що налічує близько 400 автозаправних комплексів.
Засновником та кінцевим бенефіціаром групи є Віталій Антонов.