Мобільний оператор компанія “Київстар” запустив послугу з кіберзахисту для бізнес-клієнтів.
Як наголошується в повідомленні оператора в п’ятницю, до комплексу сервісів для кіберзахисту, доступних для бізнес-клієнтів “Київстар”, увійшли інструменти, розроблені провідними постачальниками рішень у сфері інформаційного захисту – Fortinet та Barracuda.
“Кіберзахист від “Київстару” можуть використовувати будь-які компанії, незалежно від індустрії, форми власності або розміру: державні установи, банки, фінансові організації, IT-бізнес, промисловість, компаній, які працюють із персональними даними, сервісні підприємства, ритейл, стартапи та інші”, – наголошується в повідомленні оператора.
Залежно від потреб і пріоритетів компаній кожне з рішень оператор може надавати окремо або в комплексі з іншими інструментами для кібербезпеки.
“Це допоможе не лише захистити інфраструктуру, а й оптимізувати її”, – наголошують у “Київстарі”.
Функціонал інструментів для кіберзахисту від “Київстару” дає змогу організувати:
– захист корпоративної пошти (Email Security) від шкідливого програмного забезпечення, фішингових атак, спаму та інших кіберзагроз;
– захист від різнорівневих атак, фільтрацію корпоративного трафіку (Next Generation Firewall);
– захист веб-застосунків (Web Application Firewall (WAF)) від шкідливого трафіку з інтернету;
– захист корпоративної мережі (Network Access Control (NAC)) від неавторизованих користувачів і зловмисників;
– роботу систем захисту даних для аналізу поведінки користувачів (User and Entity Behavioral Analytics (UBA/UEBA));
– захист кінцевих точок (Endpoint Security) ІТ-інфраструктури компанії (серверів, ПК, ноутбуків, смартфонів) від відомих і невідомих атак.
Рішення від “Київстару” працюють у будь-якому середовищі: у хмарі, на віртуальній машині або на наявному обладнанні компанії. Вони сумісні з іншими сервісами для інформаційного захисту та можуть поєднуватися з ними.
Як повідомлялося, раніше “Київстар” запропонував бізнес-клієнтам сервіс AntiDDoS.