Державне агентство автомобільних доріг України (“Укравтодор”), що розмістило в червні минулого року під гарантії держави дебютні єврооблігації на $700 млн зі ставкою 6,25%, після оголошення Україною про пропозицію про дворічне відстрочення виплат за її єврооблігаціями, час також оцінює варіанти управління своїми зобов’язаннями.
“Після завершення цієї оцінки цілком імовірно, що в найближчому майбутньому щодо облігацій буде аналогічний захід з управління зобов’язаннями”, – йдеться у повідомленні “Укравтодору” на Лондонській фондовій біржі в понеділок.
Україна у своїй пропозиції власникам її суверенних облігацій про відстрочення виплат за ними на два роки вказала, що очікує від державних НЕК “Укренерго” та “Укравтодору” аналогічної пропозиції щодо їх єврооблігацій, випущених під гарантії держави.
“Укренерго” у листопаді минулого року розмістило під гарантії держави дебютні п’ятирічні “зелені” єврооблігації на суму $825 млн із прибутковістю 6,875% та виплатою відсотків двічі на рік. Кошти від випуску єврооблігацій було спрямовано оплату виробленої ВИЭ-генерацией електроенергії.
Як повідомлялося, Україна 20 липня запропонувала власникам єврооблігацій з 1 серпня відстрочити всі виплати за ними та строки погашення на два роки, зберігши поточні ставки прибутковості.
Крім того, міжнародні партнери України в рамках G7 та Паризького клубу кредиторів заявили про готовність призупинити виплату боргу України до кінця 2023 року з можливістю продовження відстрочки ще на один рік. Вони також наполегливо закликали приватних кредиторів прийняти пропозицію України від прострочення виплат щодо її єврооблігацій та зміни умов щодо ВВП-варрантів.
За даними на сайті Франкфуртської фондової біржі, у п’ятницю, 22 липня, єврооблігації “Укравтодору” котирувалися за ціною 17,64% від номіналу, що трохи нижче за котирування суверенних єврооблігацій того ж року погашення (близько 20%).