Business news from Ukraine

Business news from Ukraine

Бренд Amazon залишився лідером світового рейтингу серед ритейлерів восьмий рік поспіль

28 Червня , 2023  

Бренд Amazon залишився лідером світового рейтингу серед ритейлерів восьмий рік поспіль, незважаючи на падіння його вартості за минулий рік на 14,6% – до $299,3 млрд, повідомляє Brand Finance.

З великим відривом на другій і третій позиціях перебувають ще два американські бренди Walmart (вартість якого підвищилася на 1,7% і досягла $113,78 млрд) і Home Depot (+8,4%, до $61,05 млрд).

Costco і Lowe’s піднялися відповідно на четверту і п’яту сходинки, тоді як минулого року вони посідали шосте і сьоме місця. Перший бренд додав у ціні 24,2% (до $46,57 млрд), другий – подешевшав на 5,4% (до $31,6 млн).

Американська аптечна мережа CVS, яка належить CVS Health Corp., перемістилася на шосту сходинку рейтингу з десятої (+16,7%, до $30,57 млрд).

Тим часом китайські інтернет-магазини Taobao і Tmall, власником яких є Alibaba, опустилися на сьому і дев’яту позиції з четвертої і п’ятої торік. Вартість першого бренду впала на 43,2% (до $30,54 млрд), другого – на 44,2% (до $27,43 млрд).

Замикає топ-10 американська аптечна мережа Walgreens, бренд якої подорожчав на 9,5% (до $21,56 млрд), що дозволило йому піднятися з дванадцятої позиції роком раніше.

Серед європейських брендів найвище становище посідає німецька мережа супермаркетів-дискаунтерів Lidl, яка піднялася на дванадцяте місце з чотирнадцятого.

Найсуттєвіше зростання вартості бренду продемонструвала мексиканська мережа магазинів крокової доступності OXXO, що працює в усій Латинській Америці, – на 56%, до $2,3 млрд. Він потрапив до рейтингу цьогоріч і посів 91-ше місце.

Тим часом відомий британський онлайн-рітейлер ASOS вибув із рейтингу, після того як вартість його бренду впала більш ніж на 40% (до $1,2 млрд), зазначається в повідомленні.

Серед 100 компаній рейтингу ритейлерів Brand Finance 36 є американськими, одинадцять – німецькими, дев’ять – британськими, сім – китайськими.

,